Kertoisitteko omia kokemuksianne, kun elämä lyö vastaan. Itselläni todella rankka vuosi takana. Jouduin lastensuojelulaitokseen ja rakastamani mies poliisitutkintaan (häntä syytetään hyväksikäytöstäni). Hän on syytön. Nyt kysytte, kuinka voin tietää sen varmaksi. Uskokaa minua. Joko hän osaa valehdella kaikille, jopa itselleen, tai on syytön. Lisäksi minulla ei ole ollut puhelinta huhtikuusta lähtien jne. Mulla on masennusta ja viiltelin itseäni kesällä ja syksyllä. Lopetin sen kuitenkin puolitoista kuukautta sitten. Vanhemmat ovat ihania, mutta uusperhe elämä on hieman vaikeaa... Ystäviä on, mutta silti maailma tuntuu musertavan täysin. Itku tulee todella helposti. Uskosta on ollut apua, ja nyt elämäni on muuttumassa parempaan suuntaan.
Vuosi 2015. Kokemuksianne?
5
538
Vastaukset
- gg123Lisään sen, etten saa pitää tuohon mieheen minkäänlaista yhteyttä. Ymmärrän syyn, mutta se tekee kipeää. Lisäksi lastensuojelu on toiminut tilanteessamme täysin väärin. Minua pidettin laitoksessa 3 kk, kunnes pääsin kotiin. Koulu sujuu loistavasti eikä mulla ollut muita syitä olla siellä, kuin että meinasin aina ottaa yhteyttä tuohon mieheen... 
- JESSUSAMUUTOSTEN VUOS 2015 
 MUUTIN RYHMÄKOTII
 VAIHDOIN TYÖPAIKKAA
 KOIN PALJON
 2016 ODOTUKSET
 PÄÄSIS SAAMAA UUSIA HAASTEITA
 KAIPAAN OIKEESTI UUSIA HAASTEITA
- TURHAUTUNUKAIPAAN OIKEESTI UUSIA HAASTEITA. PARISUHDETTA JA MENOO KIHLOIHIN - gg123Ymmärrän. Jollain tapaa itsekin toivoisi noita uusia haasteita, mutta mulla taitaa olla niitä tällä hetkellä ihan tarpeeksi :) Onnea kihloihin yrittämisessä. Nykymaailma osaa tehdä siitä hyvinkin haastavaa. Toivotan sinulle oikein mukavaa vuotta 2016. 

- totuudenetsijägg123 kirjoittaa avauksessaan Juhana Kristian Hursti -nimisestä miehestä. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset605120
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut283739
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti713500
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012858
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral932743
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302690
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131911
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161696
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021508
- 1551380