Uusi K-Rauta Imatra

Halvempi

Olen rakentaja/ remontoija. Joka saatanan kerta kun käyn kyseisestä "kaupasta" jotain kysymässä, ei ole ollut. Mutta yllätys, yllätys, aina olen listat ja ruuvit löytänyt Raja-Marketista. Ei sitten ollut maksettu mainos.

61

4085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sambabossanova

      sama mulla--------------k-rauta on perseestä ja siellä on liian vähän palveluhaluista henkilökuntaa.......... koko päivä menisi hukkaan jos sinne eksyy...........siispä RAJAMARKETTIIN TAI KISAAN....AINA SAA S EN MINKÄ TARVII JA HETI.

      • kyrpiintynyt

        Aikoinaan olin niskan K-Raudan asiakas, siis olin, maalia ja pensseleitä ja muutakin maalaukseen tarvittavaa ostamaan, ei näy missään myyjiä, joten vittuunuin, käin hakees kotonta eväät ja termoksen kahvii, pokkana mänin sinne mis myydään puutarhakalusteita, penkki persiin alle, pöytä eteen ja käin kahvittelemaan, ei edelleenkään näkynyt missään myyjiä, joten karjasin ovelta sisään, täällä ois ilmasta kahvii ja ruisleipää, ni jo heti myyjät ilmesty, vitti mitä meininkii, six nyt asioin muualla.


    • Kilpailua

      Niinpä kaipaisi tääki kylä vähän kilpailua rautakauppa puolelle.Sen verran vittuunuin K-rautaan muutama vuosi sitten kun mökkiä remontoin,hinnat pilvissä.Kävin lpr Starkissa lasku oppini mukaan säästin 4 reisulla 1500€.Toki aikaa meni.

      • Anonyymi

        No ihan varmasti säästit, heh heh.


    • PuuhaPate45

      Byggmax kun tulis Imatralle...

      • kioski

        Kyllä sille ois valmis kiinteistö K-raudan entinen parempi kauppa paikka kuin tämä uusi


    • kallistapaskaa

      Samaa paskaa saa niskaan Lappeenrannan K-raudasta. Vittu mitä juntteja tuolla on töissä

      • Anonyymi

        Ja jotkut asiakkaat ne vasta juntteja on, itkevät alennusta 4 euron ruuvipussista ja mesovat palstoilla kun eivät saa.


    • myösrajamarketcustomer

      K-raudassa on se yks rillipää rakennustiskin takana jolta asiakaspalvelun saaminen täytyy vissiin pyytää kirjallisena ja kolmena kappaleena etukäteen ennen kauppaan saapumista, ja kaikenlisäksi on kyllästyneen ja riidanhaluisen oloinen, koko ajan hermostunut, vittuilee asiakkaille. Jos tiskin takana on nuorempi myyjä ja tämä lorvikatarri, niin nuorempi tulee heti kysymään miten voin auttaa mutta tämä ei korvaansa lotkautakkaan, mulkoilee vaan ja istuu selkäkeikkana nojatuolissa, taitaa vissiin olla jotain pääjehuja koska vaan istuu siinä tiskin takana päivät pitkät?

    • istuukuintatti

      omistajan poika toisesta a violiitosta----siitä missä se muija on horoperse........

      • reiluapeliä

        Ole mies ja kirjoita nämä solvaukset omalla nimelläsi, olisihan se reilua solvaamiasi henkilöitä kohtaan.


      • Anonyymi

        Vi.un peräkammarinpoika täällä ruikuttaa.


      • Anonyymi
        reiluapeliä kirjoitti:

        Ole mies ja kirjoita nämä solvaukset omalla nimelläsi, olisihan se reilua solvaamiasi henkilöitä kohtaan.

        Pidä turpas kii


    • ruuvimutteriporakone

      rajamarket tai minimani, jopa tokmannikin rautakauppoja parempia paikkoja, noista saa kaiken pienimuotoiseen rakentamiseen.

    • Vuoksenniska

      Olen kuullut että Imatran K-raudassa mietitään irtisanomisia. Jos tuo on totta niin liittykö uuteen rakennukseen että se piti rakentaa jasit annetaan potkuja. Onko kenelläkään tietoa tuosta?

    • tyytyväinenasiakas

      Melkoisen ilkeämielistä kirjoittelua täällä, asioidessani K-raudassa Imatralla,olen saanut erittäin hyvää ja nopeaa palvelua. Onkohan niin,että metsä vastaa kuin sinne huutaa......?

      • huutaaminnehuutaa

        tuliko kommentti mulkoilevalta myyjältä rakennuspuolen tiskin takaa?


      • oikaemielinen

        Ei todellakaan vaan naisasiakkaalta jota on palveltu kautta vuosien asiallisesti. Onko helpottavaa purkaa omaa pahoinvointiaan solvaamalla jotain myyjää ja jopa hänen sukulaistaan??????


      • Tpu

        Minä olen vuosia ollut Imatran K-raudan asiakas. Täytyy ymmärtää tämmöisen osittain itsepalveluun perustuvan myymälän toiminta. Tavara on hyvin esillä ja kärryihin se on helppo poimia itse, aivan kuten ruokakaupassa. Kun tarvitsen palvelua joudun joskus sitä odottamaan, mutta palvelun asiantuntevuus kyllä korvaa odotusajan.


    • TIMPERINISÄ

      kattokaa missä jengi käy niin tiedätte mikä on LOISTAVA KAUPPA---

      k-rauta on hanurista , mutta RAJAMARKET JA BYGMAN on LAATUA !"

    • rajisonykkönen

      ja sitäpaitsi, rajamarket on vieläpä edullinenkin k-rautaan ja yleensäkin rautakauppoihin verrattuna.

      • vartttiija

        Niin, jos sinne Rajamarkettiin uskaltaa mennä sisälle.... Ootteko ajatelleet, miten täynnä se on ja miten pitkät käytävät ( kaikki tukossa) Miten sieltä pääsee ulos, jos vaikka tulipalo sattuisi...


      • kaikkeeLöytyy

        Paljonko rajamarketissa maksaa esim. tuulensuojalevy? Tai eristysvilla? Entäs kakkosnelonen metri?


    • Russakat

      K-raudan kassalla ärsyttää hjuva soomi tyypit. Kiitos ei.

    • äokengänNumerovissiin

      K-raudassa ei tiedetä mikä on pylpyrä, 2 myyjää ihmetteli moista osaa ja edellisissä viesteissä mainittu yliego tyyppi vittuili että oon keksiny osalle nimen omasta päästäni..?

      Löysin kuin löysin osan hyllystä, ja hintalapussa ja tuotteessa luki että pylpyrä. Vein osan tiskille ja sanoin että tämän näköinen rautakaupassakin yleisesti eritoten kesällä myytävä osa on pylpyrä. Jätin osan siihen tiskille ja hain muualta.

      Tuli tuttu tunne kun katsoin rautakauppias uuno turhapuro - elokuvan, uuno tosin edes nousi tiskiltä ja meni etsimään asiakkaan pyytämää tuotetta.

    • PaavoPiiparinen

      Pitäs asiat hoitaa paikanpäällä jos on valittamista. Uskon jos menee Lahtelan juttusille mikä homma ei tunnu pelaavan varmaan saa parhaiten vietyä asiaa eteenpäin. Selkään puukottajia on Suomessa tarpeeksi paras hoitaa asiat paikan päällä jos teistä on mieheksi tai naiseksi.

      • sekoiraälähtää

        tuliko tämäkin vielsti raksapuolen tiskin takaa..?


      • Rapetu

        Lahtelalle laitettu reklamaatiota mutta ei vastausta kuulu. Lappeenrantaan hyvä tie ja sieltä löytyy palvelua ja osaamista.


      • Norpankaveri

        Verkkokalastus pitää kieltää!


    • koolauta

      hah ja hah.tää palsta on just siks tehty et tääl saap purkaa hyvät ja huonot asijat. minä,35v nätti tyttönen,astuin k-rautaan ostamaan vessanpytyn tiivistettä,lapsi mukana,ja hädissäni koska en tiennyt ko.asiasta juuri mitään, ukko(silmälasipäinen rak.puolen) antoi jonkun minkälie tiivisteen,ja katsoi toista myyjää ja sanoi "jos tuo tiiviste tulee pitämään, olen mestari!". katsoin hieman harmistuneena ,ja kysyin paljon maksaa,ja tokaisi no ei mitään. no eihän se tietenkään käynyt. mutta tämä oli mielestäni asiakkaan naurettavaksi tekemistä. sitten taas siellä on tumma komia mies niitä mattoja myymässä,erittäin ammattitaitoinen.ja silmänilo :)

    • Turhapuroja

      Kassalla hoono soomi lady on aina ihan eri mieltä hinnoista mitä myyntipuolen tyypit. Joka helkutin kerta kassalla saa sählätä kun hinnat ei vastaa sitä mitä tuotteessa on . Milloin on kuulemma pojat tyrineet milloin on asiakas käsittänyt asian väärin,mutta ikinä ei alennukset täsmää kassalla. Tarjoushinta koskee aina jotain muuta juttua kun sitä mitä asiakas on lehdestä lukenut ja tullut hakemaan. Sekavaa hommaa.

    • NääswilleNews

      Tutustukaa eri paikkakuntien esim Turun tai Tampereen verotilastoihin joiden kärjissä elvistelevät K-kauppiaat!

    • kansamaksaa

      Sama koskee kaikkia keskon kauppoja. Supermarketeissa samat tavarat maksaa parhaimmillaan 3 kertaa enemmän kun Lidlissä. Onneks eläkeläiset ja muut idiootit pitää näitä riistokauppoja pystyssä kun ei periaatteesa voi mennä mihinkään "natsisiwaan".

    • samikapanenkin

      LIDI JA RAJAMARKET ON älykkään ja hintatietoisen asiointipaikka.
      K-market ja K-rauta on riistokapitalistien laillistettuja ryöstöpaikkoja joissa ei fiksu suomalainen viihdy...

    • Miben

      Miepä käyn Rautapertin procenterissä ja kylläpä homma hoituu. Ja enpä koskaan ole saanut huonoa palvelua koko liikkeestä. Ja pitääpä myös ymmärtää, että välillä myyjäkin on kuutamolla meidän asiakkaiden aivopierujen kanssa. Ja monta kertaa asiakas on lukenut netitä jonkun Pelle Pelottaman kertomukset ja myyjä, kun sanoo miten asia kannattaisi tehdä, niin myyjä on tumpelo, kun ei tiedä mitä netissä lukee.
      Varmaan kaikkia tavaroita saa jostain halvemmalla. Ei muuta kuin villaa hakemaan halpamarketeista ja kysymään samalla myyjältä hanan poski tiivistettä ja heilurioven vasenkätistä saranaa.
      Ja en ole rautakaupan myyjä vaan asiakas, joka ihmettlee miksi nämä valittajat ei perusta Imatralla täyden palvelun ja iloisien myyjien rautakauppaa joka möisi kaiken tavaran vähintään 30% halvemmalla, kuin muut kaupat. Jään odottelmaan.

      • 25minlpr

        30% halvemalla, sen verran saan alennusta K-raudasta, 40-45% sen verran saan Lpr Starkista alennusta ja lähtö hinta Starkissa halvempi.Joku vetää välistä ja reippaasti.Ei tässä kenenkään tarvii valittaa se on vapaaehtoista mistä ostaa.Pientä vaivaa vaati saada alennukset kohdilleen ja se että ne pysyy ettei tarvii joka ostosta tinkiä.


      • Erihinta

        Kohtuus kaikessa jopa ahneudessa.


    • hananvaihtaja

      Hyvin toimi tänään palvelu ja kaikki löytyi hyllystä, kiitos!

      • Ikävöiden

        Rakennuspuolen osaaminen ja palvelu jäi eläkkeelle. Ainut joka jotain tai suurinpiirtein hallitsi koko skaalan, hyviä eläkepäiviä vaan sinulle " Uttiska"!


    • lista

      Raksamyynnin Ritvan ammattikokemus eläkkeelle lähdön mukana poistui talosta huolen pidon henki / Nuoret ei panosta palveluun.

    • exasiakas

      Kyllä se vaan niin on että k rauta on paska kauppa asiakaspalvelun ja muun osalta, kaivaavat nenää ja sylkevät kattoon, ja väistävät katosta takas tulevia klimppejä päivät pitkät, rakennuspuoli on ollut vitsi jo entisen k raudan aikaan, moni ammattilainen on nauranut persettään repien kun nämä "työmiehet" antavat omia mukamas hyviä neuvojaan, ja mitään ei löydy hyllystä kuin tilaamalla!

    • Näintänään

      On täällä jos jonkin laista tallaajaa ja valittajaa taas liikkeellä.
      Aloittajalle sen verran että jos et K-raudasta löydä ruuvia tai listaa mitä tarvitset niin tuskin löydät sitä Roju-Marketistakaan.
      Itse olen ainakin saanut rautakaupassa palvelua silloin kun on ollut tarvetta.Ja näille hätähousuille tiedoksi että ei siellä voi olla myyjiä joka asiakkaille yhtä aikaa,tosin valittajathan on yleensä näitä kiireisiä eläkeläisiä.
      Rautakauppa ei minusta olekkaan mikään Remppa Ranen neuvonta ja rakennus koulu,sieltä ostetaan tarvikkeita joita jo kauppaan mennessä tietää ostavansa.
      Ja joskus olen kesällä laittanut merkille että ihmiset luulee että varastomiehet on jotain palvelijoita jotka nostaa kaikki kamat autoon ettei vaan joudu asiakas itse rasittaa itseään.Ja silloin muut joutuu odottaa palvelua kun sitä yhtä pitää passata.
      Ja lopuksi vielä se ihmetyttää et miksi pitää joka saakelin mutterista käydä tinkaamassa vaikka siintä ei sais ku kymmenän senttiä alennusta?
      Ja en ole kyseisen kaupan myyjä enkä varastomies vaikka joku kohta niin väittää
      T:?

