Mun on nyt ihan pakko sanoo... 7 kk ikäinen pentu päästetty metälle.
Ja ennenkuin kukaan ehtii sanoa, että helppo se on etelästä huudella niin: olen itse asunu Tuupovaarassa ja ulkoiluttanut koiriani metsissä siellä. Ei koskaan jälkeäkään sudesta! Kukaan joka välittää koirastaan, ei laske sitä yksin metsään! Metsästyskoiria kohdellaan kuin esineitä ja sitten kun susi vie ne, ollaan järkyttyneitä. Tiedän että siellä päin jopa vanha beagle sidottiin puuhun susien syötiksi! Se ehdittiin kuitenkin pelastaa ennen kuin kylmettyi kuoliaaksi. Väheksymättä omistajan surua, mutta susia ymmärtäen...
Tässä ilmoitus: http://aijaa.com/JGc8Qc
Beagle syötetty susille
4
120
Vastaukset
- karannutPihasta
Oli Saija Tuupasen koira:
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/susi-vei-tangolaulaja-saija-tuupasen-koiran-toivakassa/2205863 - Äkäslompolo
Niinpä, Kyllähän se koiranpentu pääsee pedon ateriaksi kun oikein viedään tarjottimelle. Lisäksi punaniskat vikisee että perheenjäsen joutui pedon uhriksi. Lienee sitten syrjäkylillä tavanomaista että perheenjäsenet lempataan metsään yöksi??
- Potkutteillepersuksiin
Olettepa typeriä törkymöykkyjä, vaan eipä teiltä muuta voi odottaakkaan. Jos lusikalla on annettu, ei kapustalla voi vaatia!
- Koiratyttönen
Turha syyllistää koiran omistajia siitä, että opettavat koiraansa tekemään sitä, mihin ne on jalostettukin. Milloinkas se koira oppisi työnsä, jos ei koskaan pääsisi sitä harjoittelemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa833014Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3052657Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1891486Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621182Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391078Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281001- 70948
- 117940
- 76920
- 72904