Mun on nyt ihan pakko sanoo... 7 kk ikäinen pentu päästetty metälle.
Ja ennenkuin kukaan ehtii sanoa, että helppo se on etelästä huudella niin: olen itse asunu Tuupovaarassa ja ulkoiluttanut koiriani metsissä siellä. Ei koskaan jälkeäkään sudesta! Kukaan joka välittää koirastaan, ei laske sitä yksin metsään! Metsästyskoiria kohdellaan kuin esineitä ja sitten kun susi vie ne, ollaan järkyttyneitä. Tiedän että siellä päin jopa vanha beagle sidottiin puuhun susien syötiksi! Se ehdittiin kuitenkin pelastaa ennen kuin kylmettyi kuoliaaksi. Väheksymättä omistajan surua, mutta susia ymmärtäen...
Tässä ilmoitus: http://aijaa.com/JGc8Qc
Beagle syötetty susille
4
112
Vastaukset
- karannutPihasta
Oli Saija Tuupasen koira:
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/susi-vei-tangolaulaja-saija-tuupasen-koiran-toivakassa/2205863 - Äkäslompolo
Niinpä, Kyllähän se koiranpentu pääsee pedon ateriaksi kun oikein viedään tarjottimelle. Lisäksi punaniskat vikisee että perheenjäsen joutui pedon uhriksi. Lienee sitten syrjäkylillä tavanomaista että perheenjäsenet lempataan metsään yöksi??
- Potkutteillepersuksiin
Olettepa typeriä törkymöykkyjä, vaan eipä teiltä muuta voi odottaakkaan. Jos lusikalla on annettu, ei kapustalla voi vaatia!
- Koiratyttönen
Turha syyllistää koiran omistajia siitä, että opettavat koiraansa tekemään sitä, mihin ne on jalostettukin. Milloinkas se koira oppisi työnsä, jos ei koskaan pääsisi sitä harjoittelemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086