Kuinka ajoissa olet alkanut suunnittelemaan häitä?

AikaaSuunnitella

Itselläni on sellainen tilanne, että jostain syystä haluaisin alkaa suunnittelemaan häitäni. Hieman kummallista tästä tekee se ettemme avokkini kanssa ole vielä edes kihloissa, ja häät ovat aikaisintaan kolmen vuoden päästä, todennäköisesti vielä myöhemmin.
Haluan kuitenkin hääpäivän olevan se elämän tärkein päivä, ja haluan kaiken olevan hyvin suunniteltua.

Löytyykö muita yhtä höpsöjä?

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyyninenvastaus

      Miten voit tietää, milloin häät ovat, jos et ole kihloissa?
      Jos mies ei ole kosinut, niin hänelle kenties riittää tämä avosuhde. Ehkä hän ei lainkaan halua avioliittoon.

      Suomi on pullollaan naisia, jotka suunnittelevat häitä, joita ei kenties koskaan tule.

      Suomi on pullollaan naisia, jotka kuvittelevat yhden päivän olevan superhyperextraspecial päivä. Siihen sitten ladataan tunteita ihan tolkuttomasti. Tärkeämpää olisi suunnitella tulevaa. Miettiä, miten elää päivät siihen asti ja etenkin, miten elää päivät sen jälkeen. Onko miehen kanssa yhteiset arvot yms.

      Moni avioliitto olisi toimivampi, jos siihen yhteiseen elämiseen panostettaisiin yhtä paljon kuin johonkin häihin.

    • AikaaSuunnitella

      Ehkä tuosta aloituksestani jäi vähän huono kuva. :)
      Avioliitosta ollaan toki puhuttu, molemmat ollaan sitä mieltä että joskus naimisiin mennään - mutta eihän sitä ikinä tiedä mitä tuleva tuo tullessaan.

      Mainitsemasi asiat kuten arvot, arki ym. on loistavasti kunnossa ja tasapainossa. En muutenkaan ole ehkä ns. perinteinen nainen, joka olettaa miehen tekevän ritarillisia elkeitä ym. Naimisiin kun mennään, haluan senkin olevan yhteinen sopimus, enkä välttämättä tarvitse edes mainitsemaasi miehen kosintaa - voihan senkin tehdä yhdessä keskustellen.

      Eli en todellakaan kuulu mainitsemaasi ja luokittelemaasi naisryhmään. Tietysti haluan päivän olevan erityinen! Yhtä lailla olen suunnitellut muitakin päiviä erityisiksi, ilman että lopputulos on ollut yhtään sen latteampi kuin suunniteltu.

      Kyyninen vastaus takaisin sinulle - joka kenties itse lukeudut mainitsemaasi naistyyppiin? :)

    • Ros4

      Hei!
      Mulla vähän sama tilanne. Haluaisin alkaa suunnitella häitäni. Ja ei avokki ei ole kosinut vielä, vaikka aiheesta on kyllä puhuttu. Häätkin varmasti vasta joskus aikaisintaan kolmen neljän vuoden päästä. Olen silti jo sen verran hömpsähtänyt että aloin vähän kartoittamaan hääpaikkoja netin avulla. Sillä saa ainakin vähän tätä suunnitteluhalua lievennettyä. :) varsinkin kun noita paikkoja on niin paljon eri vaihtoehtoja ja jos haluaa ihan tarkasti tehdä niin kaikkia käy vähän tutkimassa netissä.
      Yleensä tuohon tietysti tarvitsee sen häiden vieraiden lukumäärän kun noita tutkii, mutta sitä vai vähän arvioida ja tutkia paikkoja arvion perusteella. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe