Onko kukaan laittanut madallusjousia GG kutoseen? Paljonko madalsit ja miten vaikutti ohjaustuntumaan ja ajettavuuteen? Ja raapiiko pohjaa usein jos madaltaaa vaikka 30m?
Olen viimeiset 10v ajanut madalletulla 626lla joten nää vakioalustat tuntuvat aika pakettiautomaiselta. Varsinkin heikko ohjaustuntuma ei tuo luottoa pitoon kun ajaa mutkiin. Tosi vaikeaa löytää auton pitorajoja.
Kutoseen sais Eibachin laatujouset 200 eurolla, maaltavat 30mm.
GG kutosen madallus?
3
105
Vastaukset
- estölkki
mie laiton es tölkit ja auto madaltu 20 mm
- aefaef
Jotkut voi pitää teinitouhuna mutta jos on oikeasti itse omistanut madelletun auton niin tietää että ajettavuudessa on eroa kuin yöllä ja päivällä. Kauheaa ajella normaalikorkuisella autolla kun on niin pakettiautomainen tunnelma.
Varsinkin ohjaustuntuma on ihan eri, paljon tarkempi kuin vakiokorkeudella.
- veneno
Itse madallutin juuri uusikoppasen vm.2016 hb Mazda3 :n ja täytyy sanoa että kyllä kannatti. Ajo-ominaisuudet parani todella paljon jo 16" nastarenkailla ja nyt tuli laitettua Contin kesärenkaat alle koossa 235 35 19 niin meno muuttui vakaaksi ja auton käsiteltävyys tosi tarkaksi. H&R sarja madalsi 30mm edessä ja 45mm takana ja auto jäi muutoskatsastus mittauksessa tasan vaateriin.Autoon vaihdettiin vain pelkät H&R madallusjouset vakioiskareihin. Myös ulkonäkö autossa parani kertaheitolla kun katsoo ennen ja jälkeen kuvia. Maahantuoja tarjoaa 30mm&30mm H&R sarjaa mutta tuo reilummin takaa madaltava mielestäni kuitenkin parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1084261- 1483667
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361556Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140