Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ai nyt minä Tiedän mistä teillä on peräisin keino.

Bangkokmylife10

Nyt minä Tiedän mistä Teillä on peräisin tämä sanonta keinotekoinen hymy.
Kaveri valitteli Internetti liittymän kalleutta 4 tähden hotellissa... ja monesti juuri
näissä niin sanotuissa hienoissa hotelleissa esintyy juuri nämä ongelmat. Vaikka kerrotaan kuinka halpaa on leivokset ja piirakat ym. syötävä. Mutta tilaappa siihen juotava, niin se tuodaan hopeatarjottimella tai kahvi tuodaan pienessä pannussa ym... mutta arvaappa hinta, jota ei ollut esitteessä....

Tämän takia juuri Pattaya ja monet muut maaseutu kaupungit ovat ihmisten mieleen niille jotka matkustavat.
Tavallisessa 2 tähden hotelleissa on aina ilmainen internet ja aina oikeasti ystävällinen henkilökunta ja asiat tehdään ilman sanoja " Sir tai Madam " .

Sanoin kavereille kerran Sukhumvit parkissa päädyssä olevassa kahvilassa, että
tämä kahvi ja juoma ei ole tuon hintaista mitä kyltissä lukee.... ja tarjoilija oli myös
hyvin teennäinen ja yritti esittää.... no niinhän se oli siihen kahviin lisättiin servise price ja se oli noin toinen kuppi... Mutta ammatti silmä näkee sen heti ja osaa varautu.

Eli jos menette hienoon kahvilaan aamiaiselle ja teille sanotaan tarjous, ota tarjous
ja jos vaikka haluat cappuccino tilalle tavallisen americano kahvin niin tilaa se erikseen ja kysy mitä maksaa..sillä jos vaihdat niin se ei enään ole se aamiais tarjous ! ja voit saada leivälle ja paistetuille pekoneille uuden kivan hinnan.

Pattayalla ja tavallisissa paikoissa tällaista en ole havainnut ja monesti se hymy ja
se tunnelma on aidompaa ja Phuketti on rakennettu turisteille ja sinne on rajatarkastus teitse. No sen nyt voi arvata mitä siellä sitten tehdään... Ei taida edes
löytyä paikallista Thai ruokaa, kuten sitä oli vaikea löytää myös Koh Changilta.

Juuri edellä mainittujen asioiden vuoksi näissä paikallisissa kuppiloissa on hauskaa ja halpaa ja hyvä henkilökunta.

6

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ompaongelma

      Jätkä on ihan sekaisin tai sitten rahaton ;)

    • Tapsahan on näköjään palannut palstalle kirjoittelemaan , vain eri nimerkillä tervetuloa vaan nasevine mielipiteiden kera!

    • Bangkokmylife10

      Sä olet Tapsa yllättävän yksinkertainen ihminen, samanlainen kun thaimaalaiset 6v koulua käyneet koulutetut ja fiksut tytöt.. Sä et tajua, että sun ennenaikanen työkyvyttömyys loppuu samantien kun muutat kirjasi pois "sosialisti suomesta. Et sä pärjää missään ilman rahaa ja sun järjellä ei missään rahaa pysty tekemään. Ole kiitollinen sosialisti suomelle, että yleensä pärjäät! Samanlainen urpo ku ne suomeen lentäneet thaimaalaiset "koulutetut" vaimot. Joka kuukausi muijalle joku "koulutettu" soittaa ja kyselee, että jouduin töihin ja työ tuntuu raskaalta. auttaako kela jos sanon itseni irti?? Haluan erota juoposta vanhasta miehestäni, auttaako kela oman asunnon haussa ja maksaako vuokran kun toi juoppo mieskin makso? Olen ollut jo vuoden töissä ja eronnut vanhasta miehestäni. Vaikea olla yksin suomessa, maksaako liitto päivärahat minulle jos muutan takaisin Thaimaahan?..... Yllättävän tyhmää porukkaa muuten noi koulutetut Thaimaalaiset? Vai HÄ?

      • Bangkokmylife10

        Sä vaihdat palstaa niin kuin raukka.... Onko sinulla Thaimaalainen vaimo vai sosialistitantta.... ?


    • Bangkokmylife10

      Linkki Pattayan palstalta....

      MIKÄ ÄIJÄ TÄÄLLÄ KIRJOITTELEE : " Ole kiitollinen sosialisti suomelle, että yleensä pärjäät! Samanlainen urpo ku ne suomeen lentäneet thaimaalaiset "koulutetut" vaimot. Joka kuukausi muijalle joku "koulutettu" soittaa ja kyselee, että jouduin töihin ja työ tuntuu raskaalta. auttaako kela jos sanon itseni irti?? Haluan erota juoposta vanhasta miehestäni, auttaako kela oman asunnon haussa ja maksaako vuokran kun toi juoppo mieskin makso? Olen ollut jo vuoden töissä ja eronnut vanhasta miehestäni. Vaikea olla yksin suomessa, maksaako liitto päivärahat minulle jos muutan takaisin Thaimaahan?..... Yllättävän tyhmää porukkaa muuten noi koulutetut Thaimaalaiset? Vai HÄ? "

      Lainaan vielä yhtä kohtaa tästä kirjoitukseta: " Olen ollut jo vuoden töissä ja eronnut vanhasta miehestäni. Vaikea olla yksin suomessa, maksaako liitto päivärahat minulle jos muutan takaisin Thaimaahan?..... Yllättävän tyhmää porukkaa muuten noi koulutetut Thaimaalaiset? Vai HÄ? "

      EIKÖ JÄRKEVÄ IHMINEN SITTEN KYSY ASIOITA ?

      Kirjoitan tämän teille kaikille jotta ymmärrätte :

      - Ne ihmiset jotka ovat syntyneet ja eläneet vaikka USA:n kaltaisissa

      oikeistovaltioissa ja Thaimaa luetaan myös tällaiseksi.

      Eivät todellakaan tiedä hevonhelvetti* Teidän sosialismista.

      Minä en nyt ala erittelemään sosialistista/kommunistista järjestelmää sillä

      maailmassa on niistä hyvin paljon esimerkkejä Pohjois-koreasta aina Monacon ruhtinaskuntiin.

      Havaintona kerron, että suomen realivarallisuudesta 70% omistaa valtio ja siihen

      kuuluvat eri laitokset. Nämä voidaan myös jakaa kansalle omistukseen vaikka yhtiöitämällä.

      Ihminen on aina vapaa ja samoin hyväksikäytöstä pitää aina maksaa, samoin kuin Neuvostoliiton aikana monen yksityisen omaisuus päätyi sosialistiselle hallinnolle.

      Samoin kuin Natsi-saksan palvelijat tappoivat Juutalaisia ja varastivat heidän Talonsa ja omaisuutensa.

      Toivottavasti tämä kirjoittaja saa maistaa tätä ihmisten vihaamista ja rasismia tukevaa kirjoitustaan viimeistään, silloin kun luulee menevänsä paratiisiin ja huomaa minkälaisia muunlaisia ihmisiä siellä jo on ja kuuluuko hän porukkaan vai Helvettiin.

    • Täytyy sanoa että nyt on lääkkeet loppu Bangkokmylife ltä tai sitten älli tosi vähissä.
      Riitele kuule yksinäs täällä juuri niin paljon kuin mielenkiintoa riittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe