Onko minulla kykyjä?

WitchOrSomething

Eli siis olen 15v poika ja olen huomannut, että minulla saattaisi olla jotain piileviä kykyjä ja nyt olen miettinyt että voiko näitä "kykyjä" mitenkään kehittää tai testata? Olen hieman hämmentynyt tästä asiasta ja miettinyt, mistä nämä kyvyt tulevat. Olenko ainut joka kokee jonkinlaisia "epänormaaleja/yliluonnollisia asioita"? Haluaisin kehittää kykyjä ja nyt olen pitkään miettinyt, että miten.. Jos joku voisi auttaa tai kertoa vähän asioita niin olisin kiitollinen, kiitos!!

8

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gejoigj

      Kyllä noita voi kehittää.esimerkiksi päivittäisellä meditaatiolla. Kaikilla ihmisillä on samat kyvyt,toisilla se tulee vaa herkemmin esille ku toisilla.

    • WitchOrSomething

      kiitos vastauksesta!

    • Kannattaa miettiä että mitä kykyjä haluat oppia. Mitkä kyvyt ei tunnu liian absurdeilta, vaan asioita jotka kiinnostaa ja joita voisit oppia.

    • Mitä paranormaaleihin kykyihin tulee, kannattaa niitä kehittää. Esimerkiksi James Randi ja hänen säätiönsä tarjoavat mittavan palkkion kenelle tahansa, joka valvotuissa olosuhteissa osoittaa omaavansa yliluonnollisia kykyjä.

      Erikoisia ja yliluonnollisia kykyjä ei välttämättä tarvitse kehittää ammatillisessa taikka taloudellisesti hyödyttävässä mielessä. Niistä voi olla arvaamatonta hyötyä taikka hupia ihan jokapäiväisissäkin tilanteissa. Itse keksisin lukemattomia tapoja hyödyntää ihan arkipäivässä niin ajatuksensiirtoa, esineiden siirtämistä ajatuksen voimalla, kuolleiden kuulemista kuin tulevien tapahtumien ennalta näkemistäkin.

      Valitettavasti omat kykyni eivät vastaa lainkaan niille osoittamiani toiveita.

      En tiedä yliluonnollisista lahjoistasi, mutta 15v pojaksi kirjoitat hämmästyttävän selkeää ja kieliopinmukaista tekstiä. Kaikki eivät välttämättä uskoisi sinua pojaksi, sen enempää kuin 15 vuotiaaksikaan. Kenties sinulla on - yliluonnollisen lisäksi - kehittämisen arvoisia lahjoja muillakin alueilla?

    • sanni123456789

      Mäkin olen huomannut jotain esim kun olin kotona yksin niin menin tuolin viereen ja se kaatui ja ketään muuta ei ollut kotona joten tietäisikö joku mitä tapahtui?

    • tulkaapoispilvistä

      Kaikenlainen "yliluonnollinen" on vain hömppää ja oman mielikuvituksen tulosta. Kaikki jotka väittää jotain kokeneensa tai tapahtuneen, kyseessä on joko valehtelu tai sitten asialle on olemassa täysin luonnollinen selitys.

    • Kyllä tuossa iässä pitäisi olla jo jonkinlainen "kyky". Tarkkailepa jalkoväliäsi.

    • Gathathe

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4634
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      248
      2314
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1730
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1467
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      318
      1435
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1141
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1110
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      995
    Aihe