Vakkareille toivotan hyvää uutta vuotta!

Siis teille, aakkosjärjestyksessä: Ariel, Artagnan, Butch, Kittie, Temmirauta ja sitte vielä Tinttu.

Alkuun tän porukan väleissä oli vähä erimielisyyksiä mutta nyt on välit selkeästi kunnossa. Jatketaan samaan malliin myös ensi vuonna, hyvien ystävien arvo on mittaamattoman arvokas... Jopa tontulle:)

162

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep. jatketaan vaan :) semmostahan se tuppaa olemaan ens alkuun ku ei oikein vielä toista tunne. sutki tuumattiin kantaa jonnekki pusikkoon ku piti typykän päältä artsin kans uhota. tiiä sitte vaikka olisit ite vieny meitä niskavilloista.. ;D

• tuumas unohtua hyvän uuden vuoden toivotus. vuosi vaihtuki mukavasti ku puoli yheksältä lykäs tulpat korviin ja meni nukkumaan et paukkeesta ei sitte tienny yhtikäs mitään.. :)

• Mä en kyl tollasii muista ;) Sen mä vaan et murun uimaoppiin pääsyy ruinasin monel eri nimmaril... ;)

Onnellista uutta vuotta koko jengil ku ollaan ny sit koko sakki turkoosei :D

• temmirauta kirjoitti:

tuumas unohtua hyvän uuden vuoden toivotus. vuosi vaihtuki mukavasti ku puoli yheksältä lykäs tulpat korviin ja meni nukkumaan et paukkeesta ei sitte tienny yhtikäs mitään.. :)

Ai ne korvatulpat meniki vahingossa sun lahjapakettiin, Butsille ne muistaakseni oli osoitettu;)

• Prorealisti

TOSIrealistille myös hyvää uutta vuotta!

• No en toivota. Pysyköön edelleen poissa..

• Siis täh?

• 04magnum444

• Kittiechihu kirjoitti:

Ja joku taas tylsistynyt elämäänsä, kun pitää tänne typeriä syytöksiä laittaa.. Get a life!

Älä kittie piittaa höyrypäiden jutuista:)

• toljanter kirjoitti:

Älä kittie piittaa höyrypäiden jutuista:)

Juu, en. :) En vaan tajua että joku hukkaa elämänsä tuollasten kirjoitteluun, kun voi järkevämpääkin tekemistä puuhata.

• Hyvää Uutta Vuotta myös minulta kaikille palstakamuille!!! <3

• Sul Kittie mä toivotan sit viel erikseen hyvii vointei... :)

• artagnan kirjoitti:

Sul Kittie mä toivotan sit viel erikseen hyvii vointei... :)

Kiitos kaunis! <3

• No meikälle Lana on läheisempi kuin kaksi tätiä yhteensä jotka oon viimeksi tavannut joskus vuonna 2000. Eri asia on sitten että pitääkö sen enemmän itkettää vai naurattaa. Taitaa kuitenkin kääntyä naurun puolelle :-D Muillekkin riemukasta uutta vuotta mutta platinablondille erityisesti palstan guumalta gigololta.. ;-P

• G-i-g-o-l-o?!! Täh?!! Katsoit mun kanssa piirrettyjä Jouluaattoyönä ja ahmit karkkia mokoma kakkiainen, hahaha... ;))

• a--r--i--e--l kirjoitti:

G-i-g-o-l-o?!! Täh?!! Katsoit mun kanssa piirrettyjä Jouluaattoyönä ja ahmit karkkia mokoma kakkiainen, hahaha... ;))

Olispa se sit ollu söpöö nähä ku te kaks katoitte SOVUS Samu Sirkkaa ;)

• artagnan kirjoitti:

Olispa se sit ollu söpöö nähä ku te kaks katoitte SOVUS Samu Sirkkaa ;)

Kummankohan hallussa oli kaukosäädin ;)?

• nyt kyllä jäbällä repes.. :D siellä ku näky olevan molemmille oma.. ;D

• temmirauta kirjoitti:

nyt kyllä jäbällä repes.. :D siellä ku näky olevan molemmille oma.. ;D

Mä sit veikkaan et Butchin säätimes ei ollu pattereit ja et se oli sellases minigrip-pussis... ;)

• Ootte vaan meikälle saakelin kateellisia että koittakaa tunnustaa ;-) Tytsillä oli kumpikin käsi kultsipuppelinsa turkissa elikkä meikä joutui olosuhteiden pakosta pitelemään säätimiä että Speedoki laittaa vaan leipäläpensä umpeen.. ;-)

• Mmmm... Joo-o, mun laserkatse paljasti jo viime talvena, että sulla on n-i-i-n t-o-s-i ihana luonne, vaikka itketitkin mua välillä, hahaha ;)) Toivottavasti tuleva vuosi täyttää kaikki sun toiveet ja unelmat, jos sulla niitä on... höpsöläinen :))

• Myös meillä tontuilla on toiveita ja unelmia, varmaankin se laserkatseesi (joka on lähes yhtä toimiva ku mun) on tuon jo paljastanu:)

• 19-vee_Jäbä

Haaveilen susta;) Onko paha haave?;)

• 19-vee_Jäbä

• 19-vee_Jäbä

Jatkan vielä että ehdottamani nimi rimmaisi nätisti nimmarisi kanssa: Ariel ja Aslan;) Tykkäisitkö?;)

• On_itsesi_kannalta
        19-vee_Jäbä kirjoitti:

Haaveilen susta;) Onko paha haave?;)

Hän ei sinua huoli, joten turhaan haaveilet. Naiset, joille on suotu kauneutta muidenkin edestä, valitsevat rikkaan ja menestyvän kumppanin. Eivät he taviksiin lankea. Jonkin aikaa korkeintaan leikillään pyörittävät.

• On_itsesi_kannalta kirjoitti:

Hän ei sinua huoli, joten turhaan haaveilet. Naiset, joille on suotu kauneutta muidenkin edestä, valitsevat rikkaan ja menestyvän kumppanin. Eivät he taviksiin lankea. Jonkin aikaa korkeintaan leikillään pyörittävät.

Ihmetyttää edelleen palstan miehet, kun varattua vonkaavat.. Kyllä niitä vapaita naisiakin on maailma pullollaan.

Sekä palsta on täynnä väkeä, miehiä ja naisia, jos täältä seuraa hakea haluaa.

• 19-vee_Jäbä
        Kittiechihu kirjoitti:

Ihmetyttää edelleen palstan miehet, kun varattua vonkaavat.. Kyllä niitä vapaita naisiakin on maailma pullollaan.

Samoissa porukoissa tahtoisin vain hengata, ei sen kummempaa:) Suurinpiirtein samanikäisiä ollaan luultavasti.

• Kittiechihu kirjoitti:

No tottamaar on pullollaan että jättäkää meikän nainen jo rauhaan.. :-/

• butch-cassidy kirjoitti:

No tottamaar on pullollaan että jättäkää meikän nainen jo rauhaan.. :-/

Pahalla en tarkoittanut, vaan ihan sitä että palstan miehillä on kyllä elämä hukassa, kun kaikkien pitää yhden palstalla kirjoittavan naisen perässä olla.. Ja hän on vielä varattu. Parisuhdetta pitää arvostaa.

