Hyvä öljy vanhoihin autoihin?

Itsevaihdan

Turbo subaru ja 1,9 tdi pumppusuutin on autoina . Ei ole dpf eikä llonglife ohjelmia vaan n 10 tkm vaihtuu öljyt.
Nyt on ajettu vuodesta toiseen teboil 0w-40 ja teboil 5w -40 diesel.
Noissa jotain poa muutoksia tms? Keskusteluissa on tilailtu saksasta niin onko oikeasti jotain hyötyä? Linkkiä hyviin kauppoihin?

15

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turakki

      Olen minäkin sivusta seurannut noita värikkäitä keskusteluja..Ymmärtääkseni 0w40 teboil on pao öljy pohjainen,5w40 diesel ei ole,sehän on multisynteettinen,eli eri lisäaineilla saatu kaikki hyvät öljyn ominaisuudet samaan pakettiin.Mielestäni tuo diamond diesel 5w40 on parasta öljyä autollesi ympäri vuoden.Tarkoitettu nimenomaan vanhempiin pumppusuutin moottoreihin.Saksasta ei kannata tapauksessasi öljyjä tilailla.Eri asia jos uudehko auto/autoja samassa perheessä useita,niin silloin ehkä säästää huoltokustannuksissa jos joutuu jotain longlife erikois öljyä vaihtamaan niihin.Googlettamalla esim.moottoriöljyt saksasta löytyy sitä myyviä puljuja.

    • Täysisynteettisyyslaki

      0W-40 Teboil on sitä UUDEMPAA huonompaa KRAKATTUA MINERAALIÖLJYÄ.

      Käytä AITOA PAO pohjaista täyssynteettistä tai GTL-Shell PuePlus öljyä.

      • turakki

        Noissa shellin öljyissä 0w40 ja 5w40 ei ole pumppusuutin luokituksia, joten älä kaveri jumalauta yritä johtaa harhaan oikeita ihmisiä!


      • Täyssynteettisyyslaki

        http://www.shell.de/products-services/on-the-road/consumer-lubricants-tpkg/cars/helix-produktfamilie/ultra-0w40.html

        On sama luokitus Teboil 0W-40 öljyn kanssa. Eli vain Subaruun.

        Vanha pumppusuutindiesel tarvitsee 505.01 öljyä. Nykyisin sitä ei saa TÄYSSYNTEETTISENÄ. Fuchs lopetti sen valmistuksen. Joudut tyytymään krakattuun mineraaliöljyyn.

        Mannol on hyvä vaihtoehto.


        http://www.ebay.de/itm/20-4x5-Liter-MANNOL-SAE-5W-40-Extreme-Motorenol-/321613466250?hash=item4ae1a80a8a:g:G5cAAOSwkNZUiDWi

        TAI VOITTAJAÖLJY !


        http://mannol.de/en/?action=accessory_chemical_preview&name=Energy Combi LL 5W-30


      • minävaanolenkypsä

        Mannolin myyntitykki taas vauhdissa.Eikö kauppa käy muualla, kun täytyy tulla keskustelu palstoille tulla kura paskaa kehumaan?


    • krakattuatavaraa
      • Teboil..on..hyvää

        Noi Mannol öljyt ovat täyttä kuraa jos testeihin on yhtään uskominen, siis jos ko. öljyjyjä verrataan huippumerkkien parhaisiin öljyin ja vaikkapa vs. mannol legend joka legendaarista kuraa... Ennemmin vaikka teppoilin 0w-40 sisään...


    • Teboil-on-kuraa

      MANNOL ON VOITTANUT TESTEJÄ.
      SE ON LAADUKASTA JA HALPAA.

      • ljef

        Höpö höpö.


    • eipaskaakuneipeltoa

      Mannol=vetykrakattu halpa paska...jo se on tullut todistettua tällä sivustolla

    • Mannol-Tietysti

      TB Diamond=Vetykrakattua--Samaa tavaraa, mutta hinta eri.

    • oilclub.ru

      Teboil 0w-40 on pao-esteripohjaista. SAKSAN TÄYSISYTEETTISYYSLAIN TÄYTTÄMÄ TODISTETUSTI. Lukekaa oil-club.ru ANALYYSI!!! MANNOL LEGEND täyttä SAIBAA TODISTEUSTI LUKEKAA TESTEJÄ.

    • 43777355

      Siinähän sulla on jo huippuöljyt molemmille autoille, ei kannata toimivaa öljyä vaihtaa. Varsinkaan ei kannata vaihtaa Suomessa suunniteltua Teboilia ulkomaanöljyihin, maissa joissa pakkasia ei ole nähtykään ei osata tehdä talvella toimivia öljyjä. TM öljytesti 2006 todisti tämän, Teboil ylivoimainen talviominaisuuksissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe