Hei!
Perustin suljetun suomenkielisen OCD-ryhmän Facebookiin. Olette erittäin tervetulleita! :)
Pakko-oireinen häiriö / OCD
https://www.facebook.com/groups/431558340349921/
OCD-vertaistukiryhmä Facebookissa
4
354
Vastaukset
- ocdpanda
Ryhmä on aktiivinen ja ystävällinen sekä tarjoaa erinomaista vertaistukea. Tervetuloa! :)
- Tsöge
Näkeekö muut face käyttäjät että olen tässä ryhmässä? Pakko-oikeista ja siihen kylkeen tulleista muista mielenterveysongelmista on ollut mulle meinaan yllättävän paljon sosiaalista haittaa.
- Epähuoleton
Minusta tuntuu, että voivat nähdä: Vaikka ryhmä on suljettu, ryhmän etusivulla saattaa olla kuvia ryhmän jäsenistä. Siksi en viitsi itse liittyä sellaisiin ryhmiin, joista en halua itseäni tunnistettavan.
- Mutsi-täti
Minua ei ollenkaan hävetä mennä ryhmään ja löytää kaltaisiani ihmisiä.OCD ei ole yhtään hävettävämpi häiriö tai vamma tai oire kuin mikään muukaan,vaikka sappikivet,se on ennakkoluuloa kun jonkin koskee päätä tai sisäistä minuutta.Ihmisen iki-aikoinen pelko,että on omituinen vain siksi jos on hieman erilainen tai harvinaisempi oire kuin monella muulla.Meillä kaikilla on jokin....mikä vaivaa tai ahdistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585656- 1024750
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3882805Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s811305Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3381106- 65931
- 28893
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46866Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52819