Kyllä niitä naisia riittää muuallakin. :)

• Teikä voisi omaksua jälleen paavin roolin ja antaa sellaisen ukaasin että pikku pimatsu pissiäinen lopettaa vähäksi aikaa viiksi-vallulleen alias Toljanter-kollilleen lässyttämisen elikkä huomioi välillä muutkin ettei meikän kämpästä tarvi tehdä miesluolaa.. ;-D
      Oon kuullut puhuttavan sellaistaki että kissan turkki voi mennä pilalle liialla harjaamiselle että vinkkinä vaan sitä ukaasia ajatellen.. ;-)

• Älä hermostu, Tonttu on vain kaveri Arielille. :) Mutta teillä muilla miehillä mahtaa olla vaikeaa, kun hän on kuitenkin varattu? ;)

• Kittiechihu kirjoitti:

Älä hermostu, Tonttu on vain kaveri Arielille. :) Mutta teillä muilla miehillä mahtaa olla vaikeaa, kun hän on kuitenkin varattu? ;)

Ööh mitenkä nyt sanani asettelisin tähän...

No kyllä mä uskon että Toljanter-kolli on rapsutuksensa ansainnut. Tällä tarkoitan siis tuota Arielin komeaa kissakaimaani:) Ei sillä ettenkö itekki ois semmosia ansainnu mutta tuota kaimaani Butch kyllä tarkoitti...

• Kittiechihu kirjoitti:

Älä hermostu, Tonttu on vain kaveri Arielille. :) Mutta teillä muilla miehillä mahtaa olla vaikeaa, kun hän on kuitenkin varattu? ;)

Tapahtui näköjään pienoinen väärinkäsitys ;-) Pikku pimatsu sai pukilta lahjaksi kollikissan ja aattoillan tuoksinnassa sen paksun kuontalon alla sytytti että punkero sinisilmä voisi olla nimeltään Toljanter. Meikä siihen tuumasi että Lucifer saattaisi olla soveliaampi nimi mutta niinku tavallista se piti päänsä.. ;-) Elikkä meikä tässä vaan vitsillä Toljanterille veisteli kun tytsi ei malta jättää viiksi-valluaan itekseen vaan laimilyö meikää ja bodareita.. ;-D

• toljanter kirjoitti:

Ööh mitenkä nyt sanani asettelisin tähän...

No kyllä mä uskon että Toljanter-kolli on rapsutuksensa ansainnut. Tällä tarkoitan siis tuota Arielin komeaa kissakaimaani:) Ei sillä ettenkö itekki ois semmosia ansainnu mutta tuota kaimaani Butch kyllä tarkoitti...

Tottakai kissat, sekä Tontutkin ovat rapsutuksensa ansainneet.. ;)

Tapahtui näköjään pienoinen väärinkäsitys ;-) Pikku pimatsu sai pukilta lahjaksi kollikissan ja aattoillan tuoksinnassa sen paksun kuontalon alla sytytti että punkero sinisilmä voisi olla nimeltään Toljanter. Meikä siihen tuumasi että Lucifer saattaisi olla soveliaampi nimi mutta niinku tavallista se piti päänsä.. ;-) Elikkä meikä tässä vaan vitsillä Toljanterille veisteli kun tytsi ei malta jättää viiksi-valluaan itekseen vaan laimilyö meikää ja bodareita.. ;-D

Joo, hokasin. :)

Komea sinisilmä piti meikän tietenki sanoa.. ;-D

Epäilen että tuo sun 'lipsahdus' saa aikaan sen että kaimani saa yhä enemmän huomiota Arielin suunnalta... Koita olla tarkkana kirjoitustesi kans Butch;)

Ihan rotukissa vissiin?

• toljanter kirjoitti:

Epäilen että tuo sun 'lipsahdus' saa aikaan sen että kaimani saa yhä enemmän huomiota Arielin suunnalta... Koita olla tarkkana kirjoitustesi kans Butch;)

No meikä on jälleen sanotaanko niinku epäsuosiossa kun hiukan oon naureskellu kissankupeille joissa on kimalletta reunoissa ja nimi kaiverrettuna.. ;-D

• Kittiechihu kirjoitti:

Ihan rotukissa vissiin?

Jepulis. Se on ragdoll. Väri oli joku blue bicolor tai sinnepäin. Isoimmat kollit kasvavat kait lähes 11 kiloa painaviksi.. ;-D

No meikä on jälleen sanotaanko niinku epäsuosiossa kun hiukan oon naureskellu kissankupeille joissa on kimalletta reunoissa ja nimi kaiverrettuna.. ;-D

Et sä sit muka tällast huomannu ku rusetti sil oli pääs yhes vaihees mut sit se vaihtuki 'jalokiviin' et on siel tontun/paavin kaimal oltavat... ;)

https://dreampetstore.com/puppystyle-formydogs-pink-diamonds-panta-eri-kokoja

Öh mun pitää saada myös tommoset kupit kun niissä on mun nimmariki:)

Jepulis. Se on ragdoll. Väri oli joku blue bicolor tai sinnepäin. Isoimmat kollit kasvavat kait lähes 11 kiloa painaviksi.. ;-D

Niin joo, ragdollhan se oli siinä kissa/chihu videossa. :)

• artagnan kirjoitti:

Et sä sit muka tällast huomannu ku rusetti sil oli pääs yhes vaihees mut sit se vaihtuki 'jalokiviin' et on siel tontun/paavin kaimal oltavat... ;)

https://dreampetstore.com/puppystyle-formydogs-pink-diamonds-panta-eri-kokoja

Miedän koira neiti ei tykkää ylimääräisistä koristeista. Uloskin laittaa vain sellaisen paidan missä ei ole hihoja, että pääsee liikkumaan.. :)

jäbä kyllä ymmärsi olla sitte vakavalla naamalla heti sen rusetti homman jälkeen.. :)

• toljanter kirjoitti:

Öh mun pitää saada myös tommoset kupit kun niissä on mun nimmariki:)

Arvaa mitä s-u-p-e-r-j-ä-n-n-ä-ä... ;)) Sun onnistuu niin tosi helposti saada samanlaiset kupit, jos vain suostut tulemaan mulle lemmikiksi ;)) Rapsuttelisin teitä molempia vuoronperään ja päikkärien ajaksi ottaisin mun viereen nukkumaan, hahahaha ;DDD Hmmm... Sun ei olisi välttämättä ihan pakko pitää jalokivipantaa, koska se on oikeasti pelkkä koriste :)) No... mitä sanot???

• pääsiskö-peiton-alle
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Arvaa mitä s-u-p-e-r-j-ä-n-n-ä-ä... ;)) Sun onnistuu niin tosi helposti saada samanlaiset kupit, jos vain suostut tulemaan mulle lemmikiksi ;)) Rapsuttelisin teitä molempia vuoronperään ja päikkärien ajaksi ottaisin mun viereen nukkumaan, hahahaha ;DDD Hmmm... Sun ei olisi välttämättä ihan pakko pitää jalokivipantaa, koska se on oikeasti pelkkä koriste :)) No... mitä sanot???

Jos muovikipon kelpuutan ruokakupiks;)?

• pääsiskö-peiton-alle kirjoitti:

Jos muovikipon kelpuutan ruokakupiks;)?

Kyllästyttää jo nämä iskujutut täällä..

• pääsiskö-peiton-alle
        Kittiechihu kirjoitti:

Esitin kysymyksen, en iskenyt. Vissi ero;)

• kyseenalainen_kunnia
        Kittiechihu kirjoitti:

Miehet eivät arvosta toisen parisuhdetta,jollei tämä arvosta sitä itsekkään.

• kyseenalainen_kunnia kirjoitti:

Miehet eivät arvosta toisen parisuhdetta,jollei tämä arvosta sitä itsekkään.

Meikä ei yleensä viitti huuteluihin kommentoida mutta nyt teen poikkeuksen. Oon tuntenut Arielin 16 vuoden ajan. Uskollisempaa ja hyväsydämisempää ystävää meikälle ei löytyisi vaikka kahlaisin kaikki maailman ihmiset läpi. Älä aliarvioi tai mustamaalaa toisen parisuhdetta kun et siitä kummiskaan mitään tiedä.

• pääsiskö-peiton-alle

Huumorintajutonta porukkaa:(

Jaa että semmoset päikkärit että aina ku käännät kylkeä on toljanter vieressä... Erotat ne sitte vaan kaulapannasta, mä ku en semmosta taho käyttää:) Kissan ruokaa en sitte syö, esim kasler-pihvit käy mun kippoon...

ps. Tää ei tarkoita että en arvostaisi parisuhdetta, arvostan hyvää huumorintajua. Tosikoille vaan tiedoksi:)

• toljanter kirjoitti:

Jaa että semmoset päikkärit että aina ku käännät kylkeä on toljanter vieressä... Erotat ne sitte vaan kaulapannasta, mä ku en semmosta taho käyttää:) Kissan ruokaa en sitte syö, esim kasler-pihvit käy mun kippoon...

ps. Tää ei tarkoita että en arvostaisi parisuhdetta, arvostan hyvää huumorintajua. Tosikoille vaan tiedoksi:)

jäbäki tais sitte viime keväällä typykälle kihlojaki ehottaa ;) ei silti sen puoleen et jos typykkä olis vapaa nainen kyllä jäbä olis sillä sekunnilla polvillaan.. ;)

• pääsiskö-peiton-alle kirjoitti:

Huumorintajutonta porukkaa:(

Kyllä täällä porukalla huumoria piisaa. Minua ainakin kyllästyttää tuo palstan tuntemattomien miesten käytös Arielia kohtaan.. Aina ehdotellaan vaikka mitä.. Kyllä pitää varattua naista kunnioittaa. Ja jos muka huumorista oli kyse? Niin miksei voi muulla tavalla keskustella, kuin iskuyrityksin??

• temmirauta kirjoitti:

jäbäki tais sitte viime keväällä typykälle kihlojaki ehottaa ;) ei silti sen puoleen et jos typykkä olis vapaa nainen kyllä jäbä olis sillä sekunnilla polvillaan.. ;)

Noh, noh! Taitaa Arielin mies hermostua kohta? ;)

• Kittiechihu kirjoitti:

Noh, noh! Taitaa Arielin mies hermostua kohta? ;)

taitaa ennemminki partoihinsa naureskella.. ;)

• temmirauta kirjoitti:

taitaa ennemminki partoihinsa naureskella.. ;)

No hyvä ettei hermostu. :D

• toljanter kirjoitti:

Toisinaan multa "unohtuu", etten tunne sua kuten Butchia tai mun jäbiä. Ehkä se johtuu siitä, että sulla nimenomaan on samantyyppinen huumorintaju kuin heillä... ja myös mulla. Olet samalla tavalla kunnollinen ja luotettava ja välität aidosti heistä, jotka sun ystävyyden ansaitsevat...

• Kittiechihu kirjoitti:

No hyvä ettei hermostu. :D

Mua naurattaa :)) Mun mies ei oikeasti ole mikään murjottava leikki-ikäinen, vaan paremminkin... hmmm... sellaista luotettavaa peruskallio-tyyppiä ;))

Mua naurattaa :)) Mun mies ei oikeasti ole mikään murjottava leikki-ikäinen, vaan paremminkin... hmmm... sellaista luotettavaa peruskallio-tyyppiä ;))

No ei kai se naurettavaa ole jos mies vähän hermostuisi sinun ystävistä? Oma mieheni kyllä voisi vähän hermostua ja loukkaantua jos joku ympärilläni liikaa pyörisi..

Toisinaan multa "unohtuu", etten tunne sua kuten Butchia tai mun jäbiä. Ehkä se johtuu siitä, että sulla nimenomaan on samantyyppinen huumorintaju kuin heillä... ja myös mulla. Olet samalla tavalla kunnollinen ja luotettava ja välität aidosti heistä, jotka sun ystävyyden ansaitsevat...

Nättejä sanoja:)

Jopa se päikkärikaveri ilman pantaa voi jopa kehrätä ton takia;)

• Kittiechihu kirjoitti:

No ei kai se naurettavaa ole jos mies vähän hermostuisi sinun ystävistä? Oma mieheni kyllä voisi vähän hermostua ja loukkaantua jos joku ympärilläni liikaa pyörisi..

Hahaha ;)) Niinkö?!! Meillä on onneksi eri miehet ;DDD Mun mies on jo hieman varttuneempi ja omaa hyvän itsetunnon ;)) Nyt mun pitää keskittyä polvihousuisiin miehiin kuten Toljanterkin tekee, hahaha ;DDD

• toljanter kirjoitti:

Nättejä sanoja:)

Jopa se päikkärikaveri ilman pantaa voi jopa kehrätä ton takia;)

Ja oikeasti jokainen sana oli totta :))

Hahaha ;)) Niinkö?!! Meillä on onneksi eri miehet ;DDD Mun mies on jo hieman varttuneempi ja omaa hyvän itsetunnon ;)) Nyt mun pitää keskittyä polvihousuisiin miehiin kuten Toljanterkin tekee, hahaha ;DDD

Minun mies on aika samaa ikäluokkaa kun sinun mies. Mutta miehet on toki erilaisia juu.

• pieni-flirtti-lämmittää
        Kittiechihu kirjoitti:

Kyllä täällä porukalla huumoria piisaa. Minua ainakin kyllästyttää tuo palstan tuntemattomien miesten käytös Arielia kohtaan.. Aina ehdotellaan vaikka mitä.. Kyllä pitää varattua naista kunnioittaa. Ja jos muka huumorista oli kyse? Niin miksei voi muulla tavalla keskustella, kuin iskuyrityksin??

