Onko minulla kykyjä?

WitchOrSomething

Eli siis olen 15v poika ja olen huomannut, että minulla saattaisi olla jotain piileviä kykyjä ja nyt olen miettinyt että voiko näitä "kykyjä" mitenkään kehittää tai testata? Olen hieman hämmentynyt tästä asiasta ja miettinyt, mistä nämä kyvyt tulevat. Olenko ainut joka kokee jonkinlaisia "epänormaaleja/yliluonnollisia asioita"? Haluaisin kehittää kykyjä ja nyt olen pitkään miettinyt, että miten.. Jos joku voisi auttaa tai kertoa vähän asioita niin olisin kiitollinen, kiitos!!

8

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gejoigj

Kyllä noita voi kehittää.esimerkiksi päivittäisellä meditaatiolla. Kaikilla ihmisillä on samat kyvyt,toisilla se tulee vaa herkemmin esille ku toisilla.

• WitchOrSomething

kiitos vastauksesta!

• Kannattaa miettiä että mitä kykyjä haluat oppia. Mitkä kyvyt ei tunnu liian absurdeilta, vaan asioita jotka kiinnostaa ja joita voisit oppia.

• Mitä paranormaaleihin kykyihin tulee, kannattaa niitä kehittää. Esimerkiksi James Randi ja hänen säätiönsä tarjoavat mittavan palkkion kenelle tahansa, joka valvotuissa olosuhteissa osoittaa omaavansa yliluonnollisia kykyjä.

Erikoisia ja yliluonnollisia kykyjä ei välttämättä tarvitse kehittää ammatillisessa taikka taloudellisesti hyödyttävässä mielessä. Niistä voi olla arvaamatonta hyötyä taikka hupia ihan jokapäiväisissäkin tilanteissa. Itse keksisin lukemattomia tapoja hyödyntää ihan arkipäivässä niin ajatuksensiirtoa, esineiden siirtämistä ajatuksen voimalla, kuolleiden kuulemista kuin tulevien tapahtumien ennalta näkemistäkin.

Valitettavasti omat kykyni eivät vastaa lainkaan niille osoittamiani toiveita.

En tiedä yliluonnollisista lahjoistasi, mutta 15v pojaksi kirjoitat hämmästyttävän selkeää ja kieliopinmukaista tekstiä. Kaikki eivät välttämättä uskoisi sinua pojaksi, sen enempää kuin 15 vuotiaaksikaan. Kenties sinulla on - yliluonnollisen lisäksi - kehittämisen arvoisia lahjoja muillakin alueilla?

• sanni123456789

Mäkin olen huomannut jotain esim kun olin kotona yksin niin menin tuolin viereen ja se kaatui ja ketään muuta ei ollut kotona joten tietäisikö joku mitä tapahtui?

• tulkaapoispilvistä

Kaikenlainen "yliluonnollinen" on vain hömppää ja oman mielikuvituksen tulosta. Kaikki jotka väittää jotain kokeneensa tai tapahtuneen, kyseessä on joko valehtelu tai sitten asialle on olemassa täysin luonnollinen selitys.

• Kyllä tuossa iässä pitäisi olla jo jonkinlainen "kyky". Tarkkailepa jalkoväliäsi.

• Gathathe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      119
      4590
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      27
      3324
    3. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      20
      3185
    4. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      44
      2949
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      119
      2789
    6. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      49
      2787
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2569
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2305
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2125
    10. Vornanen ja oulainen

Voi voi Ville mihin sekaannuit🥶
      Oulainen
      7
      1961
    Aihe