16vuotiaan pojan pakko-oirehäiriö

16vuotias

Hei. Kerron nyt oman tarinani tänne. Elikkäs pakko-oireeni alkoi noin 4v sitten kun pelasin jalkapalloa maalivahtina, katselin matseja ja näin kuinka maalivahdit "koskee" tolppaan joissain tilanteissa. Noh mäkin päätin sit et kyl munki pitää jos kaikki muutkin sitä tekee. Sit yhtäkkii se vaan jäi ja vaihtui esim. Piti koskettaa masta vähän väliin, joskus ne pakko-oireet ovat minulle pieniä mutta joskus tulee ihan hirvee olo jos ei saa tiettyä juttua tehtyä. Mulla ei liity mihinkään käsienpesuun vaan jossen tee jotai asiaa esim. Sulje ovea minulle täydellisesti niin alan pelätä että aamulla herätessä olisin joku muu? Osaako kukaan auttaa miten pääsisi näistä irti koska ei hirveen kiva oo että ennen nukkumaan menoakin kestää noin 15-30min erilaisissa pakko-liikkeissä :/

4

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 171786

Lue kirja Kerrasta poikki. Löytyy kirjastoista ja käytettynäkin saa ostettua.

• Johansson

Joo eli sun pitää vaan kestää se hirvee olo. , mikä seuraa siitä kun et tee etkä pääse tekemään asiaa. Siedätä. Se on vaikeaa. Mutta kun huomaat ettet onnistu, niin pian huomaat että onnistuit ja ei vaikuta mihinkään. Mitään ei tapahdu sinulle.

• forthewin

Kannattaa nyt vain pistää stoppi sille, kun ne ovat vielä suhteellisen hallinnassa ja toiminnat eivät kestä kauan, niinkuin itellä pahimillaan jopa päiviä hirveä ahdistus ja sätkynukkena toimintojen hallinnassa. Ne toiminnat ei vaikuta suhun mitenkään, oot tosi vahva ja voitat ne! tsemppiä vuodelle 2016!

• 16vuotias

Hei. Kiitos sulle ja samoin sulle tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      133
      10619
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5100
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      43
      2301
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      107
      2125
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      2006
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1641
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1462
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1144
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1091
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      1007
    Aihe