Iskin uuden vuoden kunniaksi

venlakotihirmu

perheellisen miehen. Nyt haluisi muutaa mun luokse kun olen ihminen jollasta on aina ettiny. Jes, ei hullumpaa, mies haluu heti erota vaimostaa sanoo että nalkuttaa aina eikä muuta tee.
Lapset näen huomenna, ja kerromme heille että isi muuttaa uuden tädin luokse ja hänestä tulee viikonpäästä heille äitipuoli. Annan luvan käyttää omaa nimeäni, mutta hetken vaan, loppujen lopuksi tavoite on ottaa lapset meille asumaan ja jotta meistä tulee oikea perhe. Ihanaa... saan olla viamo ja lapsille äiti ei haittaa vaikkei oo omia mutta kiva määrätä, olen ammatiltani pomo.

10

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aattokorkattu

Olet sitte jo korkannut viinapullosi ja parin ryypyn jälkeen alko mielikuvitus lentää, mutta huono trolli tuli, juo pullosi tyhjäksi ja koita uudelleen jospa tulis parempi trolli.

• tarkoititvarmaan

Raision kaupungin perhepalveluita kuru-eloineen ja nyrhäilyineen..

• pirkkopöllönkdjaöakdl

Onnea onnea. Älä päästä miestä pois, ensin oma onni sitten toisen.
      Kyllä ne lapset sopeutuu tilanteeseen ja tykästyy aivan varmasti, ja pian unohtavat äitinsä ja haluavat muuttaa ilomielin teille. Muistakaa sittenettä lasilisät ja elarit kuuluu teille, ajoissa vaan muuttamaan rahat pois exältä. ja hakemaan häneltä erlatusrahaa suurin mahdollinen summa. Lapsiperheessä rahaa kuluu, ja yksinasuva äiti on velvollinen makselemaan.
      Lapset sopeutuu ja ex löytää pian uuden. Hienoa että mies on aloittanut kanssasi uuden upean elämän pois exän tossun alta.

• Aattokorkattu

Ja,ja ,kolmas persoona vastasi terävästi, joit sitte sen pullon tyhjäksi ja kännissä vaihdoit persoonaa , että tällaista tällä kertaa.....

• hahahhahhahahaa
        Aattokorkattu kirjoitti:

Ja,ja ,kolmas persoona vastasi terävästi, joit sitte sen pullon tyhjäksi ja kännissä vaihdoit persoonaa , että tällaista tällä kertaa.....

Mistä olet katkera? Oletko ihan yksin jätetty heitetty? Voi sua ressuu, etsi uusi kunhan tuosta krapulasta selviit. Kiva kun olet nyt aatonkorkannut meneekö tämäkin sulla samaan putkeen ja huominen ja sunnuntai? On sulla pitkä putki.
        Kannattaisko hakee apua, haisee tänne asti tuo vanha viina. Älä enää korkkaa.

• Aattokorkattu
        hahahhahhahahaa kirjoitti:

Mistä olet katkera? Oletko ihan yksin jätetty heitetty? Voi sua ressuu, etsi uusi kunhan tuosta krapulasta selviit. Kiva kun olet nyt aatonkorkannut meneekö tämäkin sulla samaan putkeen ja huominen ja sunnuntai? On sulla pitkä putki.
        Kannattaisko hakee apua, haisee tänne asti tuo vanha viina. Älä enää korkkaa.

Näin vastaa ykköspersoona , joka ei tiedä , että kolmaspersoona juopottelee, ja hän syyttää aina muita juoppottelustaan, koskaan syy ei ole omassa itsessä, sinun kantsis hoitaa tuo mielenterveytesi kuntoon ja alkoholiongelmasi myös.
        Minä en ole koskaan juonut viinaa, enkä juo, enkä ole katkera kenellekään ,enkä myöskään yksin tai yksinäinen.

• ykäkötullutsunluo
        Aattokorkattu kirjoitti:

Näin vastaa ykköspersoona , joka ei tiedä , että kolmaspersoona juopottelee, ja hän syyttää aina muita juoppottelustaan, koskaan syy ei ole omassa itsessä, sinun kantsis hoitaa tuo mielenterveytesi kuntoon ja alkoholiongelmasi myös.
        Minä en ole koskaan juonut viinaa, enkä juo, enkä ole katkera kenellekään ,enkä myöskään yksin tai yksinäinen.

heheee. nyt narraat, nyt narraat senkin juoppolalli! Mä en edes tiedä mitä on viina. Onko se jotain syötävää vai mitä se on? Ei ole koskaan tullut vastaan muuten kuin kuulopuheissa.
        No herääppäs sieltä viinakatuisesta pesstäsi ja mene tuonne raikkaaseen ilmaan, kooklasin juuri että siitä saattaa tulla krapula kun ottaa sitä viinaa, että raitis ilma parantaa.
        Hyh hyh kun lemahtaa, vai semmoista se on että haisee...
        Minä juon vaan maitoa maista sinäkin... se on hyvää.

Jätä tuo viina lotraus pois kun noin tulee paha olo sulle...
        Tunnusta nut että viina on sun jokapäiväinen harrastus, sulle tulee itsellekin parempi mieli kun myönnät.

• Kossut
        ykäkötullutsunluo kirjoitti:

heheee. nyt narraat, nyt narraat senkin juoppolalli! Mä en edes tiedä mitä on viina. Onko se jotain syötävää vai mitä se on? Ei ole koskaan tullut vastaan muuten kuin kuulopuheissa.
        No herääppäs sieltä viinakatuisesta pesstäsi ja mene tuonne raikkaaseen ilmaan, kooklasin juuri että siitä saattaa tulla krapula kun ottaa sitä viinaa, että raitis ilma parantaa.
        Hyh hyh kun lemahtaa, vai semmoista se on että haisee...
        Minä juon vaan maitoa maista sinäkin... se on hyvää.

Jätä tuo viina lotraus pois kun noin tulee paha olo sulle...
        Tunnusta nut että viina on sun jokapäiväinen harrastus, sulle tulee itsellekin parempi mieli kun myönnät.

Puhut varmaan itsestäsi lässy, opettele lukemaan ja kirjoittamaan ja juo vähempi.

• Semmoinenuni

...ja sitten sä heräsit krapulassa?

• lopetaryyppyputki

no ota ihmeessä krapularyyppy tai mene ulos raikkaaseen ilmaan, sekin auttaa varmaan. Voi voi sua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6044
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3131
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2406
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2078
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1751
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1616
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1521
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe