hei! Olen 16 vuotias iloinen tyttö helsingistä. Tahtoisin lastenhoitajan paikkaa mukavasta perheestä. Minulla on kokemusta lapsista,sillä perheessäni on monia nuoria lapsia ja teinejä. Nuoresta iästäni huolimatta minulla on työkokemusta. Teen töitä helsingin nuorisoasian keskukselle. Opetan tanssia tällähetkellä 10-15 vuotialle,joten tiedän kuinka heitä kanssa tulisi olla. Opiskelen ammattikoulussa ravintola-alalla,valmistun tarjoilijaksi. Olen helposti lähestyttävä ja positiivinen. Pitkähermoinen ja innokas tekemään.
Olisin erittäin kiitollinen jos ottaisit yhteyttä tarvittaessa :)
- Julia Ollikainen
0451895930
TARVITSETKO LASTENHOITAJAA?
6
148
Vastaukset
- JULIAOLLIKAINEN
lisäksi haluaisin sanoa, että voin myös tehdä työn ohella kotitöitä, kaupassa käyntiä, lemmikkien ulkoilutusta jne :)
- muka-JULIAOLLIKAINEN
Haluaisin myös sanoa, että kirjoitan toisen ihmisen nimellä, mikä on laitonta.
- JULIAOLLIKAINEN
kukaan ei kirjota kenenkää nimellä. Oon ite kirjottanu noi kaks kommenttia.
0451895930, kysy vaikka :) - muka-JULIAOLLIKAINEN
JULIAOLLIKAINEN kirjoitti:
kukaan ei kirjota kenenkää nimellä. Oon ite kirjottanu noi kaks kommenttia.
0451895930, kysy vaikka :)Onkohan näin. Kelasin vaan, että kuka laittaa nimensä ja numeronsa nettiin... meinaan tohon numeroon soittaa varmaan joka toinen kiimainen ukko. Mutta jos oot oikeesti sä, onnea työnhaulle!
- Kysy-mys
Saattaisin tarvita. Saako suhun yhteyden muuten, kuin puhelimitse?
- juliaollikainen
Sähköposti: [email protected]
Facebook: julia ollikainen
viestiä vai laittaa puhelin numeroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574