8 huuhaa juttua parin minuutin välein.
joku jaksaa
26
109
Vastaukset
- valvomista
Keskellä yötäkin joku jaksaa.
- PalstameininKi
Nämä hullut on jotain sairaseläkkeellä olevia tai juoppoja joilla ei ole muuta tekemistä kuin tehdä muille hallaa. Yöt valvotaan ku päivisin voi nukkuu.
Pakkohan se on jaksettava, muuten palsta kuolee!
- siniset.nimmarit
Palsta kuolee mielenterveyspotilaitten hulluntuubaaan,
mutta ethän sinä sitä käsitä useista huomautukista
huolimatta Me siniset nimmarit olemme palstan aatelia. Hoikkalan Jarmo
on meidän ylipäällikkömme joten valita suoraan meistä hänelle!!äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:
Me siniset nimmarit olemme palstan aatelia. Hoikkalan Jarmo
on meidän ylipäällikkömme joten valita suoraan meistä hänelle!!Hoikkala ei minua määräile.
Vielä tulee päivä jolloin Myllikset ja Rouva Hoikkala kumartavat
Jarmoa ja meitä muita Hoikkaloita. Painakaa tämä kalloonne kun
kirjoittelette täällä meistä.karva.noppa kirjoitti:
Vielä tulee päivä jolloin Myllikset ja Rouva Hoikkala kumartavat
Jarmoa ja meitä muita Hoikkaloita. Painakaa tämä kalloonne kun
kirjoittelette täällä meistä.Vitut
- suurinpelko
Jos palstan kuolemisella tarkoitetaan asiallista keskustelua näin varmaan tapahtuisi.
Sovitaanko pojat niin että yritetään olla kunnolla. Ei tapella vaan grillataan yhdessä makkaraa ja homoillaan!?
- palstan.pilaaja
Hullulla on maniavaihe meneillään koska kaikilla nimmareilla
yksinpuhelee.
Perusta palvelunumero ja ala tienata rahaa yksinäisyytesi
helpottamiseen juttelemalla soittajien kanssa. Olen tismalleen samaa mieltä kakka.ainon kanssa. Ärsyttää nämä palstan.pilaajat jotka eivät lainkaan halua hoikkaloida.
- kehityksensuunta
Väsähtänyt jo. Vain 6 juttua 2 minuutin välein.
- päivisin
Näyttää vakiintuneen tälle tasolle.
- laskevakäyrä
Nyt enää 4.
- arviota
4-6 juttua jaksaa eläkkeellä oleva vaaleissa valitsematta jäänyt pikkupoliitikko enää kirjoittaa kerralla tasaisin välein.
- samaamieltäjoo
Pikkupoliitikko sen täytyy olla.
- kiikkuunVaan
Pitäähän sitä mielenvikaisen pedofiilin pitää ääntä itsestään kun muuten ei kukaan kiinnitä huomiota.
- soitto.poliisilleeka
pedofiileja ovat.. hyi helvetti! Yks heistä on palstan valvoja, koska kukaan ei poista sairaita viestejä. Laittakaa palautetta Suomi24:lle että vaihtavat valvojan Ikaalisten palstalta. http://www.suomi24.fi/palaute
- osallistujat.vähissä
Kommentoit itse edellistä viestiäsi mutta mistä se pedofiili
tuli? Minä en huomaa palstalla kuin yhden yliahkeran
mielenterveyspotilaan ja pari vajakkia. Siinä ne ovat
jotka palstaa terrorisoivat.
- Kärkihanke
aamulehti 13.01.
Pysyisikö tämä nimimerkki Kari Välimäki täällä kirjoittelemassa ettei sentään aamulehteen saakka varsinkin kun hallituksen viesti on osunut ja uponnut ja uskokin puhtaana sitä aamulehdessä julistaa, että hävettää.
Menestymättömyys vaan ay-liikkeen piikkin kuin työajan pidennyksellä saavutettaisiin jotain , kun lyhentäminen olisi oikein ja jaksaisi kestämään nyt uuden yli-innokkaaninsinöörikunnan toimia työajan ja tuloksen tehostamiseksi vaikka keinot ovat lähinnä valvonta, vittuilu ja kyttäily että joku tulee eriaikaan töihinsä mene näillä nyt sitten maailmalle, saatana kepulaisen koulukunnan oppineet .
Lisäksi tämä hallitus on kuin synnyinkuntani Viljakkala jossa kunnanhallitukseen ja valtuustoon ja ylipäätään johtoon pääsi lypsettävien määrällä navetassa ja pystyssä huojuvan tukkipuun ansiosta , sitä ei kiistä varmaan kukaan.
Lisäksi luottamustoimet menivät perintönä isältä pojalle vaikka maatalous oppilaitoksen päästötodistus oli ainut todiste yhtään mistään että vedä Kari Välimäki jotain päähäisi ja pakene jonnekin pohjois-ikaalisiin häpeämään sanomisesi tuloksellisesta oppimisesta ja yhteiskunnallisesta menestymisestä sen verran olen minäkin tuloveroa maksanut moneen kepulaiseen yrittäjä isäntään verrattuna.
Hävettää tämä kepulilainen yhteiskunta kun syy löytyy aina muualta ja ainakin demareista, melkein yhtä paljon kuin vuoden urheilija valinta.
Hävettää lisäksi se että jotkut oikein uskovat Sipilän hallituksen kärkihankkeisiin siis kauppojen vapaaseen auki oloon ,erivärisiin pysäköintiajan ilmaisimiin, siihen se jääkin kun en millään usko sitä että kun SSSipilä puuttuu minunkin työaikaan tai palkkaa jota hänen edustamansa järjestelmä ei maksa mutta auliisti ottaisi veronsa , alentaisi tuloa josta velkainen valtio saisi verotuloa.- hari.kautala
Selitäkkös hieman lyhyemmin mitä tahdoit sanoa.
- kärkibullshit
Varmasti sitä että kepu on perseestä.
Millään ne demarikaan mistään kotoisin ole mutta jos valintaa pitä tehdä niin keskituloinen asentaja ei voi olla missään nimessä tekemisissä kokoomusväen ajatusten kanssa , senhän sanoo tilipussikin ja muu omaisuus.
Persuilla väki on aika yksinkertaista ja ideologia jos sen niin voi sanoa, kuten kaikki tietää.
Keskusta on niin omaan tupaan päin kallellaan , hyi helvetti, taannoin lueskelin maaseuduntulevaisuus lehteä, ei ole ongelmia meillä jos sitä lukee,paitsi kallis työ.
- Kaikkijulkivaan
Asia juttuja kaikki. Yhtäkään huuhaa paska kusi autoon ulostamis juttua ei olisi saanut jättää kertomatta ja jättää unholaan. Nämä kuuluvat ikaalisiin ja yhteisöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787