Missä koiranne nukkuu yöt?

Hupuli

Meillä omassa pedissä sängyn vieressä tai meidän ihmisten sängyssä. Lämmin tuhiseva koira viekussa on aika ihana.

Missä teillä koirat nukkuu? Jos eivät pääse sänkyyn (ihmisen viekkuun) niin miksi ei pääse?

28

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cintsu

Meillä kaksi suurta ja yksi kääpiökoira, jotka kaikki nukkuvat omilla pedeillään. Viekkuun eivät pääse, koska usein liikkuvat ja haluavat vaihtaa asentoa/paikkaa, jolloin oma uni häiriintyy. Myös irtokarvat sekä hiekka ja lika ovat syynä, punkeista puhumattakaan. On sitäkin kimppanukkumista joskus kauankauan sitten harrastettu, mutta enää en ottaisi koiria sänkyyn :)

• PHI

Meillä Koira chiuahua joka käy yöllä ulkona 2tunnin välei ulkona kun vinkuu onko normaalia?Antakaa mulle hyvä neuvo jotta saisin koiran nukkua läpi yön.

• asdasdasddd

Et vie sitä öisin ulos. Pian se oppii, että yöllä nukutaan. Olet itse sen nyt opettanut vaatimaan :)

• touholiini
        asdasdasddd kirjoitti:

Et vie sitä öisin ulos. Pian se oppii, että yöllä nukutaan. Olet itse sen nyt opettanut vaatimaan :)

Olen samaa mieltä asdasdadddkin kanssa
        Meillä kyllä koira ja kissa nukkuvat sängyssäni. Koira puoliksi tyynylläni.

• KumpiRasvaaAnuksensa
        touholiini kirjoitti:

Olen samaa mieltä asdasdadddkin kanssa
        Meillä kyllä koira ja kissa nukkuvat sängyssäni. Koira puoliksi tyynylläni.

Nussiiko koirasi sinua vai sinä sitä. Kumman kieli on nopeampi?

• minelan
        asdasdasddd kirjoitti:

nimerikki asdasdasbbb

Meillä eläimet käyvät nukkumaan heti viimeisen pissalenkin jälkeen ja ovat jo sikeässä unessa kun menen nukkumaan. Nukkuvat melkein kymmeneen aamulla ja sängyssäni. Ei mitään häiriöitä,

• minelan

En nyt oikein osaa antaa neuvoa. Meillä koira ja kissa nukkuvat yöt aina vieressäni, Voisi auttaa sinuakin ottamalla koirat, tai, kissat, viereesi nukkumaan.Tai oikeastaan molemmat, Minä herään melkein aina ennen eläimiä,

• tibbsut

Meillä on kaksi tipsu-urosta. Ikäero kaksi vuotta. Yhden koiran kanssa nukkumiset meni ihan hyvin, välillä sängyssä ja välillä toisaalla. Sen jälkeen, kun otimme toisen koiran, niin alkoi kilpailu, kumpi nukkuu meidän lähellä. Välillä heräsimme yöllä, kun koirat tappeli keskenään paikasta. Lopulta meni hermot ja menimme ostamaan portin makuuhuoneen oviaukkoon. Meni pari yötä, kun koirat vinkui portin takana. Sitten se loppui. Nyt kaikki nukkuu rauhassa, niin me kuin koiratkin.
      Nyt koirat nukkuu milloin missäkin. Sohvalla, nojatuolissa, omilla pedeillä ja vanhempi keksi alkaa nukkumaan saunan lauteiden alla. Sielläkin on yksi peti aina.

• Raisatorikka

Meillä nukkuu koirat sohvalla tai lattialla omassa pedissään. Eivät saa tulla sänkyyn. Etenkin näin keväisin sänkymme olisi täynnä hiekkaa ja tietysti myös karvaa. Turhan useasti on ollut kokemusta myös lintukirpuista.

• minelan

No, meillä nukkuu sekä koira että kissa sängyssä. Ne tosiaan nukkuvat, joten eivät häiritse minun untani.

• minelan

Näemme usein samaa untakin, he ovat kertoneet minulle.

• zxzcc

Mineala kirjoittaa taas samaan ketjuun myös touholiini nikellä. Yritä nyt näppäillä samaan ketjuun edes yhellä nikellä.

• minelan
        minelan kirjoitti:

taas käytetty nimimerkkiäni, Mitä tyydytystystä saat kun huuteleet väärillä
        nimimerkeillä.

• minelan
        zxzcc kirjoitti:

Mineala kirjoittaa taas samaan ketjuun myös touholiini nikellä. Yritä nyt näppäillä samaan ketjuun edes yhellä nikellä.

Sinä taidat olla päästäsi pipi.

• minelan
        minelan kirjoitti:

taas käytetty nimimerkkiäni, Mitä tyydytystystä saat kun huuteleet väärillä
        nimimerkeillä.

Paskapuhetta taas. Rekisteröi nimimerkkisi, jos asia oikeasti ottaa pannuun.

• MINELAN
        minelan kirjoitti:

EMIKSI yllåpito ei poista väärällä nimimerkillä kirjoitettuja VIESTEJÄ-

• Pirkkopeippola
        minelan kirjoitti:

Sinä taidat olla päästäsi pipi.

´´En muista moneenko kertaa olen kertonut tällä palstalla. että kun kirjoitan nimimerkillä Touholiini, kun tarkoitan chihu´aiheesta, Kun taas kirjoitan kk-mäyräkoiristani tai yleisesti käytän nimimerkkiä minelan .käytän myös oikeaa nimeäni nimeäni Pirkko ´peippola, kennel Minelan. Muilla nimimerkeillä en kirjoita,

• kolmemäykkyä

Meillä nukkuu koirat omissa sängyissään, sohvalle eikä ihmisten sänkyyn saa tulla. Mielestäni koirat ei kuulu sänkyihin.

• Jkloo

Kyllähän nuo käy sängyssä iltasella, kun muu väki menee maaten, mutta eivät nuku siellä. Kuuma varmaan tulee niin hipsivät sängyn alle sitten. En tiedä miksi mutta nukkukoon siellä jos huvittaa. Pedit ja kaikki on kyllä tarjolla, mutta sängyn alle kömpivät riviin.

• Hyiolkoon

Koiran ulkoloiset ovat hyvinkin huomaamattomia vierailijoita ja pahimmillaan ne aiheuttavat vakavia ihosairauksia ja levittävät vakavia tarttuvia tauteja. Lähes jokaisen koiran ihossa on sikaripunkkeja, täitä ja kirppuja.
      Lisäksi on sisäloiset suolinkaiset, heisimadot, hakamadot ja piiskamadot.
      Ne munivat sänkyyn.

• Eitodellistatietoasulla

Vilkas mielikuvitus ei ole hyve.Se antaa ihmisestä yksinkertaisen kuvan ;)

• LapsetSokeutuu
        Eitodellistatietoasulla kirjoitti:

Vilkas mielikuvitus ei ole hyve.Se antaa ihmisestä yksinkertaisen kuvan ;)

Koiran loiset voivat tarttua myös ihmiseen
        Suolinkaiset voivat tarttua myös ihmisiin, jos tartuntakykyisiä munia joutuu ihmisen elimistöön. Elimistöön joutuneet suolinkaistoukat aloittavat ihmisessä toukkavaelluksen, josta voi seurata niin sanottu larva migrans syndrooma.
        Larva migrans syndroomaa esiintyy pääasiassa lapsilla. Tartunnasta seuraa kuumeilua, yskää, keuhkokuumetta ja pahimmillaan toukkia voi kulkeutua silmän sisäosiin aiheuttaen voimakasta kipua silmässä ja jopa silmän sokeutumisen.

• Mezyga

Miks jotkut koiran omistajat valittaa jostai hiekasta sängyssä. Koirulissa on just parasta se ku se käpertyy viekkuun peiton alle illalla. Mä rauhotun ja nukun paremmin koizulin vieressä, en osais enää muuten nukkuukaan. Hiekka ja karvat ei haittaa oikeita koiranystäviä yhtään.

• Kellonsoittaja_

Meillä on collie, hän nukkuu tietysti sängyssämme. Hiekkaa ei tule, koska hän ei halua mennä ulos. Hän sanoi pelkäävänsä, että jotain pahaa tapahtuisi, joten olemme täällä. Kaupan lähetti tuo ruokaa.

• Eveliin4

Tietenkin hän nukkuu sängyssäni!

• lauma

Miksi helkkarissa ihminen maksaa kalliisti asunnostaan ja nukkuu siellä koirien kanssa?

Eikö kannata tehdä vähän tilavampi koiran koppi ja ottaa sinne kunnon lauma piskiä? Jää mania hoitaa koko katras ja koirat pitää ihmisen lämpimänä varmasti. K-kauppiaan kanssa sopimus, että toimittaa papuja säkillisen joka viikko.

Kyllä ihminen elää samoilla ruuilla kuin rakas koira ja lipittää vettä lehmän vesiautomaatista. Koirat kyllä huolehtii kaikista elämisen tarpeista.

Kunnon aitaus vain koko tontin ympärille niin saa käydä yhes nurkas pökkäämäs tortun ja nostamas jalkaa, kukin vuorollaan.

Isäntä vaihtaa olkikasan pari kertaa vuodessa ja on siellä onnellinen yhteisö.

• Minelan3000

Koiraihmisillä ei ole muuta seuraa kuin koiransa ja muut koiraihmiset. Heillä on oma kiva koissukupla, sen sisällä eivät vaikuta lait, muut ihmiset tai muu vastaava hössötys

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2850
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      31
      2473
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2229
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1850
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1686
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      103
      1624
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      308
      1539
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      134
      1438
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1436
    Aihe