Missä lämpötilassa foresterin sininen lämpötilanmerkkivalo sammuu?
Sininen lämpötilan merkkivalo
10
300
Vastaukset
- merkkihuolto
Parempi ettet pieniä, jopa olemattomia aivojasi vaivaa kyseisellä asialla.
- forrevalkoinen
Ihan asiallinen kysymys. "Merkkihuolto" osoitti tyhmyytensä.
- Forezteri
50 asteessa
- puutteellinenkymysys
diiiiissseli vai bensa??????
- Mara1122
Tarkoitin moottorin lämpötilaa en polttoaineen.
- törppöforesterharvester
eriasia diisel moottorissa kuin bensamoottorissa, ei ole mitään identtistä lämpötilaa, ääliö. puutteellinen kymysys, edelleen?
- OBD
Mara1122 kirjoitti:
Tarkoitin moottorin lämpötilaa en polttoaineen.
Minulla oli sellainen OBD väylään asennettava mittari, se mittasi veden lämpötilaa ja paljon muitakin suureita. Siinä mm. nopeusmittari näytti just oikein eli vähemmän kuin auton oma mittari. Lisäksi sillä sai luettua ja nollattua mahdolliset vikakoodit
- Haluaisin_tietää
En tiedä. Ko. merkkivalo on aika hyödytön varuste. Asiallinen lämpömittari tarvittaisiin.
- magareenamagareenavagar
jaa et tiedä onko diisseli vai bensa, ehkä sinun on parempi mennä VAG areenan sisälle siellä voi olla rehellisesti tyhmä! saat olla siellä vertaistesi joukossa.
- huhuhhu
Näitä pasltoja kun lueskelee tulee väkisinkin mieleen että onpas ihmisillä nykyään huono olla. Anonyyminä vittuillaan muille ihmisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984