Pakkasella, sen ei tarvis mihinkään johtaa:)

tää sitte lämmitti kivasti jäbääki.. <3

• pieni-flirtti-lämmittää kirjoitti:

Pakkasella, sen ei tarvis mihinkään johtaa:)

No minkä takia pitää aina flirttailla? Ettekö osaa vaan keskustella? Ja sitä paitsi palsta on täynnä väkeä joiden kanssa myös jutella.

• toljanter kirjoitti:

Tota noin... Mä sit luulen et sä et kerkeis ees kissii sanoo ku sä olisit koristeis ku joulukuusi :D

• temmirauta kirjoitti:

No sit kait menis tappeluks meil bodareil... ;)

• Kittiechihu kirjoitti:

No minkä takia pitää aina flirttailla? Ettekö osaa vaan keskustella? Ja sitä paitsi palsta on täynnä väkeä joiden kanssa myös jutella.

Meikäki koitti flirttailla Lanalle mutta näköjään se on taas häipynyt jonnekkin :-( No laitampa huulet törölleen varmuuden vuoksi.. ;-¤

Meikäki koitti flirttailla Lanalle mutta näköjään se on taas häipynyt jonnekkin :-( No laitampa huulet törölleen varmuuden vuoksi.. ;-¤

Tarkoitin vaan että pelkkä flirtti voi olla tylsää, kyllähän naisille voi ihan normaalisti keskustella?

• toljanter kirjoitti:

Muuten N-I-I-N arvasin, ettei sulle kelpaa kaulapanta ;)) Mutta hei!!! Onneksi mulla on myös toooooooosi miehekäs vaaleansininen rusetti, joka ei millään pysynyt sun kaiman päässä, hahaha... Hmmm... Joo-o, mun laserkatseen mukaan sulla on juuri sopivan pituisesti karvaa päälaella ja jos ei muu auta, kiinnitän sen sulle tarralla, hahahaha ;DDD

• 19-vee_Jäbä
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Muuten N-I-I-N arvasin, ettei sulle kelpaa kaulapanta ;)) Mutta hei!!! Onneksi mulla on myös toooooooosi miehekäs vaaleansininen rusetti, joka ei millään pysynyt sun kaiman päässä, hahaha... Hmmm... Joo-o, mun laserkatseen mukaan sulla on juuri sopivan pituisesti karvaa päälaella ja jos ei muu auta, kiinnitän sen sulle tarralla, hahahaha ;DDD

Näinkö meinaat sitä ulkoiluttaa;)?

https://www.youtube.com/watch?v=oYTUfM1vEjs

P.s. Oot suloinen tyttö;)

Kerrankin erehdyit laserkatseesi kans! Mun kuontalo on niin tuuhea että tommoset rusetit kyllä hukkuu sinne näkymättömiin:) Eikä ne tarratkaan toimi sitte tieteskään.

Jos tuo rusetti on vähä niinku ylimääräinen niin ookkos koittanu sovittaa sitä omaan päähäsi;)

• Tuskin_rakkautta
        Kittiechihu kirjoitti:

Varakas keski-ikäinen mies taitaapi olla köyhälle opiskelijatytölle hyvä elättäjä.

• toljanter kirjoitti:

Kerrankin erehdyit laserkatseesi kans! Mun kuontalo on niin tuuhea että tommoset rusetit kyllä hukkuu sinne näkymättömiin:) Eikä ne tarratkaan toimi sitte tieteskään.

Jos tuo rusetti on vähä niinku ylimääräinen niin ookkos koittanu sovittaa sitä omaan päähäsi;)

Öööööh... Tuota, irroitin sen mun hiuspannasta, koska mulle tuli tarve koristella mun kissaa :)) Mutta, jos sulla on toooooooooodella tuuhea kuontalo, niin sulle sopisi sellainen superiso rusetti, jonka saisi klipsillä kiinni ;)) Voi k-a-k-k-a, mulla jatkuu kohta opinnot ja mun pitäisi kirjoittaa yhtä seminaarityötä... :((

• 19-vee_Jäbä
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Mun kissalla on supertuuheat vaaleat tassukarvat, joten ehkä en... :))

Hanki sille suojatossut;) Googlaanko valmiiksi jotku?

• 19-vee_Jäbä

Öööööh... Tuota, irroitin sen mun hiuspannasta, koska mulle tuli tarve koristella mun kissaa :)) Mutta, jos sulla on toooooooooodella tuuhea kuontalo, niin sulle sopisi sellainen superiso rusetti, jonka saisi klipsillä kiinni ;)) Voi k-a-k-k-a, mulla jatkuu kohta opinnot ja mun pitäisi kirjoittaa yhtä seminaarityötä... :((

Mun on syytä roolittaa itteni nyt Paaviksi:

Ariel, arki tulee nyt vastaan. Paavina MÄÄRÄÄN sinut keskittymään nyt sata lasissa opintoihisi. Toljanterit pysyy kyllä lähelläsi, siitä ei tarvi huolta kantaa. Joten kirjat nokan alle ja töihin, nyt heti;)

• Mä sit komppaan. Ku sen sinisilmän kaa voi sit skypettääki jos aivan kaamee ikävä iskee... :)

• 19-vee_Jäbä kirjoitti:

https://www.mustijamirri.fi/pawz-suojatossut-xs-12-kpl-028925-1

Tällaiset löytyi;)

Hmmm... Aika kätevän näköiset tossut :)) Löysin muuten ohjeen tosi ihanalle kissojen villapaidalle, mutta N-I-I-N harmi ja surkeus, etten osaa neuloa... Tai no ehkä patalapun, mutten muuta :((

• toljanter kirjoitti:

Mun on syytä roolittaa itteni nyt Paaviksi:

Ariel, arki tulee nyt vastaan. Paavina MÄÄRÄÄN sinut keskittymään nyt sata lasissa opintoihisi. Toljanterit pysyy kyllä lähelläsi, siitä ei tarvi huolta kantaa. Joten kirjat nokan alle ja töihin, nyt heti;)

Onneksi olet olemassa, Paavi ;)) Mulla on tarkoitus valmistua viidessä vuodessa tai ehkä jopa alle, jos saan hyödynnettyä myös kesäajan tenttipäivät ja vältän puomionnettomuudet, huh... Nyt mun on pakko koputtaa puuta :)) Niin joo... Voit ihan oikeasti heti komentaa mua, jos sinusta tuntuu, että lipsun mun tavoitteista ;))

Onneksi olet olemassa, Paavi ;)) Mulla on tarkoitus valmistua viidessä vuodessa tai ehkä jopa alle, jos saan hyödynnettyä myös kesäajan tenttipäivät ja vältän puomionnettomuudet, huh... Nyt mun on pakko koputtaa puuta :)) Niin joo... Voit ihan oikeasti heti komentaa mua, jos sinusta tuntuu, että lipsun mun tavoitteista ;))

Sä et nyt taida ymmärtää mitä tuo tarkoittaa kun annat mulle tommoset valvontavaltuudet. Et ehkä tiedä mutta osaan tarpeen tullen olla aika tiukka ja suorasanainenkin... No sustahan se vaan on kiinni näätkö tuota 'pimeää' puolta musta;)

• 19-vee_Jäbä
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Hmmm... Aika kätevän näköiset tossut :)) Löysin muuten ohjeen tosi ihanalle kissojen villapaidalle, mutta N-I-I-N harmi ja surkeus, etten osaa neuloa... Tai no ehkä patalapun, mutten muuta :((

Kuule, ei hätää;)

http://www.kattipuoti.com/?fleecepaidat,57
        http://www.kattipuoti.com/?neuleet,56

Laittaisin lahjaksi jos oltaisiin tuttuja;)

Hei ihan oikeasti Ariel, kissa ei tykkää vaatteista ollenkaan.. Älä pue sitä.

• Kittiechihu kirjoitti:

Hei ihan oikeasti Ariel, kissa ei tykkää vaatteista ollenkaan.. Älä pue sitä.

No tässä on aiheeseen liittyvää keskustelua, näyttää mielipiteitä löytyvän lähes yhtä monta kuin keskustelijaakin:)

http://www.petsie.fi/forums/11348-kissalle-vaatteita

• No hra Toljanter Jr. on pesty, kuivattu, föönattu, puettu, riisuttu jne eikä toi ole ollu moksiskaan ;-) Tytsi vaan on ahkera hoitamaan kolliaan.. Kait toi on hiukan rotukysymys myös elikkä noi ragdollit muistuttaa meikän mielestä enemmän koiraa kuin kissaa.. :-) Että nou hätä! Eipä se ainakaan palellu ;-D

No hra Toljanter Jr. on pesty, kuivattu, föönattu, puettu, riisuttu jne eikä toi ole ollu moksiskaan ;-) Tytsi vaan on ahkera hoitamaan kolliaan.. Kait toi on hiukan rotukysymys myös elikkä noi ragdollit muistuttaa meikän mielestä enemmän koiraa kuin kissaa.. :-) Että nou hätä! Eipä se ainakaan palellu ;-D

Pesuun on kuulemma aiheellista opettaa jos näyttelyyn vie että se piti meikän vielä lisätä. Tytsihän sitte totuttaa veteen vaikka kenet.. ;-)

No hra Toljanter Jr. on pesty, kuivattu, föönattu, puettu, riisuttu jne eikä toi ole ollu moksiskaan ;-) Tytsi vaan on ahkera hoitamaan kolliaan.. Kait toi on hiukan rotukysymys myös elikkä noi ragdollit muistuttaa meikän mielestä enemmän koiraa kuin kissaa.. :-) Että nou hätä! Eipä se ainakaan palellu ;-D

Se on kuitenkin eläin, ei sitä saa kohdella vain föönaten ja vaatteita pukien.. Ja voi älä, vie sitä näyttelyyn... : /

• joutuuko jäbäki sekaantua tähän päivän polttavaan aiheeseen ku näyttää et asia kääntyy päälaelleen ;) typykän kissa saa silleen viimesen päälle erinomaista hoitoa et se kelpais kelle vaan. moni katti parka heittää pakkasella henkensä ku ei kotia oo et nyt tää :/ ilme sitte täksi :D ku typykän kissasta puhutaan.. :)

• temmirauta kirjoitti:

joutuuko jäbäki sekaantua tähän päivän polttavaan aiheeseen ku näyttää et asia kääntyy päälaelleen ;) typykän kissa saa silleen viimesen päälle erinomaista hoitoa et se kelpais kelle vaan. moni katti parka heittää pakkasella henkensä ku ei kotia oo et nyt tää :/ ilme sitte täksi :D ku typykän kissasta puhutaan.. :)

No hyvä että saa hyvän kodin. Mutta muistakaa että näyttelyt on aika stressaavia eläimille, siksi en niitä suosittele..

Esim. Oma koira on tosi arka, en veisi sitä kirveelläkään näyttelyyn.. Ja vaatteita pidän sille vaan tarpeen mukaan ulkoillessa ja sellaisia mitä se suostuu pitämmään.

• toljanter kirjoitti:

Sä et nyt taida ymmärtää mitä tuo tarkoittaa kun annat mulle tommoset valvontavaltuudet. Et ehkä tiedä mutta osaan tarpeen tullen olla aika tiukka ja suorasanainenkin... No sustahan se vaan on kiinni näätkö tuota 'pimeää' puolta musta;)

Usko mua, että ymmärrän ja muistan... ;)) Viime kesänä mun tenttiinluku lisääntyi heti 110 %:lla, kun uhkasit heittää minut Vatikaanin tyrmään ja tehdä mun hiuksista lattiamopin, hahaha ;DDD Osaat kannustaa mua a-i-k-a hyvin... ;))

• Hahaha :DDD Olette huvittavia :)) Siis en jatkuvasti föönaa ja pue mun kissaa, vaan ainoastaan toisinaan... Ja silloin mun on ihan pakko, koska se on niin ihanan lötkö ja nallekarhumainen :)) No oikeasti noudatan todella tarkasti saamiani hoito-ohjeita tai ainakin melko... ;))

• Kittiechihu kirjoitti:

No hyvä että saa hyvän kodin. Mutta muistakaa että näyttelyt on aika stressaavia eläimille, siksi en niitä suosittele..

Esim. Oma koira on tosi arka, en veisi sitä kirveelläkään näyttelyyn.. Ja vaatteita pidän sille vaan tarpeen mukaan ulkoillessa ja sellaisia mitä se suostuu pitämmään.

Mihin on mun v-a-l-m-e-n-t-a-j-a on kadonnut?????

Heeei.. Eläinten hyvinvoinnista huolehtiminen ei ole huvittavaa. Älä oikeasti vie kissaa näyttelyihin, se on vaan stressaavaa kissalle.

Näky kyl tuol veskin peilissä äsken,joten ei ole mihkää kadonnu. :) Eilen illalla jo aattelin taas tupsahtaa paikalle,ku teillä näyttää täällä olevan nyt ihan oikee puheenaihekki. :))

Nii juu..Onnea uudesta perheenjäsenestä. :)

• Kittiechihu kirjoitti:

Heeei.. Eläinten hyvinvoinnista huolehtiminen ei ole huvittavaa. Älä oikeasti vie kissaa näyttelyihin, se on vaan stressaavaa kissalle.

Meinaatko yleensä eläinnäyttelyitä vai vain kissanäyttelyitä? :) Mä oon muutaman kerran käynyt ja siel katit suurimmaks osaks vaa nukkuu tai sitten katselevat uteliaana ihmisiä.En ole oikeen koskaan aatellu,että ne stressais,kun ovat niin rennon oloisia ja tyytyväisiä.Ainoo huono puoli noissa näyttelyissä on,ku mä en saa käpälöidä ja hipelöidä niitä ihania karvanaamoja. :(

Hahaha :DDD Olette huvittavia :)) Siis en jatkuvasti föönaa ja pue mun kissaa, vaan ainoastaan toisinaan... Ja silloin mun on ihan pakko, koska se on niin ihanan lötkö ja nallekarhumainen :)) No oikeasti noudatan todella tarkasti saamiani hoito-ohjeita tai ainakin melko... ;))

Liikapesu ei varmaan oliskaa mikää hyvä juttu,ku kisulin iho alkaa kuivumaan. :)

Eikö yhtään pistäny hanttiin,ku kastelit sitä? Mä yritin joskus aikoinaa kissaa pestä,nii hyvä ku säilyin hengissä. ;P

• tinttu-liina kirjoitti:

Meinaatko yleensä eläinnäyttelyitä vai vain kissanäyttelyitä? :) Mä oon muutaman kerran käynyt ja siel katit suurimmaks osaks vaa nukkuu tai sitten katselevat uteliaana ihmisiä.En ole oikeen koskaan aatellu,että ne stressais,kun ovat niin rennon oloisia ja tyytyväisiä.Ainoo huono puoli noissa näyttelyissä on,ku mä en saa käpälöidä ja hipelöidä niitä ihania karvanaamoja. :(

Kissanäyttelyssä olen käynyt ja kissat vain maukui siellä hädissään.. Sen jälkeen en ole enää käynyt, kun kävi sääliksi niitä kissoja.. :(

Lapsuuden katit huolehti itse puhtaudestaan, tosi harvoin tarvi niitä pestä.

Näky kyl tuol veskin peilissä äsken,joten ei ole mihkää kadonnu. :) Eilen illalla jo aattelin taas tupsahtaa paikalle,ku teillä näyttää täällä olevan nyt ihan oikee puheenaihekki. :))

Jep, samaa mieltä. Puheenaiheita kehiin, ettei ole niin yksipuolista.

• Kittiechihu kirjoitti:

Kissanäyttelyssä olen käynyt ja kissat vain maukui siellä hädissään.. Sen jälkeen en ole enää käynyt, kun kävi sääliksi niitä kissoja.. :(

Lapsuuden katit huolehti itse puhtaudestaan, tosi harvoin tarvi niitä pestä.

Miten noissa näyttelyissä joissa kävin,niin ei yksikään kissa päästänyt minkäänlaista ääntä,vaan olivat tosi tyytyväisen oloisia.Voihan olla,että kaikki kissat ei viihdy,mut suurin osa ehkä kuiteski.Varmaan moni kisuli tottuu tollasiin juttuihin,niin ne on niille jo rutiinia. :)

Pitkäkarvaset...ja varsinki jos näyttelyihin vie,niin sillon niitten turkit pitää olla tiptop. Mä muutes kerran kattelin,ku yks pitkäkarvainen kissa pesi itseään,niin sen niska ei ees taipunu nii paljon,että se olis voinu pestä sen karvoja kokonaan. :)))

Miten noissa näyttelyissä joissa kävin,niin ei yksikään kissa päästänyt minkäänlaista ääntä,vaan olivat tosi tyytyväisen oloisia.Voihan olla,että kaikki kissat ei viihdy,mut suurin osa ehkä kuiteski.Varmaan moni kisuli tottuu tollasiin juttuihin,niin ne on niille jo rutiinia. :)

Pitkäkarvaset...ja varsinki jos näyttelyihin vie,niin sillon niitten turkit pitää olla tiptop. Mä muutes kerran kattelin,ku yks pitkäkarvainen kissa pesi itseään,niin sen niska ei ees taipunu nii paljon,että se olis voinu pestä sen karvoja kokonaan. :)))

No hyvä kuulla ettei kaikki näyttelyt ole kissoille kidutusta.. Ai, pitääkö pitkäkarvaiset kissat pestä ja harjata usein? Meillä oli lyhytkarvaisia maatiaiskissoja lapsena, niitä ei tarvinut pestä tai paljoa harjailla.. Harjattiin ihan huvikseen, kun kissa nautti siitä. :)

Nykyään minua hymyilyttää meidän chihuahua, kun se yrittää kehrätä kuin kissa, kun silitän ja rapsutan sitä.. :)

• Kittiechihu kirjoitti:

No hyvä kuulla ettei kaikki näyttelyt ole kissoille kidutusta.. Ai, pitääkö pitkäkarvaiset kissat pestä ja harjata usein? Meillä oli lyhytkarvaisia maatiaiskissoja lapsena, niitä ei tarvinut pestä tai paljoa harjailla.. Harjattiin ihan huvikseen, kun kissa nautti siitä. :)

Nykyään minua hymyilyttää meidän chihuahua, kun se yrittää kehrätä kuin kissa, kun silitän ja rapsutan sitä.. :)

Pitkäkarvasen kissan turkinhoito on kyllä tärkeetä,ku niille tulee takkuja.Ne on todella ilkeitä ja kipeitä kissoille jos pääsee turkki huonoon kuntoon.Nykyään on kissoille omat pesuaineet ja hoitoaineet..

Mites sun sessuli kehräämään on alkanut..:D On varmaan hauskan kuulloista :)))

Pitkäkarvasen kissan turkinhoito on kyllä tärkeetä,ku niille tulee takkuja.Ne on todella ilkeitä ja kipeitä kissoille jos pääsee turkki huonoon kuntoon.Nykyään on kissoille omat pesuaineet ja hoitoaineet..

Mites sun sessuli kehräämään on alkanut..:D On varmaan hauskan kuulloista :)))

Ok. Uskotaan, pitkäkarvaisissa lemmikeissä sitten riittääkin turkin hoitamista.

Koiruli on aina kehrännyt, ja se on hassua ja suloista.. Tulee mieleen lapsuuden kissat.. <3

• Kittiechihu kirjoitti:

Koiruli on aina kehrännyt, ja se on hassua ja suloista.. Tulee mieleen lapsuuden kissat.. <3

Mä epäilen että se sun soma pikku sessu on ruvennu imitoimaan kissoja. Fiksu koira kun tajusi että tuolla taidolla irtoaa extra-rapsutuksia;)

• Kittiechihu kirjoitti:

Alkaispa meidän katit haukkumaan,nii tulis lapsuuden sessulit mieleen. :))

• toljanter kirjoitti:

Mä epäilen että se sun soma pikku sessu on ruvennu imitoimaan kissoja. Fiksu koira kun tajusi että tuolla taidolla irtoaa extra-rapsutuksia;)

No saisi se rapsutuksia muutenkin, mutta onhan tuo kehräys kiva bonus.. :D

Alkaispa meidän katit haukkumaan,nii tulis lapsuuden sessulit mieleen. :))

Ai teillä oli koiria lapsuudessa? Mahtaisi olla hauskaa kuultavaa kun kissat alkaisi haukkumaan.. :)

• Kittiechihu kirjoitti:

Ai teillä oli koiria lapsuudessa? Mahtaisi olla hauskaa kuultavaa kun kissat alkaisi haukkumaan.. :)

Maaseudullakun asuttiin,niin oli aina kaksi koiraa ja viel pari kattiaki. :)

Liikapesu ei varmaan oliskaa mikää hyvä juttu,ku kisulin iho alkaa kuivumaan. :)

Eikö yhtään pistäny hanttiin,ku kastelit sitä? Mä yritin joskus aikoinaa kissaa pestä,nii hyvä ku säilyin hengissä. ;P

Sinisilmä kulkee kuin magneetti tytsin perässä elikkä sinne suihkuunki se oli kuulemma tunkenu ittensä puolipakolla mukaan ;-) Onko noi sitten rotukohtaisia eroja (esim. maatiaiset ja ragdollit) vai eri yksilöiden välisiä eroja..? Meikä meinaa niinku tuota käsiteltävyyden helppoutta.

