Suolaiset hinnat käytetyillä?

Huhupuhe

Olen viimeaikoina katsellut pientä nelivetoa vähän korkeammmalla maavaralla.
Yhtenä vaihtoehtona on Suzuki. Käytetyillä SX4 on varsinkin ennen 2010 valmistetuilla joissa on vanhempi moottoriversio eikä ole ajovakautusta on tosi kovat hinnat, eipä nuo tosiaankaan näytä menevän kaupaksi, samat autot ovat olleet pitkään nettiautossa. Uusi vitara näyttää järkevimmältä vaihtoehdolta.

27

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihtoauto

      SX 4 ei ole haluttu auto käytettynä. Seisovat pitkään vaihtoauto halleissa.
      Muutamia heikkouksia niissä on ja varaosien saanti on hankalaa. varaosat on kalliita.

      • ex-tojo

        Päivääkään en ole katunut Vitara kauppaa."Karvalakkiversion" varustetaso on mielestäni kohdallaan .
        Merkkihuollon työpäällikkö totesi,että Suzuki on huono automerkki takuukorjausten suhteen. Vähävikainen auto.


      • ParempiNäin

        Jep....Suzuki merkkihuollon asentajan mielipide. Pyri VWgroupin merkkihuollon asentajaksi. Työsarkaa riittää sen jälkeen loputtomiin.......


      • Raateris

        Mitä heikkouksia SX 4:ssä? Olis mukava tietää.


      • Heikkouk

        Lue juttu tuosta hieman alempaa otsikolla "VITATAN OMISTAJA", siinä kerrotaan jotain SX 4.


      • s_cross
        Raateris kirjoitti:

        Mitä heikkouksia SX 4:ssä? Olis mukava tietää.

        Takapyörän laakerit ja takaiskarit menny muutamissa vaihtoon ja jo takuu aikana. Hyvä ja luotettava auto, ei turhia varusteita eikä maailm,an paras ajetavakaan, mutta luotettava ajokki ja se on ainakin mulla pääasia. Kaksi SX nelosta ollut ja nyt S Cross.


      • Suiza-kuski
        s_cross kirjoitti:

        Takapyörän laakerit ja takaiskarit menny muutamissa vaihtoon ja jo takuu aikana. Hyvä ja luotettava auto, ei turhia varusteita eikä maailm,an paras ajetavakaan, mutta luotettava ajokki ja se on ainakin mulla pääasia. Kaksi SX nelosta ollut ja nyt S Cross.

        Näin on, komppaan tätä kommenttia. Mulla SX 4 vm. 2010, se uudempi versio siis. Todella varmatoiminen, moottori ja sähköpuoli kestää varmasti. Alustan osissa on jotain heikkoja komponentteja. Mulla toinen etujousi hajosi äskettäin joten ei mennyt takuuseen. Mutta nää on helppoja vaihtaa eikä edes kalliita. Joku valitti että varaosia vaikea saada. Ei ole. Pikkupajatkin saa ne melkein seuraavana päivänä ja esim. ilmanputsarit ym. saa Motonet:ista. Laakerit ehkä spesifisiä joten ne pitää tilata. Mutta muuten hyvää vastinetta rahalle. Ei mitään raivostuttavia sähkö- tai moottorivikoja joita voi olla kallista ja hankalaa korjata. Sisustus on vähän muovinen ja joskus nitisee jossain mutta ei tässä mitään Mersun premiumvaikutelmaa olla ostettukaan. Mulle on tärkeintä että auto pelittää varmasti eikä seiso pajalla. Ostaisin uudeksikin autoksi Suzukin.


      • Laak

        Kyllä ilman ja öljyn putsareita saa, Mutta kun alkaa tulla laakerivikoja ymm. Niitä osia ei löydy Suomesta. Toimitus kestää tehtaalta noin kuukauden. Hinta on todella suolainen. Esimerkiksi takapyörän laakeri kun hajoaa, niin koko pyörännapa on vaihdettava, hintaa sillä on noin 250 € asennus.


      • höpöhöö
        Laak kirjoitti:

        Kyllä ilman ja öljyn putsareita saa, Mutta kun alkaa tulla laakerivikoja ymm. Niitä osia ei löydy Suomesta. Toimitus kestää tehtaalta noin kuukauden. Hinta on todella suolainen. Esimerkiksi takapyörän laakeri kun hajoaa, niin koko pyörännapa on vaihdettava, hintaa sillä on noin 250 € asennus.

        Väitätkö, että kun takalaakeri hajoaa, niin auto seisoo kuukauden korjaamossa?


    • fjsdlkfjlksjfklsd

      Saahan sitä pyytää mutta hulluhan sitä on jos ei puolta tarjoo.

    • eka_Suzuki

      Kuka herhiläinen ostaa käytetyn auton??? Uusi on aina uusi ja hinta on kaikilla sama. Mulla on kahdeksas uutena ostamani auto alla, en halua istua käytetyssä autossa, jonka penkillä on istunut hikisellä ahterilla ties minkälaista väkeä. Lisäksi uudessa autossa on takuu ja minä vaihdan auton aina ennen takuun loppumista.

      • eka_Suzuki

        Unohdin mainita että kusipäisyyteni johtuu pitkään suvussani jatkuneesta...... no, kyllä te tiedätte.


      • eka_Suzuki
        eka_Suzuki kirjoitti:

        Unohdin mainita että kusipäisyyteni johtuu pitkään suvussani jatkuneesta...... no, kyllä te tiedätte.

        Miten muuten tuon nimimerkin saa laitettua muuksi, kun edellisessä kopioin vahingossa edelliseltä ja näkyy vielä tähänkin se tulevan? Neuvokaa, kun en tajua tietzigoista tuon taivaallista ja faijalta ei voi kysyä, kun se makaa sammuneena sohvalla ja mutsi on huoraamassa. Tässä on sisäsiitoisuuden tulos, jota suvussani on.


      • Nin_kiss
        eka_Suzuki kirjoitti:

        Miten muuten tuon nimimerkin saa laitettua muuksi, kun edellisessä kopioin vahingossa edelliseltä ja näkyy vielä tähänkin se tulevan? Neuvokaa, kun en tajua tietzigoista tuon taivaallista ja faijalta ei voi kysyä, kun se makaa sammuneena sohvalla ja mutsi on huoraamassa. Tässä on sisäsiitoisuuden tulos, jota suvussani on.

        No voihan helvetti, mikä daiju. Kirjoita oma nimimerkki siihen kenttään, älä liitä siihen mitään kopiota! Ei voi olla vaikeet DDD Siis oikeest, oot aika daiju, heh ...


      • Niin_kiss

        Myös tämä daijuuteni johtuu samasta syystä josta aiemmin kerroin.


      • Niin_kiss
        Niin_kiss kirjoitti:

        Myös tämä daijuuteni johtuu samasta syystä josta aiemmin kerroin.

        TAAS SAMA ONGELMA???Miten muuten tuon nimimerkin saa laitettua muuksi, kun edellisessä kopioin vahingossa edelliseltä ja näkyy vielä tähänkin se tulevan? Neuvokaa, kun en tajua tietzigoista tuon taivaallista ja faijalta ei voi kysyä, kun se makaa sammuneena sohvalla ja mutsi on huoraamassa. Tässä on sisäsiitoisuuden tulos, jota suvussani on.


      • Swift

        Vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä.


      • Swift
        Swift kirjoitti:

        Vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä.

        Meinaan vaan, että minä olen siintä hyvä esimerkki.....


      • Niin_kiss
        Swift kirjoitti:

        Vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä.

        Joo mutta mä en todelllakaan aja millää susukillla, kuulostaki heti joltain kondomimerkiltä, ihme urpoja tääl, autojaki myydään ja miksei sitä kondomia voi ostaa uutena, hyi mitä pervoja.


      • Swift
        Niin_kiss kirjoitti:

        Joo mutta mä en todelllakaan aja millää susukillla, kuulostaki heti joltain kondomimerkiltä, ihme urpoja tääl, autojaki myydään ja miksei sitä kondomia voi ostaa uutena, hyi mitä pervoja.

        Mitähän heppu sönköttää? Et aja suzukilla, joo, ymmärsin. Kuulostaa kondomimerkiltä, totta, -80 luvulla oli myynnissä sukisuki kondomeja, jos muistat. Ihme urpoja täällä, totta, samaa mieltä. Autojaki myydään, kyllä ja useita merkkejä. "miksei sitä kondomia voi ostaa uutena, hyi mitä pervoja." Tarkoitatko kondomia vai autoa? Minä olen ostanut Suzukin uutena, kuten myös kondomitkin.


      • Swift
        Swift kirjoitti:

        Mitähän heppu sönköttää? Et aja suzukilla, joo, ymmärsin. Kuulostaa kondomimerkiltä, totta, -80 luvulla oli myynnissä sukisuki kondomeja, jos muistat. Ihme urpoja täällä, totta, samaa mieltä. Autojaki myydään, kyllä ja useita merkkejä. "miksei sitä kondomia voi ostaa uutena, hyi mitä pervoja." Tarkoitatko kondomia vai autoa? Minä olen ostanut Suzukin uutena, kuten myös kondomitkin.

        Niin ja jos hiffaat jutun, niin tajuut varmaan, et meikä käyttää kondoomia myös runkatessa, pysyy handut puhtaina. Runkit heitän kondoomiin milloin missäkin, myös Suzukissani usein. Toiset heittää naiseen kondoomilla, minä omaan käteen, heh helppoa kun heinän teko ja saa aina.


      • Swift
        Swift kirjoitti:

        Meinaan vaan, että minä olen siintä hyvä esimerkki.....

        Siintä, siintä, tutun "kuuloista". Missäs se, heh heh kieh kieh, heppu on? Vai onko sivupersoonasi?


      • Swift
        Swift kirjoitti:

        Niin ja jos hiffaat jutun, niin tajuut varmaan, et meikä käyttää kondoomia myös runkatessa, pysyy handut puhtaina. Runkit heitän kondoomiin milloin missäkin, myös Suzukissani usein. Toiset heittää naiseen kondoomilla, minä omaan käteen, heh helppoa kun heinän teko ja saa aina.

        Et todellakaan aja suzukilla mutta runkkaat kondomiin suzukissa?

        Hupinsa kullakin.


      • Swift
        Swift kirjoitti:

        Siintä, siintä, tutun "kuuloista". Missäs se, heh heh kieh kieh, heppu on? Vai onko sivupersoonasi?

        siintä siintä SIINTÄpä siintä. heh heh, kieh kieh heppu hei. Mä oon heppu hei


    • Huhupuhe

      Urban Cruiser neliveto diesel tuli kuitenkin pihalle, on hieman ostajan rapula.
      Suzukissa olisi ollut isompi maavara ja ehkä parempi maavara.
      Toivottavasti jossain voitin ja jossain hävisi.

    • Huhupuhe

      Oli tarkoitus kirjoittaa ehkä parempi neliveto.

      • Swift

        Siintä siintä, kieh kieh hehe heppu täsä. Tojota on paska, kaverini nimi on jaska.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe