Iskin uuden vuoden kunniaksi

venlakotihirmu

perheellisen miehen. Nyt haluisi muutaa mun luokse kun olen ihminen jollasta on aina ettiny. Jes, ei hullumpaa, mies haluu heti erota vaimostaa sanoo että nalkuttaa aina eikä muuta tee.
Lapset näen huomenna, ja kerromme heille että isi muuttaa uuden tädin luokse ja hänestä tulee viikonpäästä heille äitipuoli. Annan luvan käyttää omaa nimeäni, mutta hetken vaan, loppujen lopuksi tavoite on ottaa lapset meille asumaan ja jotta meistä tulee oikea perhe. Ihanaa... saan olla viamo ja lapsille äiti ei haittaa vaikkei oo omia mutta kiva määrätä, olen ammatiltani pomo.

10

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aattokorkattu

      Olet sitte jo korkannut viinapullosi ja parin ryypyn jälkeen alko mielikuvitus lentää, mutta huono trolli tuli, juo pullosi tyhjäksi ja koita uudelleen jospa tulis parempi trolli.

      • tarkoititvarmaan

        Raision kaupungin perhepalveluita kuru-eloineen ja nyrhäilyineen..


    • pirkkopöllönkdjaöakdl

      Onnea onnea. Älä päästä miestä pois, ensin oma onni sitten toisen.
      Kyllä ne lapset sopeutuu tilanteeseen ja tykästyy aivan varmasti, ja pian unohtavat äitinsä ja haluavat muuttaa ilomielin teille. Muistakaa sittenettä lasilisät ja elarit kuuluu teille, ajoissa vaan muuttamaan rahat pois exältä. ja hakemaan häneltä erlatusrahaa suurin mahdollinen summa. Lapsiperheessä rahaa kuluu, ja yksinasuva äiti on velvollinen makselemaan.
      Lapset sopeutuu ja ex löytää pian uuden. Hienoa että mies on aloittanut kanssasi uuden upean elämän pois exän tossun alta.

      • Aattokorkattu

        Ja,ja ,kolmas persoona vastasi terävästi, joit sitte sen pullon tyhjäksi ja kännissä vaihdoit persoonaa , että tällaista tällä kertaa.....


      • hahahhahhahahaa
        Aattokorkattu kirjoitti:

        Ja,ja ,kolmas persoona vastasi terävästi, joit sitte sen pullon tyhjäksi ja kännissä vaihdoit persoonaa , että tällaista tällä kertaa.....

        Mistä olet katkera? Oletko ihan yksin jätetty heitetty? Voi sua ressuu, etsi uusi kunhan tuosta krapulasta selviit. Kiva kun olet nyt aatonkorkannut meneekö tämäkin sulla samaan putkeen ja huominen ja sunnuntai? On sulla pitkä putki.
        Kannattaisko hakee apua, haisee tänne asti tuo vanha viina. Älä enää korkkaa.


      • Aattokorkattu
        hahahhahhahahaa kirjoitti:

        Mistä olet katkera? Oletko ihan yksin jätetty heitetty? Voi sua ressuu, etsi uusi kunhan tuosta krapulasta selviit. Kiva kun olet nyt aatonkorkannut meneekö tämäkin sulla samaan putkeen ja huominen ja sunnuntai? On sulla pitkä putki.
        Kannattaisko hakee apua, haisee tänne asti tuo vanha viina. Älä enää korkkaa.

        Näin vastaa ykköspersoona , joka ei tiedä , että kolmaspersoona juopottelee, ja hän syyttää aina muita juoppottelustaan, koskaan syy ei ole omassa itsessä, sinun kantsis hoitaa tuo mielenterveytesi kuntoon ja alkoholiongelmasi myös.
        Minä en ole koskaan juonut viinaa, enkä juo, enkä ole katkera kenellekään ,enkä myöskään yksin tai yksinäinen.


      • ykäkötullutsunluo
        Aattokorkattu kirjoitti:

        Näin vastaa ykköspersoona , joka ei tiedä , että kolmaspersoona juopottelee, ja hän syyttää aina muita juoppottelustaan, koskaan syy ei ole omassa itsessä, sinun kantsis hoitaa tuo mielenterveytesi kuntoon ja alkoholiongelmasi myös.
        Minä en ole koskaan juonut viinaa, enkä juo, enkä ole katkera kenellekään ,enkä myöskään yksin tai yksinäinen.

        heheee. nyt narraat, nyt narraat senkin juoppolalli! Mä en edes tiedä mitä on viina. Onko se jotain syötävää vai mitä se on? Ei ole koskaan tullut vastaan muuten kuin kuulopuheissa.
        No herääppäs sieltä viinakatuisesta pesstäsi ja mene tuonne raikkaaseen ilmaan, kooklasin juuri että siitä saattaa tulla krapula kun ottaa sitä viinaa, että raitis ilma parantaa.
        Hyh hyh kun lemahtaa, vai semmoista se on että haisee...
        Minä juon vaan maitoa maista sinäkin... se on hyvää.

        Jätä tuo viina lotraus pois kun noin tulee paha olo sulle...
        Tunnusta nut että viina on sun jokapäiväinen harrastus, sulle tulee itsellekin parempi mieli kun myönnät.


      • Kossut
        ykäkötullutsunluo kirjoitti:

        heheee. nyt narraat, nyt narraat senkin juoppolalli! Mä en edes tiedä mitä on viina. Onko se jotain syötävää vai mitä se on? Ei ole koskaan tullut vastaan muuten kuin kuulopuheissa.
        No herääppäs sieltä viinakatuisesta pesstäsi ja mene tuonne raikkaaseen ilmaan, kooklasin juuri että siitä saattaa tulla krapula kun ottaa sitä viinaa, että raitis ilma parantaa.
        Hyh hyh kun lemahtaa, vai semmoista se on että haisee...
        Minä juon vaan maitoa maista sinäkin... se on hyvää.

        Jätä tuo viina lotraus pois kun noin tulee paha olo sulle...
        Tunnusta nut että viina on sun jokapäiväinen harrastus, sulle tulee itsellekin parempi mieli kun myönnät.

        Puhut varmaan itsestäsi lässy, opettele lukemaan ja kirjoittamaan ja juo vähempi.


    • Semmoinenuni

      ...ja sitten sä heräsit krapulassa?

      • lopetaryyppyputki

        no ota ihmeessä krapularyyppy tai mene ulos raikkaaseen ilmaan, sekin auttaa varmaan. Voi voi sua...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe