Kysyttävää...

orgasmihullu

Olen vielä neitsyt nainen.

Haluaisin kysyä, että onko normaalia kun itsetyydytän ja hieron klitoristani, niin kun saan orgasmin yleensä jo vajaan kymmenen minuutin päästä, en orgasmin jälkeen pysty jatkamaan vaikka mieli tekisi koska klitoris on niin herkkä ettei edes pysty koskemaan? Mistä se johtuu?

Ja saan todella usein orgasmin, kun pissaan, voiko se olla mahdollista? Vaikka en ole tyydyttänyt itseäni ennen pissalle menoa. Jotenkin noloa on, kun kerran kauppakeskuksessa minulle tuli pissa hätä ja kun menin vessaan niin voihkin ääneen kun pissasin.

23

1553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkaharjoutuksia

      No aika uskomattomalta kyllä kuulostaa. Itse tulen yleensä vajaassa kahdessa minuutissa.
      Mut pissa ei kyllä kiihota pätkääkään.
      Ja monella kokemattomalla se on just arka, mut kun tarpeeksi harjoittelee ja jatkaa niin sitten ne taivaan portit vasta aukee.

    • Naikkonenn

      Minua ei myöskään tuo pissaaminen kiihota. Orgasmin saan kymmenessä minuutissa useasti.
      Kokemus lisää sitä että voi tehdä useasti..

    • orgasmihullu

      Tai sitten minä en vain tiedä mikä on orgasmi...? Mistä tiedän, että sain orgasmin?

      Kun hieron klitoristani, niin jonkun ajan päästä tunnen hieronnan parempana ja sitten tulee erittäin voimakas hyvän olon tunne jonka jälkeen klitoris on erittäin herkkä, enkä voi jatkaa hieromista kun se on ihan kipeän herkkä. Tunnen vain kun klitorikseni "sykkii".

      • Jatkaharjoutuksia

        No kyllähän tuo orkulta vaikuttas


      • orgasmihullu

        Pitääkö mun huolestua jos saan pissaamisesta orgasmin? En kuullut kenelläkään muulla vastaavaa.


      • Naikkonenn

        Orgasmin jälkeen kannattaa odottaa sen aikaa että se sykkiminen loppuu, sitten jatkat ja saat uuden. Orgasmin kourissa oleva klitoris , siis 'sykkivä' on arka vain hetken :)


      • pissimikko
        orgasmihullu kirjoitti:

        Pitääkö mun huolestua jos saan pissaamisesta orgasmin? En kuullut kenelläkään muulla vastaavaa.

        Voi kun sais sinut,tai kaltaisesi pisulinaisen,sängyssä ihanat lätäköt.


    • SFKukkanen

      Itse en ole pissatessa saanut orgasmia, mutta kylläkin siten, että jos on kusihätä ja kyykistyn, orkku tulee aika usein. Se ei tosin oo kovin voimakas, vaan lähinnä fyysinen silloin. Kun taas parhaimmillaan orkku on tosi voimakas niin fyysisesti kuin henkisestikin, ja kestää pitkään.
      Mutta en huolestuisi pissaamisorkusta, ehkä aika erikoista, mutta nauti toki :) Itse saan orgasmin jopa ajatuksen voimalla ilman fyysistä stimulointia. Aivot on suurin sukupuolielin, ja jos sua fyysisesti tai henkisesti kiihottaa virtsaaminen, niin mikäs siinä, ihmiset kiihottuu eri asioista :)
      Klitta taas, itelläni oli samaa "ongelmaa" nuorempana, klitta tuli herkäksi orkusta. Nykyään taas ei, klittaorkkuja voin saada mielinmäärin. Kokeile vaikka niin, että kiihotat klittaa ihan hellästi aluks, ja jos saisit hyvin hellällä kosketuksella orkun, niin voisit kokeilla jatkaa hyvin hellää -siten ei ainakaan mulla tuu kipeeks vaan voi jatkaa heti.

    • Kiinnostunutvain

      Mulla on kans sama mutta paskalla istuessa. Saan pienen orgasmin kun kakka alkaa työntyä anusta vasten ja siitä läpi. Ihana jokapäiväinen nautinto oman itseni kanssa, odotan taas jo aamua :)

    • orgasmihullu

      Kiitos kaikille vastanneille asiallisista kommenteista!

    • Oletkos minkä iköinen... Kiinnostaako neitsyyden menetys..

      • orgasmihullu

        17v. Jos sopiva mies sattuu kohdalle niin mikäs siinä..


      • priwate
        orgasmihullu kirjoitti:

        17v. Jos sopiva mies sattuu kohdalle niin mikäs siinä..

        Millainen on "sopiva mies" ? :-) Hellyyttä löytyisi täältä suunnalta, sekä kokemusta.


      • orgasmihullu

        Mies, joka on hellä, ei pakota tekemään sellaista mistä ei tykkää tai ei halua, joka hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja varovaisesti vie neityyteni, ei niin että työntää kalunsa varomattomasti ja panee täysillä kun toista sattuu helvetisti.


      • Deedee6
        orgasmihullu kirjoitti:

        17v. Jos sopiva mies sattuu kohdalle niin mikäs siinä..

        Täälläkin olisi siisti, hyväkäytöksinen ja kaikinpuolin rauhallinen tyyppi Vantaalta. Mistä itse olet?


    • Benn

      Saatko joka pissaamisella orgasmin? mitä mieltä olet toisen päälle pissaamisesta?

      • orgasmihullu

        Melkein joka pissaamisella. En ole mikään perverssi.


      • Benn

        Selvä :) häiritseekö tämä asia sinua vai haluatko vain lisätietoja?


      • orgasmihullu

        Ei se muuten minua häiritse, olen jopa oppinut nyt "rakastamaan" pissaamista :-D
        Ajattelin vain että onko tällainen ihan normaalia.
        Ainoa asia mikä häirisee, on se, että yleisillä paikoilla hävettää se voihkiminen :-)
        Onko sinulla antaa tästä jotain lisätietoa? En ole löytänyt netistä keneltäkään mitään vastaavaa tai törmännyt sellaiseen ihmiseen jolla olisi sama juttu. Mistä tämä johtuu?


    • Olen varovainen ja hellä! Tehtäis niinkuin haluat... Mua toi pissa homma kiinnostaa todella... Missä päin asut?

    • Mee gynelle. Tosin jos ei elämää häiritte niin sitte älä mene. Tee ku haluat...

    • Deedee6

      Moi! Mistä päin mahdat olla? Täällä olisi 30v normaali vartaloinen, hyväkäytöksinen ja kaikinpuolin rauhallinen tyyppi Vantaalta. Voisin olla valmis auttaa sua menenttää sun neitsyyden jos haluat :)

    • Anonyymi

      Minulla on tälläinen outo vaiva joka on käynyt jo kerran jossa seksin jälkeen noin päivän päästä ala päässäni on ollut kipua ja koko ajan tuntuu että on pissahätä vaikka ei ole ja tuntuu kuin klitoris ”sykkisi” koko ajan. Viime kerralla tätä kesti jotain pari päivää ja lähti pois mutta tuli taas takaisin ja olen miettinyt mistä tämä voisi johtua

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe