Olen siis mielestäni ainakin hetero mutta nyt uuden vuoden kunniaksi haluaisin kokeilla miltä tuntuu ottaa toiselta mieheltä suihin ja nielaista lasti.
Jos olet testattu ja puhdas alle 180cm ja 80kg mies ja haluat ilmaisen suihinoton ja antaa saman vastapalvelukseksi niin ota yhteyttä
Heteromies Tampereella haluaa kokeilla suihinottoa
18
889
Vastaukset
- sfd34324
Vai että hetero :)
- halukasbimies
Moro Magne
Jokos olet seuraa löytänyt?
Täällä olis 40-v., normivartaloinen ja siisti, perheellinen ja naisen kanssa aviossa oleva miehekäs suomalainen mies, joka haluaisi samaa kuin sinä... Maistaa miehen kovana seisovaa elintä ja tuntea miten se sykkisi suussani kun laukeaisit... Ja katsella kuinka teet saman mulle.
Olen kokematon mutta halukas ja jos molemmat tykkää niin voitais vaikka nähdä jatkossakin mahkujen mukaan..?- 321456
Mistä päin Suomee oot?
- halukasbimies
321456 kirjoitti:
Mistä päin Suomee oot?
Tampereen seudulla, entä sä..?
- 321456
halukasbimies kirjoitti:
Tampereen seudulla, entä sä..?
Oon P-savosta..
321456 kirjoitti:
Oon P-savosta..
Niin minäkin olen ja samat ajatukset kuin ketjun aloittajalla - miten olisi p-savon mies?
- 321456
Juho42 kirjoitti:
Niin minäkin olen ja samat ajatukset kuin ketjun aloittajalla - miten olisi p-savon mies?
No mikäpä ettei?
- Anonyymi
321456 kirjoitti:
Mistä päin Suomee oot?
Hevon persreijässä asun
- Anonyymi
Juho42 kirjoitti:
Ei mitenkään sekasikiö
- olet.hinari
Olet kylläkin hintti, et hetero.
Vaikka sinulla olisi kulissivaimo, ei se sinusta heteroa tee. - seksieioletabu
Minullakin oli aikoinaan fantasiana päästä maistamaan miehen mittaa ja toteutinkin sen ensimmäistä kertaa ollessani 18-vuotias. Ensimmäinen kerta tuntui jälkikäteen todella vastenmieliseltä, mutta pari kertaa saatuani miestä pääsin yli tästä tunnelmasta ja nykyään aina silloin tällöin nautin toisen miehen tyydyttämisestä.
- man__man
perjaitaina 22.1.2016 klo 16-17 unisex tampere ,saat mistä uneksit.
- Anonyymi
Eli kukkakaali mulukkua ei kiitos
- Anonyymi
Mielelläni kokeilisin tätäkin. Monesti haaveillut samasta. Olen myös Tampereelta
- Anonyymi
Minkä ikäinen ja kokoinen?
Täällä toinen haaveilija Mansesta!
Runkkausta ja molemminpuolin suihin, ehkä muutakin jos molempia kiinnostaisi...
Sähköpostilla lisää?
- Anonyymi
Täällä olis yks mies jolla olis vähän samanlaisia haluja. Ja meen mittoihin. Laita jotain yhteystietoja..
- Anonyymi
Sellaisestakin olen haaveillut, että voisi runkata yhdessä toisen miehen kanssa. Ei siis kosketella, vaan katsella samalla kun itse runkkaa
Monella vain haaveillun asteella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814