Usko mua, että ymmärrän ja muistan... ;)) Viime kesänä mun tenttiinluku lisääntyi heti 110 %:lla, kun uhkasit heittää minut Vatikaanin tyrmään ja tehdä mun hiuksista lattiamopin, hahaha ;DDD Osaat kannustaa mua a-i-k-a hyvin... ;))

No toivotaan kevättä ilman julmia paavin uhkauksia, eiköstä vaan;)

Sinisilmä kulkee kuin magneetti tytsin perässä elikkä sinne suihkuunki se oli kuulemma tunkenu ittensä puolipakolla mukaan ;-) Onko noi sitten rotukohtaisia eroja (esim. maatiaiset ja ragdollit) vai eri yksilöiden välisiä eroja..? Meikä meinaa niinku tuota käsiteltävyyden helppoutta.

Kaippa niissäki on vaan luonne-eroja niinku meissä ihmisissäki..Toiset ollaa helppoja niinku sinä ja minä esimerkiks,jasit on taas vaikeitaki...tont..ööh..siis tapauksia..;))

• 19-vee_Jäbä
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Hahaha :DDD Olette huvittavia :)) Siis en jatkuvasti föönaa ja pue mun kissaa, vaan ainoastaan toisinaan... Ja silloin mun on ihan pakko, koska se on niin ihanan lötkö ja nallekarhumainen :)) No oikeasti noudatan todella tarkasti saamiani hoito-ohjeita tai ainakin melko... ;))

Huolisitko tällaisen vähäkarvaisen kollin puettavaksi;)?

Eli mut;)

Maaseudullakun asuttiin,niin oli aina kaksi koiraa ja viel pari kattiaki. :)

Ihanaa! :)

Varmaan sitten on aika paljon eroja joo.. :) Kyllä meidän koirakin joskus kyttää minua suihkussa.. :D

• 19-vee_Jäbä kirjoitti:

Eli mut;)

Menisitkö jo jäähylle.. Kyllästyttää nämä jutut.

Mä sit viel lisään et se oli enempi ku veikee näky ku se tepasteli vastaan jussipaita päällään... :D

Huh huh :)) Mulla oli melkein jo hätä... :(( Olen siis pessyt mun kissan kerran, en lutraa sen kanssa jatkuvasti :) Turkki mun on sen sijaan harjattava joka päivä, että se pysyy siistinä... Ja mitä sen asuihin tulee, niin sain ne Joulupukilta lahjaksi, joten siitä voi syyttää Toljanteria... jälleen kerran, hahaha ;DDD Mutta tosi kätevää, että sulla on kissoja, niin voin kysyä sultakin neuvoja :))

• 19-vee_Jäbä kirjoitti:

Eli mut;)

Mmmm... E-h-k-ä, mutta sun pitäisi suostua pukeutumaan näihin, hahaha ;DDD

http://www.lindex.com/fi/7124974/pitkät alushousut/

• 19-vee_Jäbä

Mmmm... E-h-k-ä, mutta sun pitäisi suostua pukeutumaan näihin, hahaha ;DDD

http://www.lindex.com/fi/7124974/pitkät alushousut/

Järkyttävät pöksyt!!!! :O Oikeet...sanonko minkä tappajat..:P Mä luulin et tuolta avautuu jotku tosi sexyt pökät.. :))))

Huh huh :)) Mulla oli melkein jo hätä... :(( Olen siis pessyt mun kissan kerran, en lutraa sen kanssa jatkuvasti :) Turkki mun on sen sijaan harjattava joka päivä, että se pysyy siistinä... Ja mitä sen asuihin tulee, niin sain ne Joulupukilta lahjaksi, joten siitä voi syyttää Toljanteria... jälleen kerran, hahaha ;DDD Mutta tosi kätevää, että sulla on kissoja, niin voin kysyä sultakin neuvoja :))

Kerran VAAN...No huh..täällä olevista viesteistä olis voinu aatella,että kisuli kylpee kymmeniä kertoja viikossa. :)) Toi harjaus on kyllä tarpeellinen. :)

Onks se muutes minkä ikäinen se sun karvavauveli? :)

Järkyttävät pöksyt!!!! :O Oikeet...sanonko minkä tappajat..:P Mä luulin et tuolta avautuu jotku tosi sexyt pökät.. :))))

Hemmetti ku viel lasten kokoo... ;D

• artagnan kirjoitti:

Hemmetti ku viel lasten kokoo... ;D

No niinpä olikin..Mä en ehtiny ees kattoa tollasta,ku halvaannuin tähän tuoliin. :P

No niinpä olikin..Mä en ehtiny ees kattoa tollasta,ku halvaannuin tähän tuoliin. :P

Jos noi tiikerit sit jotenki kompensoi... ;D

• artagnan kirjoitti:

Jos noi tiikerit sit jotenki kompensoi... ;D

No ei.......

Kerran VAAN...No huh..täällä olevista viesteistä olis voinu aatella,että kisuli kylpee kymmeniä kertoja viikossa. :)) Toi harjaus on kyllä tarpeellinen. :)

Onks se muutes minkä ikäinen se sun karvavauveli? :)

Hahaha... Joo, homma h-i-e-m-a-n karkasi lapasesta ;)) Oli niin hyvä, että saavuit apuun ;)) Mun vauveli on noin 16 viikon ikäinen ja painaa jo hieman yli kolme kiloa :)) Luulen, että siitä tulee toooooodella I-S-O...

Hahaha... Joo, homma h-i-e-m-a-n karkasi lapasesta ;)) Oli niin hyvä, että saavuit apuun ;)) Mun vauveli on noin 16 viikon ikäinen ja painaa jo hieman yli kolme kiloa :)) Luulen, että siitä tulee toooooodella I-S-O...

Kolme kiloa...aikamoinen paino ton ikäselle..:0 Siitä tulee kyl jättikatti.:))Onko se jo leikattu?

Kolme kiloa...aikamoinen paino ton ikäselle..:0 Siitä tulee kyl jättikatti.:))Onko se jo leikattu?

Öh mitä siitä leikataan? Korvamerkitäänkö se niinku porot vai?

• Ehkä se on parempi ku tuollane neitsytpaavi ei tiiä kaikkea..

Ehkä se on parempi ku tuollane neitsytpaavi ei tiiä kaikkea..