    • ammattilaistypy

      Suurimmat valittajat on koirankoppeja pykäävät äijän rahnukset. Hyvä kun tietävät miten päin vasaraa pidetään. Ollaan osaavinaan ja pädetään isoilta pojilta kuulluilla knopeilla. Oikeasti ei osata mitään, vaikka ylpeänä esitellään niitä räpellyksiä kylän miehille. Säälittävää. Kyllä se hyvä palvelu siellä k-raudassakin asuu. Itse en ole koskaan huonoa saanut, mutta en menekään sinne märisemään turpa rullalla.

    • Niijustjoojeppistä

      Nii paljo ku on ihmisii ni on mielipiteitä ja asenteita. Kaikkii ei voi oikeesti miellyttää. Mie oon ainaki saant hyvää palveluu. Oli firma mikä hyväsä ni aina löytyy niitä vastarannankiiskiä joitte mielest palvelu ei oo hyvää. Mut onha niit kauppoi muitkii, onneks. Mie ainakii kannatan K-rautaa. Kevättä kohti, koht ne herneet onneks voi istuttaa penkkii eikä nenukkii :) T: mie en oo siel töis enkä missää muualkaa!

    • paksulompsa

      kyllä olen saanut erinomaista palvelua ja kotiin
      kuljetukset pelaa MAKSAN AINA VÄHÄN EXTRAA EN TINKAAHINTOJA

      • kakkosnelkkua

        miä en kitise hinnasta kun ollaan lipeviä.tänks koko myynnille.


    • MattiKR

      Kävinhän tuolla aikoinani. Tilasin öljykattilaani tiivisteen. Kun kysyin, vähätteli myyjä, ei ole. Kuka muka varastossa pitää. Viittasin tilaukseeni, sit ei löytynytkään.
      Ostin vesihanan, halusin siihen pidemmän suihkupuputken. Tuli, sanoivat sen tulleen muttei löytynytkään.
      Tuo rautakauppa tarvii korvata sillä ruotsalaisella heti kun me saadaan nykyinen konkurssiin.

      • reilukauppa

        enpä vaivaantuisi sulle tilaamaan kun et käy muutenkaan kun hintoja kyselemässä.


    • kartonkii

      kyl on mukava käydä uusissa avarissa tiloissa palvelu pelaa ja hinnoittelu parasta a-ryhmää ei kryhmän kaupat ole koskaan ollu rahattomille siin on ero . on paperimiehiin ja kaupungin miehii.

    • k-disko

      Onko siellä myös disko? Meinaan kun ne kattovalot vilkkuu ja sammuu kokonaan vähän väliä?

    • sähköautoilua

      teidän köyhien valittajien k-rauta on lappeessa ostakaa vaikka halpaa polttoainetta kun ette osaa laskea nouto kuluja.

    • uudellekraudalle

      K-Rauta ja Imatra, sisustuspuolen myyjät keskenään tarinoivat, lie venäjää, ainakin luulisin kun kuulostelin, ei näkynyt kuitenkaan palvelemassa, ei niiltä koskaan alennuksiakaan saa kun ei kieltä ossaa,, etsin tarvikkeita ja hintoja ja täytyy myöntää, hermostuin ja lähdin Lappeeseen ostoksille, sai palvelua ja noin puolet halvempaa ja kun matkakulut poistin niin säästin n.200€ puhtaita seteleitä eli päätös lähteä ja jättää myyjät keskenään tarinoimaan oli ainut ja oikea ratkaisu.

      • köyhälaulaja

        No eipä ole tarvinnu törmäillä turakkeihi iekä muihin asakkaisiin, palvelu kertakaikkisen hyvää, hah, hah .haa, hämäsin.


    • Eksyksissä10000020002

      Missä nämä kehutut Rajamarket ja Bygman sijaitsevat?

    • Etsivälöytääää
    • Anonyymi

      Joo imatran k-rautapertissä on venäläisiä myyjiä jotka juoruavat keskenään, eivätkä palvele asiakkaita, onko tämä venäläisten sosiaali huoltola, vittu täysin paskaa palvelua

    • Anonyymi

      k-rautapertissä on venäläisiä naismyyjiäyyjiä jotka juoruavat keskenään, eivätkä palvele asiakkaita,

      • Anonyymi

        Mitä sitten? On kai siellä muitakin myyjiä?


      • Anonyymi

        Mene itkemään kauppiaalle. Ei ne myyyjät täällä päivystä.


    • Anonyymi

      Aina oon palvelua saanut kun tarvinnu.
      Ihme valitusta...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2719
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2571
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1704
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      126
      1618
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1399
    Aihe