Surisitko jos isis hoitais halla-ahon?

Listiminen olisi laitonta, mutta kun heikäläiset on rikollista paskasakkia eikä persueinareita työt kiinnosta, niin voin sanoa suoraan, etten surisi jos halla-ahon pää leikattais irti.

Toki kaikkia pitää yrittää suojella, mutta en surisi.

13

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brysselin_pää_hoitaa

      Nykyään Kamalli hoitaa Jussi-poikaa sen kun kerkiää. Varmaan vaihtaa vaipatkin.

    • Ukko_ylijumala_on_suuri

      Siinähän olis sitten kaks kovaa vastakkain :-). Enpä halua ketään listiä, mutta hornan tuuttiin joutaisivat kyllä sekä ISIS että Allah-aho.

      • Listiminen on laitonta.


    • kaiparaskaveri

      Miksi ne sen suvakin listisi?

      Sen, joka kusettamalla ääniä persuille mahdollisti nykyisen mamutuksen.

      Sehän melkein niiden liittolainen.

      • Kun joku sanoo suvakki tai mamutus, on se vammaisuuden merkki


      • eimitäänpsyykkausta

        Muttei se sitä muuta että halla-aho on nyt suvakki jos pysyy persuissa. Ei hän voi enää markkinoida persuja entisten teesejänsä mukaan kun Soini mamuttajien pääarkkitehti. Ja eihän me olla niin heikkopäisiä että ryhdymme tekemään mitään kotipsykologiaa kustakin kirjoittajasta, vaan keskitymme asiaan. Tällä kertaa siihen miten persujen kusetuksen kautta halla-ahosta tullut suvakki, jonka tulisi nyt keksiä hyvät perustelut persujen mamutukselle.

        Ja kyllähän se keksii. Ei välttämättä hyviä, mutta kyllä se jotain vääntää jossa syyllisiä ovat vihervasurit, EU ja joku muu selittämätön taho. Keksii sitten kun Soini antaa sille luvan puhua. Vielä pitänee olla hiljaa jonkin aikaa.


      • eimitäänpsyykkausta kirjoitti:

        Muttei se sitä muuta että halla-aho on nyt suvakki jos pysyy persuissa. Ei hän voi enää markkinoida persuja entisten teesejänsä mukaan kun Soini mamuttajien pääarkkitehti. Ja eihän me olla niin heikkopäisiä että ryhdymme tekemään mitään kotipsykologiaa kustakin kirjoittajasta, vaan keskitymme asiaan. Tällä kertaa siihen miten persujen kusetuksen kautta halla-ahosta tullut suvakki, jonka tulisi nyt keksiä hyvät perustelut persujen mamutukselle.

        Ja kyllähän se keksii. Ei välttämättä hyviä, mutta kyllä se jotain vääntää jossa syyllisiä ovat vihervasurit, EU ja joku muu selittämätön taho. Keksii sitten kun Soini antaa sille luvan puhua. Vielä pitänee olla hiljaa jonkin aikaa.

        Se joka sanoo mamutus on yhtä homo kuin halla-aho


    • Halla-aho_ja

      Imminenhan ovat oikeassa siiä, että muslimipyllistelijöiden kulttuuri ja meidän länsimainen kulttuurimme eivät ole sovitettavissa yhteen. Valtiovalta ei vain tätä usko.

      Halla-ahosta voidaan vielä tehdä presidentti.

      • tregunorasti

        Ei voida ainakaan Suomeen.Hänen saama tuomio estää sen.Minä en ole suvakki,koska en voi suvaita maahanmuuttokriittisten"RASISTIEN"toilailuja.Myöskään Halla-Aholaisten kulttuuri ei ole sovitetavissa kansanenenmistön kultuurinkanssa yhteen


    • JaskaPaakko

      Aloittaja, itkisitko jos isis "hoitais" sinun lisäksesi myös pikku-siskoasi?

      • Jammu Siltavuori olisi maahamuuttokriitikoiden sankari


    • tarvivattoisiaan

      Miksi Isis hoitaisi hallaahon? Isiksen ololle on elintärkeää nämä äärirasistit juuri vastakkainasettelun takia. Hallaaho toiminnallaan lisää radikalisoitumista.
      Rasistit ja jihadistit on kumppaneita!

      • Persuliavituttaa

        Terroristijärjestöillä on aina tilausta Marie LeBenin ja Halla-ahon kaltaisille ääliöille, nämähän lausunnoillaan ja vihapuheillaan juurikin ylläpitävät huolen siitä, että terroristeille löytyy aina uusia ja vihaisia kannattajia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      869
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe