Hei vaan. Olen uskovainen 16v tyttö ja suuntautumiseltani lesbo. Aion vakavissani papiksi. Olen tässä ruvennut miettimään, että olisi kiva löytää ystäviä. (Tai ehkä joskus jotain muuta.) Jos asut Turun seudulla, niin laita jokin mistä sinut saa kiinni. (S-posti esim.) En välitä tutustua itseäni nuorempiin, sillä tulen yleensä paremmin juttuun itseäni vanhempien kanssa.
Uskovaisia bi- tai lesbonaisia?
10
204
Vastaukset
- Tyyppi33
Eipä ole
- papiksi_aion
Totta, ei niitä uskovaisia vähemmistöön kuuluvia taida olla. Olen kai ainoa.
- Tyyppi33
papiksi_aion kirjoitti:
Totta, ei niitä uskovaisia vähemmistöön kuuluvia taida olla. Olen kai ainoa.
Niin olet.
- heteromies
Kuka lesbo muka uskois Jumalaan? Haloo!
- papiksi_aion
No minä uskon. Ja taidat olla vähän väärällä palstalla, jos kerran olet hetero.
- sateenkaarimessujaon
Älä anna trollien häiritä itseäsi. En ole uskovainen, mutta uskovaisia ja papiksikin halunneen lesbon olen tavannut, kyllä teitä on. Anyway, tarkoitukseni oli vain tulla sanomaan, että yhtenä vinkkinä: kesän Priden yhteydessä järjestetään monesti sateenkaarimessu (Turusta en tiedä, mutta Helsingissä ainakin), jossa varmasti tapaa muitakin uskovaisia. Kannattaa pitää silmällä esim. sen kaltaisia tapahtumia. Ties vaikka olisi muitakin vastaavia.
- papiksi_aion
No tuo ei käynyt edes mielessäni. Täytyy pitää silmät auki.
- Tyttö14v
Tääl yks, mut oon helluntailainen ja 14v
- 15v
Tääl yks, mut oon 15v ja en asu lähelläkään Turkua.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161301ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191175- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3131030- 781003
- 541003