Phuketin äkkilähtö-kokemuksia

rantsuun

Hei, olen ostamassa Finnmatkojen äkkilähtöä Phukettiin. Kuulemma kaikki viedään Khao Lakiin. Pitääköhän paikkansa? Tiedän, että hotellit ja kohteet vaihtuvat, mutta olisi hyvä kuulla muiden kokemuksia. Kiitos jo etukäteen.

10

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LakissaOnTylsää

      ei pidä paikkaansa

    • itsellikkinkäynyt

      taitaa käytäntö olla se, että ne jotka lentävät Krapiin, majoitetaan Pököttin, ja Pökötin lentäjät viedään Lannalle.

    • matkanjärjestäjäON

      Ja, kun matkaasi varaat, niin et näe kohdetta. Näinkö on? Jos näin on, niin kannattaa varmasti vaihtaa matkanjärjestäjää. Yleensä kyllä tietää hotellinkin äkkilähdöllä.

      • niin.se.on

        Joo, näin se on: Finnmatkoilla äkkilähdöt myydään "määrittelemättöminä" jolloin hotelli tai edes lopullinen kohdekaan ei ole selvillä. Eli jos ostaa äkkilähdön Phuketiin päätyy kyllä sinnepäin, mutta ei silti vältämättä Phuketiin.
        Jollet usko niin käy kurkkaamassa Finnmatkojen sivut.
        Itse olen käyttänyt kyseisen firman halpoja äkkilähtöjä siten, että jos majoitus ei ole miellyttänyt olen ensimmäisen yön jälkeen siirtynyt mukavampaan. Tietysti "pelkät lennot" käy myös, mutta joskus noiden ero on Finnmatkoilla vain muutaman kympin, jolloin ensimmäisen yön majoitus on kuitenkin tiedossa. Ja pari kertaa on kynyt niinkin, että se "määrittelemätön" on ollut ihan mukava joten olen viihtynyt ainakin osan lomata siellä


      • OutoaKummalista
        niin.se.on kirjoitti:

        Joo, näin se on: Finnmatkoilla äkkilähdöt myydään "määrittelemättöminä" jolloin hotelli tai edes lopullinen kohdekaan ei ole selvillä. Eli jos ostaa äkkilähdön Phuketiin päätyy kyllä sinnepäin, mutta ei silti vältämättä Phuketiin.
        Jollet usko niin käy kurkkaamassa Finnmatkojen sivut.
        Itse olen käyttänyt kyseisen firman halpoja äkkilähtöjä siten, että jos majoitus ei ole miellyttänyt olen ensimmäisen yön jälkeen siirtynyt mukavampaan. Tietysti "pelkät lennot" käy myös, mutta joskus noiden ero on Finnmatkoilla vain muutaman kympin, jolloin ensimmäisen yön majoitus on kuitenkin tiedossa. Ja pari kertaa on kynyt niinkin, että se "määrittelemätön" on ollut ihan mukava joten olen viihtynyt ainakin osan lomata siellä

        Onkos tuo ihan oikein? Jos ostat äkkilähdön Phukettiin ja sinut kuskataan pois koko saarelta n.80 km pohjoiseen Khao Lakiakin edemmäksi? Mielestäni tuon Phuketin äkkilähtöhotellin pitäisi sijaita Phuketin alueella?


    • reppuheikki

      Oletkos miettinyt "pelkät lennot" vaihtoehtoa? Voit itse valita rannan (Patong, Karon, Kata, Kata-noi jne) ja hotellin tai vaihtaa kesken loman jos ei miellytä. Suosittelisin että varaisit pariksi-kolmeksi eka yöksi hotellin esim. suomalaisen omistaman Night Star Patong Guesthouse (nightstarpatong.com) tai jonkun muun ei rantakadulta. Parinpäivän aikana sitten voi katsella uutta majoitusta jos ekaksi varattu ei kelpaa.
      Vuosien saatossa sitten löytyy vakkari hotelli ja ei tarvitse ostaa seuraaville lomille kuin lennot.

    • miiruq

      Jos haluat säästää rahaa, kannattaa ottaa pelkät lennot ja varata majoitus vasta kohteessa.

    • oppirahat

      En suosittele Finnmatkojen äkkilähtöä Phukettiin, koska kuitenkin löydät itsesi (kälyisestä hotellista keskeltä ei mitään) Khao Lakin Takua Pa:sta. Käyttävät vakituisesti tuota R.T. Hotellia äkkilähtöläisten karkoittamiseksi asiakaskunnastaan. Kiitos ja hyvästi, siirryin omatoimimatkailijaksi.

      • pannaankorvantaakse

        OHHOH

        tuonne peräkylään ei moneksi päiväksi viitsi mennä. Tähän loppuu Tuituilla matkaaminen viimeistään nyt.


    • TuiTuiByeBye

      "Hei, olen ostamassa Finnmatkojen äkkilähtöä Phukettiin. Kuulemma kaikki viedään Khao Lakiin. Pitääköhän paikkansa? Tiedän, että hotellit ja kohteet vaihtuvat, mutta olisi hyvä kuulla muiden kokemuksia. Kiitos jo etukäteen."

      Valitettavasti vastaukseni tulee liian myöhään, mutta kuulemasi pitää paikkansa. Phuketin äkkilähtöläiset viedään Khao Lakiin vaatimattomaan tienvarsihotelliin, jossa ei ole ole hissiä, ei parveketta ja näkymät takapihan roskiskatokselle. Ei enään kannata ottaa äkkilähtönä kuin korkeintaan lennot, koska todella edullisesti löytyy lentotarjouksia ja hyviä hotelleja juuri sieltä, missä haluatkin lomasi viettää. Finnmatkat on menneen talven lumia nykyisenä nettiaikakautena, esim. Agoda.com palvelee oikein hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe