Milloin tapahtuu ensimmäinen pakolaisen tekemä rikos Orimattilassa joka uutisoidaan ja mikä rikos kyseessä - veikkauksia?
Itse arvioisin että ensimmäinen pakolaisen tekemä rikollinen teko on " näpistys" ja tapahtuu helmikuussa 2016. Sitten kun ilmat lämpiää ja kevät tulee niin touko/kesäkuussa tulenee tapahtumaan ensimmäinen raiskaus.
Milloin ensimmäinen pakolaisten tekemä rikos ...?
14
118
Vastaukset
- Lakisamakaikille
Ei haittaa mitään. Itse ne ovat rikoksistaan vastuussa.
- Hyvämamut
Toivottavasti rötöstelevät paljon niin joutuvat linnaan meidän veroeuroja tuhlaamaan.
- Rötöstelijöitäovathe
Rikos on jo se kun täällä sosiaalietuuksia nostelevat väärinperustein. Samantein paluulippu kouraan vaan. Halvatun vääräuskoiset!
- äänitorvi
pelkäätkö ettei sinulle jää mitään
- Jaeaemaa
Taenaeaen
- ei.matuja.olaan
Todennäköisesti välittömästi alkaa tapahtua pahoja, mutta tuskin niistä edes uutisoidaan, koska muutoinkin matujen rikoksia piilotellaan.
- HÖHHÖTTELIJÄLAHDESTA
HÖH EI NIISTÄ OLE VAIVAA
HÖH ISLAM KIELTÄÄ PAHANTEON
ORIMATTILAISET NÄPISTÄÄ JOKA PÄIVÄ ROPPARISTA KALJAA
MINÄ NÄIN HÖH- MaTiKeToPePE
Sama asenne ja opetus on juutalaisilla vääräuskoisia saa tappaa raiskata ja orjuuttaa.
- oreganosaslikki
SE tapahtuu sinä päivänä ,kun tulevat olaan. Eka rikos oli tulla suomeen.
- otaiisisti
Jos olet kadottanut kontrollin päihteiden käyttöön ja mielenrauhasi on kadoksissa, kyse on todennäköisesti sairastumisesta alkoholismiin.
Päihderiippuvuuteen voi sairastua kuka tahansa. Kyse ei ole tahdovoiman puutteesta, luonteen heikkoudesta eikä huonoista olosuhteista. Tähän sairauteen ei ole olemassa tehokasta lääkehoitoa. - Siitä_se_alkaa
30.1. Kello 18.17
Kouriminen. Kohde 16v tyttö, joka lenkkipolulla. Kourijoita 3- koirafanx
Sinä ja ketkä kaksi muuta suomipoikaa. Kun tiedät ajan noin tarkkaan.
- sissos_saakeli
Viimeistään kun uimarannat aukeaa.
Saas nähdä millainen itku alkaa grillikauden auetessa, saattaa possunliha kypsyä monessa pihassa sopivalla tuulella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 1023046
- 532262
- 211731
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111640Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61528Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221468Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374