TARVITSETKO LASTENHOITAJAA?

JULIAOLLIKAINEN

hei! Olen 16 vuotias iloinen tyttö helsingistä. Tahtoisin lastenhoitajan paikkaa mukavasta perheestä. Minulla on kokemusta lapsista,sillä perheessäni on monia nuoria lapsia ja teinejä. Nuoresta iästäni huolimatta minulla on työkokemusta. Teen töitä helsingin nuorisoasian keskukselle. Opetan tanssia tällähetkellä 10-15 vuotialle,joten tiedän kuinka heitä kanssa tulisi olla. Opiskelen ammattikoulussa ravintola-alalla,valmistun tarjoilijaksi. Olen helposti lähestyttävä ja positiivinen. Pitkähermoinen ja innokas tekemään.

Olisin erittäin kiitollinen jos ottaisit yhteyttä tarvittaessa :)

- Julia Ollikainen
0451895930

6

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JULIAOLLIKAINEN

lisäksi haluaisin sanoa, että voin myös tehdä työn ohella kotitöitä, kaupassa käyntiä, lemmikkien ulkoilutusta jne :)

• muka-JULIAOLLIKAINEN

Haluaisin myös sanoa, että kirjoitan toisen ihmisen nimellä, mikä on laitonta.

• JULIAOLLIKAINEN

kukaan ei kirjota kenenkää nimellä. Oon ite kirjottanu noi kaks kommenttia.
        0451895930, kysy vaikka :)

• muka-JULIAOLLIKAINEN
        JULIAOLLIKAINEN kirjoitti:

kukaan ei kirjota kenenkää nimellä. Oon ite kirjottanu noi kaks kommenttia.
        0451895930, kysy vaikka :)

Onkohan näin. Kelasin vaan, että kuka laittaa nimensä ja numeronsa nettiin... meinaan tohon numeroon soittaa varmaan joka toinen kiimainen ukko. Mutta jos oot oikeesti sä, onnea työnhaulle!

• Kysy-mys

Saattaisin tarvita. Saako suhun yhteyden muuten, kuin puhelimitse?

• juliaollikainen

Sähköposti: [email protected]

Facebook: julia ollikainen

viestiä vai laittaa puhelin numeroon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      68
      5307
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      34
      2548
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      113
      2240
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      120
      1915
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1859
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1780
    7. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      268
      1254
    8. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1224
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      51
      1124
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      75
      1021
    Aihe