millä öljyllä saa naista

volvomees

Eli, mitä öljyä olette autossa käyttäneet, kun on flaksi käynyt?

13

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bmw-mies26

Olen kokeillut BMWssäni lähes kaikkia yleisiä öljymerrkejä mutta pelkästään miestä olen saanut... Alan epäillä että johtuu autosta.

• HraKikkelsson

Minulla oli Ford Taunus ja öljyä Mobil. Sain persettä niin paljon kuin vain jaksoin jörniä. Eli Mobilia ja saatte varmasti persettä.

• HiudiAntti

Audini vie kalleinta Castrolia siihen malliin, että naisista on turha haaveilla,
      mutta pojat tykkää!!!!

• munam

Kyllähän on niin poiijat, että Mannol öljyllä tulee pesää niin paljon kuin kunto kestää...Olihan aikoinaan Nilsiän öljysheikki Kuosmanen kuulu naistenmies,hommasi ulkomailta asti naisia,kun oma ei riittänyt..Ja juuri samaan kaavaan tehdään nykyisin Mannol moottoriöljyt,eli käytä Mannol öljyä niin pesää tulee kuin klupi laatikosta,

• hyi.helv
        munam kirjoitti:

Kyllähän on niin poiijat, että Mannol öljyllä tulee pesää niin paljon kuin kunto kestää...Olihan aikoinaan Nilsiän öljysheikki Kuosmanen kuulu naistenmies,hommasi ulkomailta asti naisia,kun oma ei riittänyt..Ja juuri samaan kaavaan tehdään nykyisin Mannol moottoriöljyt,eli käytä Mannol öljyä niin pesää tulee kuin klupi laatikosta,

Pesää ehkä, mutta vääränlaista. Mannoil voitelee nimensä mukaan miesten välisessä rakkaudessa.

• pao_gtl-mies

PAO/GTL öljyt eivät ainakaan toimineet naisen saannissa. Jouduin vaan lukituksi mielisairaalaan kun ilmeisesti mainostin PAO/GTL öljyjä liikaa tälä palstalla. Nyt ainoat naiset jotka näen on mielisairaalan hoitajat, nekin kalterien takaa.

• pao_gtl-mies

Lisäksi uudehkon autoni kone leikkasi kiinni kun käytin siinä PAO/GTL öljyä eli aika paska vuosi takana.

• volvomees

Eli jos sekoittaisin Manol öljyä ja mobilia, niin saisi sitten keskimääräisesti paremmin, kuin TB vetykrakatuilla pesää ja ana...

Ja jos selipaatista tykkää, niin Castrollia...

• Varmakonsti

Vaihdan öljyt Venäjän puolella. Käytän halvinta ryssäöljyä ja säästyneet rahat tuhlaan venakoihin. Kuvio toimii kuin junan vessa.

• Nilsiän

öljysheikki,eikös sillä ollut Manoil?
      Voi olla että Mannol myös on jossain olemassa?

• kesäpesää

Lisäsivät yhden n kirjaimen ja jatkavat laadukasta jalostusta Nilsiän seikin salaisilla resepteillä, siksi pärjänneet hyvin testeissä ja pesää irtoaa bonuksena vaikka olis mikä auto, kuulemma....

• fefef

Nilsiän Manoil mainittu ja siitä on vaikea laittaa enää paremmaksi.

• Tuppimuna

Intohimoisena piparin ystävänä yritin heikkona hetkenä kerran saada sitä muuatta ruojaa ihan perus vetykrakatulla shellin öljyllä,tyttöpä oli kovin tarkka asian suhteen...Pyöritteli öljyä sormien välissä todeten;Juuttaan tuppimuna yrität halvalla shellin öljyllä saada minulta lima läppää...ei muuten onnistu!Siitä viisastuneena mulla on aina Mannol öljyt moottorissa ja piparin saanti 100% varmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      125
      7307
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      513
      5470
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3375
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2671
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2372
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1308
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1272
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe