Otsikko kertookin jo asiani.
16v. Lapseni on muuttunut murrosiän myötä päihdehakuiseksi,tekee rikoksia,myy ja käyttää itse päihteitä.
Keskustellessa on ihana nuori joka tuntuu ymmärtävän teot vääräksi,mutta kun selän kääntää...
Nyt olen siinä pisteessä etten osaa,jaksa,tiedä mitä tehdä. Koulussa myös tyhmyydet ja poissaolot lisääntyneet.
Olen tehnyt omasta lapsestani lastensuojeluilmoituksen,koska haluan suojella häntä itseltään.
Sos.toimen kanssa jo keskusteltu ja vaihtoehtoja mietitään. Isä ei valitettavasti ole ollut kuvioissa ollenkaan. Kertokaa kokemuksianne ja miten vaikuttanut lapsen ja sinun väliseen suhteeseen. Pelkään eniten,että lapseni alkaa vihata minua ja varmaan niin käykin,mutta jos vain saisin hänet suojeltua.
en pärjää lapseni kanssa
9
194
Vastaukset
- voihitto
älä sulje pois rakkautta mutta anna rajoja.. Jos asuu kotona niin yritä laittaa enemmän kotihommia ja ennenkaikkea tee asioita pojan kanssa yhdessä. Poika varmasti rakastaa ja kuuntelee sinua. Ota vaikka vapaapäiviä ja vietä aikaa lapsen kanssa.
- yllee
Meillä sama ongelma käyty terapiat perheneuvolat kaikki mahdolliset tukimuodot.poliisit jo tuntevet taas teidä n poika asialla..kaikki me ollaan ihan neuvottomia..ehkäpäs laitoksee mistä vain kierre syvenee..
- eimuutakun
yllee kirjoitti:
Meillä sama ongelma käyty terapiat perheneuvolat kaikki mahdolliset tukimuodot.poliisit jo tuntevet taas teidä n poika asialla..kaikki me ollaan ihan neuvottomia..ehkäpäs laitoksee mistä vain kierre syvenee..
poika isälle asumaan ja isän huoltoon äidin ja viranomaisten ollessa kykenemätön..
- halusitkoolayh
Olisko oirehintaa isättömyydestä..
- miksisaaranauraa
.. uskon että olet rukoillut; jatka sitä. Jeesus kuulee kyllä, ja saat nähdä lapsesi rauhoittuvan.
Näin tapahtukoon, Jeesuksen nimessä.- miksisaaranauraa
.. kuulostat todella järkevältä äidiltä, ajatukseni ovat kovin samansuuntaisia.
On rakkautta asettaa rajat, ellei muuta niin viranomaisten avulla.
Jopa vankilan muurit voivat olla rakkautta.
Ja se että sanot; 'lapseni varmasti alkaa vihata minua', mutta silläkin uhalla suojelet häntä! Olet hyvä äiti.
Voimia ja halaus - eisairaiden
miksisaaranauraa kirjoitti:
.. kuulostat todella järkevältä äidiltä, ajatukseni ovat kovin samansuuntaisia.
On rakkautta asettaa rajat, ellei muuta niin viranomaisten avulla.
Jopa vankilan muurit voivat olla rakkautta.
Ja se että sanot; 'lapseni varmasti alkaa vihata minua', mutta silläkin uhalla suojelet häntä! Olet hyvä äiti.
Voimia ja halausviranoamisten kanssa mitään asioita saada hoidettua; lapsen asiat hoidetaan sopimalla lapsen vanhempien ja huoltajien kesken; ei yksinhuoltajana vainotessaan ja vieraannuttaessaan lapsen isää "viranomaisten" kans-
sa käyttäessä lasta yhdessä häikäilemättöästi "pelinap-pulana" sairaudessaan..
- icgrhuk
Vie lapsesi katsomaan kurjuutta alkoholistiparantolaan, asuntolaan yms. paikkoihin. Jutelkaa siellä ihmisten kanssa. Hän näkee mahdollisen tulevaisuutensa. Sen jälkeen ota yhteyttä johonkin menestyjään vaikka Jari Sarasvuohon ja pyydä teille tapaamista. Poikasi sen jälkeen valitsee itse tiensä. Älä myöskään mahdollista hänen nykyistä elämäänsä antamalla rahaa päihteisiin. Rajoita mahdollisuuksia kaikin tavoin. Tee selvät rajat.
- miksisaaranauraa
.. shokkihoito voi olla hyvä idis ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822