Neitsytpaavi, hahaha... Ja ihan varmasti kaikki uskoo ;)) Mmmm... Joo, mun kissa oli jo valmiiksi leikattu, kun sain sen. Olen punninnut sen varmuuden vuoksi joka päivä, koska mulla ei ole aiempaa kokemusta pentukissoista. Saa nähdä, kuinka hirveästi se ikävöi mua, kun mulla alkaa taas opinnot ja olen kotona vain viikonloppuisin...

Neitsytpaavi, hahaha... Ja ihan varmasti kaikki uskoo ;)) Mmmm... Joo, mun kissa oli jo valmiiksi leikattu, kun sain sen. Olen punninnut sen varmuuden vuoksi joka päivä, koska mulla ei ole aiempaa kokemusta pentukissoista. Saa nähdä, kuinka hirveästi se ikävöi mua, kun mulla alkaa taas opinnot ja olen kotona vain viikonloppuisin...

Peräkammaripoika..:)))) Muutes...ihan koko viikoks joudut eroamaan siitä..voi kamala..:( Kisulit kyl pärjää..koita ite kestää..Mä muistan joskus ku oli eka pentu,nii työpäivän ajaksikin oli kurja jättää..

• 19-vee_Jäbä
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Laitoitko kissallesi nimeksi Aslan;)?

Jäi vähän askarruttamaan että kelpuutitko.......?.

• Hmm.. Laitetaanpa kyssäriä vakkareille ja toki muillekin. :) Mieluisin joululahja? Minulle mieluisa oli kirja/kirjat.. :)

• jäbä löysi typykän antamasta paketista pitkät kalsarit et se sitte oli se paras lahja ku typykkä oli kummiski ne tunteella valinnu <3 mut sanos et millasia kirjoja sait? ei kai vaan sarjamurhaajista ku jäbä vähä semmosta muistelee viime syksynä kuulleensa.. ;)

• Mä sit komppaan et kyl nää pitkät kalsongit ovat vaan kivat jalas tällasel paukkupakkasel... ;)

• temmirauta kirjoitti:

jäbä löysi typykän antamasta paketista pitkät kalsarit et se sitte oli se paras lahja ku typykkä oli kummiski ne tunteella valinnu <3 mut sanos et millasia kirjoja sait? ei kai vaan sarjamurhaajista ku jäbä vähä semmosta muistelee viime syksynä kuulleensa.. ;)

Öh, joo.. Sain pari rikoskirjaa.. Mutta sarjakuvia myös. :)

• Butch jo kertoi mun parhaimman joululahjan :)) Toljanterin hyödyllisin joululahja oli muuten lahjakortti mun järjestämälle käsilläkävelykurssille... Mutta hei!!! Ei voi olla T-O-T-T-A?!! Mun laserkatse paljastaa, että Toljanterin keskittymiskyky on tänään huipussaan klo 20 alkaen ;)) No huh huh... Mun ei auta muu kuin pitää mun ensimmäinen teoriatunti lihaskuntoharjoittelusta silloin, hahaha ;DDD

• No meikäpä toivottaa Toljanterin tervetulleeksi miesluolaan jos on tarvetta pakoilla neiti anaerobista harjoittelua ;-) Meikän lisäksi paikalla ovat bodarit ja Speedo elikkä perusjengiä vaan.. :-)

No meikäpä toivottaa Toljanterin tervetulleeksi miesluolaan jos on tarvetta pakoilla neiti anaerobista harjoittelua ;-) Meikän lisäksi paikalla ovat bodarit ja Speedo elikkä perusjengiä vaan.. :-)

Thanks kutsusta! Kyllähän tosiasia on semmonen että klo 20 mun huomion valtaa TÄYSIN polvihousuiset nuoret miehet, sitä ei varmaan mikään mahti maailmassa voi estää:)

No meikäpä toivottaa Toljanterin tervetulleeksi miesluolaan jos on tarvetta pakoilla neiti anaerobista harjoittelua ;-) Meikän lisäksi paikalla ovat bodarit ja Speedo elikkä perusjengiä vaan.. :-)

Älkää bodatko liikaa lihaksia, kyllä se miehen äly on se tärkein.. ;)

• Kittien kyssäriin vielä semmonen vastaus että en kehtaa ruveta laittaan arvojärjestykseen saamaani lahjavuorta. Jokainen lahja on mulle saman arvoinen eli siis tosi arvokas:)

• toljanter kirjoitti:

Thanks kutsusta! Kyllähän tosiasia on semmonen että klo 20 mun huomion valtaa TÄYSIN polvihousuiset nuoret miehet, sitä ei varmaan mikään mahti maailmassa voi estää:)

taitais typykältäki tulla äkäistä kommenttia ku silloin menis häirihteen.. ;D

• Kittiechihu kirjoitti:

no jäbän lihakset on vaan työstä peräsin. niitä ei oo sen kummemmin 'bodattu'.. :)

• toljanter kirjoitti:

Kittien kyssäriin vielä semmonen vastaus että en kehtaa ruveta laittaan arvojärjestykseen saamaani lahjavuorta. Jokainen lahja on mulle saman arvoinen eli siis tosi arvokas:)

Juu, itsekin arvostan kaikkia saamiani lahjoja. Hyvä Tonttu! :)

• temmirauta kirjoitti:

no jäbän lihakset on vaan työstä peräsin. niitä ei oo sen kummemmin 'bodattu'.. :)

No hyvä! :) Itse tykkään kävelystä ja kuntopyöräilystä.. Ja joskus vähän käsipainoja nostelen.

• olipa sitte hemmetin jännittävä peli.. butsin miesluolassa kyllä tarkeni mut äsken tuumas tulla ulkona jo vähä niinku vilu..

• Kittiechihu kirjoitti:

Ai niinku et äly vähenee ku lihakset kasvaa ja sit ku ne pienenee nii älykkyyski lisääntyy ;) Sul Kittie on sit tota huumorintajuu... :D

• artagnan kirjoitti:

Ai niinku et äly vähenee ku lihakset kasvaa ja sit ku ne pienenee nii älykkyyski lisääntyy ;) Sul Kittie on sit tota huumorintajuu... :D

Ei ymmärsit väärin. Meinaan että moni bodari ajattelee vaan muskeleitaan, ei muuta.

• Kittiechihu kirjoitti:

Ei ymmärsit väärin. Meinaan että moni bodari ajattelee vaan muskeleitaan, ei muuta.

No en mäkään mikään bodari oo mut lihaksii tulee ku liikuntaa harrastaa... :)

• artagnan kirjoitti:

No en mäkään mikään bodari oo mut lihaksii tulee ku liikuntaa harrastaa... :)

Liikunta on ihan jees, kunhan just on sitä älyäkin. ;)

• TOSIReaalKokkola

Hah hah hah hah hah hah haaa, kakkiaista vil(t)uttaa! Hyvä!!!...

• TOSIbörje

Noh,Börje toivottaa ainakin Tahvolle uudet vuodet vai mitä Tahvo!

• TOSIbörje

Persuhörhöllä ei ole kuin mielikuvituskaverinsa ja Börje!

• TOSIpökäle

Onhan sillä koko suoli24 porukka seuranansa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      141
      7969
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2061
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2000
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      960
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      832
    Aihe