Iskin uuden vuoden kunniaksi

venlakotihirmu

perheellisen miehen. Nyt haluisi muutaa mun luokse kun olen ihminen jollasta on aina ettiny. Jes, ei hullumpaa, mies haluu heti erota vaimostaa sanoo että nalkuttaa aina eikä muuta tee.
Lapset näen huomenna, ja kerromme heille että isi muuttaa uuden tädin luokse ja hänestä tulee viikonpäästä heille äitipuoli. Annan luvan käyttää omaa nimeäni, mutta hetken vaan, loppujen lopuksi tavoite on ottaa lapset meille asumaan ja jotta meistä tulee oikea perhe. Ihanaa... saan olla viamo ja lapsille äiti ei haittaa vaikkei oo omia mutta kiva määrätä, olen ammatiltani pomo.

10

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aattokorkattu

      Olet sitte jo korkannut viinapullosi ja parin ryypyn jälkeen alko mielikuvitus lentää, mutta huono trolli tuli, juo pullosi tyhjäksi ja koita uudelleen jospa tulis parempi trolli.

      • tarkoititvarmaan

        Raision kaupungin perhepalveluita kuru-eloineen ja nyrhäilyineen..


    • pirkkopöllönkdjaöakdl

      Onnea onnea. Älä päästä miestä pois, ensin oma onni sitten toisen.
      Kyllä ne lapset sopeutuu tilanteeseen ja tykästyy aivan varmasti, ja pian unohtavat äitinsä ja haluavat muuttaa ilomielin teille. Muistakaa sittenettä lasilisät ja elarit kuuluu teille, ajoissa vaan muuttamaan rahat pois exältä. ja hakemaan häneltä erlatusrahaa suurin mahdollinen summa. Lapsiperheessä rahaa kuluu, ja yksinasuva äiti on velvollinen makselemaan.
      Lapset sopeutuu ja ex löytää pian uuden. Hienoa että mies on aloittanut kanssasi uuden upean elämän pois exän tossun alta.

      • Aattokorkattu

        Ja,ja ,kolmas persoona vastasi terävästi, joit sitte sen pullon tyhjäksi ja kännissä vaihdoit persoonaa , että tällaista tällä kertaa.....


      • hahahhahhahahaa
        Aattokorkattu kirjoitti:

        Ja,ja ,kolmas persoona vastasi terävästi, joit sitte sen pullon tyhjäksi ja kännissä vaihdoit persoonaa , että tällaista tällä kertaa.....