Putkien sulatus

Kotipyykkäri

Pahinta peläten,eli vesijohdon mahdollinen jäätyminen mielessä,kysyn: Tietääkö kukaan Luvialta tai lähistöltä henkilöä,joka suorittaa vesiputkien sulatusta käypään hintaan? Siis ei mitään hintakiskontaa toisen hädän keskellä.Vain asiallisia vastauksia,kiitos!

25

2889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiallinenvastaus

      Kukaan ei tiedä. Odota juhannusta niin kyllä ne siitä sulaa. Käyt naapurissa pesulla sen aikaa.

    • Kotipyykkäri

      Pyysin siis ASIALLISIA vastauksia.Tosin ei sillekään mitään voi,jos on häikkää kirjoituksen ymmärtämisessä. Myöskään näsäviisaat,älkää vaivautuko kirjoittelemaan tänne mitään!

    • putki-inssinööri

      juu minä voin tehdä... satasen maksaa jos sulla on muoviputket

      • fkfjhfhfdhd

        Tehtiin ennen kylmästi vaan saunasta letku lattiaa pitkin keittiöön ja jakotukkeihin kiinni.Oli jäätynyt sitten routarajaan ulkona.Reikä eteisestä komeron kautta ettei ovea tarvitse aukoa.Pelkkä konsultaatiokin kesällä maksoi 130 euroa josta kolmannes kilometrejä.


    • Puhallin

      Eipä taida luvialla olla sulattajia,kyllä ne jäätymään rupeaa jos ei lunta tule,mutta kunta sulattaa jos ulkopuolelta jäätyy,kai se käskee kohta että juoksuttakaa vettä ettei jäädy.

    • Kotipyykkäri

      Putki-insinööri "minä";eikö sinulla ole parempaa nimeä? Jos tosi tarve tulee,niin miten sinut tavoitan??

    • Putkifrouva

      On se kumma ettei vastata asiallisesti kun kysytään.

    • sähköputkimies

      En ostaisi mitään putki-inssiltä.

    • Jäätä

      Sähkövastus kannattaa laittaa jo sulanmaan aikaa eikä sitte kun on maa jäässä.
      Höyryllä sulaa jäätynyt johto putkiliikkeillä on välineitä.

    • Kotipyykkäri

      Kiitos asiallisista kommenteista! Löytyyhän myös niitä tällä palstalla,kuten vain niitä pitäisi ainoastaan ollakin. Minulla silti jännitys jatkuu,kun ei ole sähkövastusta tullut asennetettua. Nyt kait olisi viimeinen hetki se hankkia. (Rahalla saa sitäkin).

      • Inisinööri.peltsi

        Jos sul o jakari nii putki auki ja pissit putken täyteen ja putki kiinni aamulla putket on auki, ei muuta kuin kahvin keittoon. Pyä häää


    • putki-inssinööri

      No juu muutaman vuoden kokemus on ko. töistä, mutta jokainen paikka on erilainen niin yhteystiedot on [email protected]

      • Ps.kiire

        Nyt se putki sitten on jäässä,mitä pitäis tehrä ammattisulattajat? Piru hyvä puutarhaletku se viel ol,mää sen ostin huutokaupast 90 luvul parin kohta jouruin maalarinteippi laittama mut muuten hyvä letku,ja nyt se o iha jääs,se o pitki pituutas tosa pihal ei se mahr sisälkä tollasen,neuvokka ny mitä pitäs ter. Et tämmöne tapaus täl kertta,kyl mää sen tierä et ei ammat miehe niksejäs tän lait,mut kysyin ny kumminki,on mul tosa varal samast huutokaupast ostet muoviämpär yks reik siin o mut ei se haitta siihe voi laitta purukummi. Asiallisia neuvoja kiitos. Ps : kiire.


    • suloville

      No saitkos halvalla, sen puutarhaletkun.

      • sulootto

        Noo tierä häntä. Mäkiseltä ostin.


    • Kotipyykkäri

      Jee! Nyt se lämpövastus on ujutettu vesiputkeen,ei enää pelkoa jäätymisestä! Lasku tulee ensi viikolla.Sitä ja sen suuruutta odotellessa.....

    • Valveutunut

      Suurimmaksi osaksi kommentit ovat asiallisia,mutta miks täytyy aina olla niitä näsäviisaita kirjoittelemassa omituisia kommenttejaan ja neuvojaan. Nimimerkki "kotipyykkäri" on hyvä esimerkki asiallisesta kirjoittelemisesta tälle "palstalle". Ottakaa esimerkkiä!

      • pytikookkari

        Miks tarttee arvostella mikä kommennti tai vastaus asiallinen. Se kuka laittaa tänne kysymyksiä tietää kyllä että täältä tulee ohjeita joka lähtöön.


    • kotipyykkäri

      Puhelinluettelosta löyty mies jäätyneen putken avaukseen suosittelen.mäkitalo tais olla nimi.

    • putketvain

      Mites ne putken sulatus urakat skulaa. Onko vielä ruuhkaa. Mulla yhä puutarhaletku jäässä. Mistä apuva..

    • sulaane

      Onko vielä putkia jäässä. Kai ne sit juhannuksena sulaa jos putki inssi ei ennätä hätiin.

    • pohoojalaist

      No nysse putki aukes. Kiitos vaan kaikille vastanneiille ja putkiinseille. Kyllä se lopulta aukes ilmman mitään poppakonstei.. Nii ja se ringette skulaa, mut ei iha nii hyvii ku Lapinlanden mimmeil aikoinaan.

    • Mikoreemus

      Ikäänkuin olis vesiputket jäässä,kuka luvialla noita putkia rassaa.
      Niminerkki en maksa mitään alveja.

      • Kakakuivaa

        Ehkä raskaan ehkä en väliäkö sen siivet kun kantaa. Kucakaivaa kun pitää kaivaa. Letkut jäås. Putki inssi auttaa😘


    • Anonyymi

      Mops. Vieläkö putki-inssi sulattaa. Ois tarvetta sulattaa putkia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe