Apua! Kuka osaa auttaa?? Todella hätä

Esko

Olen aivan jumissa pelissä enkä pääse eteenpäin. Tämä alkaa olla jo epätoivoista! Miten siitä pääsee eteenpäin? Kiitos jo etukäteen!

39

1764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samppakalja

      Mikä Peli hyvä ihminen!Miten me voidaan auttaa ku ei tiedetä mikä peli!Kerro mikä peli niin voin ehkä auttaa?

      • Esko

        Pelissä on tasoja ja mennään eteen päin olen kentässä jossa mennään eteen päin sivuttain


      • Samppakalja
        Esko kirjoitti:

        Pelissä on tasoja ja mennään eteen päin olen kentässä jossa mennään eteen päin sivuttain

        MINKÄ NIMINEN SE PELI ON!EN VOI AUTTAA JOS EN TIEDÄ MIKÄ PELI!


      • Esko
        Samppakalja kirjoitti:

        MINKÄ NIMINEN SE PELI ON!EN VOI AUTTAA JOS EN TIEDÄ MIKÄ PELI!

        siinä mennään tasoilta toisille ja edetään välillä sivuttain!!!! kannessa lukee konami onkohan sen pelin nimi konami peli voitko nyt auttaa minua olen ihan jumissa konami pelissä


      • ???
        Esko kirjoitti:

        siinä mennään tasoilta toisille ja edetään välillä sivuttain!!!! kannessa lukee konami onkohan sen pelin nimi konami peli voitko nyt auttaa minua olen ihan jumissa konami pelissä

        Onko tuo vitsi???
        Jos TODELLA haluat apua, niin kerro minkä niminen peli on kyseessä.
        Kyllä kai siinä levyn kannessa jotain lukee??????


      • Esko
        ??? kirjoitti:

        Onko tuo vitsi???
        Jos TODELLA haluat apua, niin kerro minkä niminen peli on kyseessä.
        Kyllä kai siinä levyn kannessa jotain lukee??????

        kyllä siinä kannessa lukee konami tarkistin sen vielä uudestaan olen vieläkin ihan jummissa siinä jos saan apua olen tosi kiitollinen teille apua


      • KKK
        Esko kirjoitti:

        kyllä siinä kannessa lukee konami tarkistin sen vielä uudestaan olen vieläkin ihan jummissa siinä jos saan apua olen tosi kiitollinen teille apua

        Konami ei ole peli se on yhtiö joka tekee pelejä


      • Esko
        KKK kirjoitti:

        Konami ei ole peli se on yhtiö joka tekee pelejä

        juuri siinä konami pelissä olen ihan jumissa voitko sinä auttaa


      • KKK
        Esko kirjoitti:

        juuri siinä konami pelissä olen ihan jumissa voitko sinä auttaa

        IDIOOTTI USKO NYT PERKELEEN ESKO ETTÄ SE EI OLE PELIN NIMI JOS ET VIELÄKÄÄN TAJUNNUT NIIN LUE UUDELLEEN SE PERHANAN KOTELO JA KATSO SE PELIN NIMI TARKEMMIN SE PITÄIS LUKEA SIINÄ MELKEIN KISSANKOKOISIN KIRJAIMIN JOS EI TÄMÄKÄÄN AUTA NIIN SANO EDES MILLAISELLA UKOLLA SIINÄ LIIKUTAAN JA MIKÄ ON PELIN PÄÄMÄÄRÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Esko
        KKK kirjoitti:

        IDIOOTTI USKO NYT PERKELEEN ESKO ETTÄ SE EI OLE PELIN NIMI JOS ET VIELÄKÄÄN TAJUNNUT NIIN LUE UUDELLEEN SE PERHANAN KOTELO JA KATSO SE PELIN NIMI TARKEMMIN SE PITÄIS LUKEA SIINÄ MELKEIN KISSANKOKOISIN KIRJAIMIN JOS EI TÄMÄKÄÄN AUTA NIIN SANO EDES MILLAISELLA UKOLLA SIINÄ LIIKUTAAN JA MIKÄ ON PELIN PÄÄMÄÄRÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!

        hei.siinä mennään eläimen oloisella hahmolla ja välillä mennään sivuttain eteen päin ,katson kantta ja lukee siinä konami mutta lukee myös Analog Control kirjoitin sen suoraan kannesta että pitäisi olla oikein kirjottettu olen siis jumissa analog kontrol pelissä jumissa ,kiitos jo etu käteen


      • tota
        Esko kirjoitti:

        hei.siinä mennään eläimen oloisella hahmolla ja välillä mennään sivuttain eteen päin ,katson kantta ja lukee siinä konami mutta lukee myös Analog Control kirjoitin sen suoraan kannesta että pitäisi olla oikein kirjottettu olen siis jumissa analog kontrol pelissä jumissa ,kiitos jo etu käteen

        Myy se peli pois ja äkkiä ja lähde ulos urheilemaan manuaalisilla vehkeillä.


      • Simo
        tota kirjoitti:

        Myy se peli pois ja äkkiä ja lähde ulos urheilemaan manuaalisilla vehkeillä.

        Hihhii. Kyllä pelureita pannaan halvalla. Tämän palstan strereotypia tulee tässä loistavasti esille.

        Kaikissa foorumeissa on näyttää olevan kaksi ilmiötä: provosointi, sen ymmärtämättömyys ja sille naureskelu. Toinen on oikeinkirjoitus. Eihän ketään, joka ei osaa edes yhteenkirjoitusta, voi ottaa tosissaan. Ja sitä tietysti hyödynnetään vielä noissa provosoinneissa. Karmeeta luettavaa...

        Tässä vinkki kaikille: Älkää pelurit olko turhan hyväntahtoisia älkääkä auttako ketään. Antakaa toistenne rimpuilla yksin ongelmineen. Vittuillaan. Tämä on mukavaa. Tehdään tästä vittuilupalsta.

        Joo mutta asiaan. http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=105&conference=633&posting=500000000011350 -> tuolla joku innokas Max Payne-apuri voisi käydä.


      • Esko
        Simo kirjoitti:

        Hihhii. Kyllä pelureita pannaan halvalla. Tämän palstan strereotypia tulee tässä loistavasti esille.

        Kaikissa foorumeissa on näyttää olevan kaksi ilmiötä: provosointi, sen ymmärtämättömyys ja sille naureskelu. Toinen on oikeinkirjoitus. Eihän ketään, joka ei osaa edes yhteenkirjoitusta, voi ottaa tosissaan. Ja sitä tietysti hyödynnetään vielä noissa provosoinneissa. Karmeeta luettavaa...

        Tässä vinkki kaikille: Älkää pelurit olko turhan hyväntahtoisia älkääkä auttako ketään. Antakaa toistenne rimpuilla yksin ongelmineen. Vittuillaan. Tämä on mukavaa. Tehdään tästä vittuilupalsta.

        Joo mutta asiaan. http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=105&conference=633&posting=500000000011350 -> tuolla joku innokas Max Payne-apuri voisi käydä.

        hei ei tehdä tästä mitään vittuilu palstaa vaan olisi kiva saada ihan oikeasti apuja analog kontroller peliin mulla on peli ihan pelatamattomana kun en pääse eteen päin kiitos


      • KKK
        Esko kirjoitti:

        hei ei tehdä tästä mitään vittuilu palstaa vaan olisi kiva saada ihan oikeasti apuja analog kontroller peliin mulla on peli ihan pelatamattomana kun en pääse eteen päin kiitos

        Analog control on suomeksi analoginen ohjain elikä niillä kahdella joystikin tyyllisillä pelaamista eikö siinä tosiaan lukenut mitään muuta kuin ne kaksi kato vähän tarkemmin.


      • Esko
        KKK kirjoitti:

        Analog control on suomeksi analoginen ohjain elikä niillä kahdella joystikin tyyllisillä pelaamista eikö siinä tosiaan lukenut mitään muuta kuin ne kaksi kato vähän tarkemmin.

        sain sen löysin kannesta että pelin nimi on capcom ja kuvassa on maisemaa ja hahmoja .kannessa ,en ole vieläkään pääsyt eteen päin pelissä joten auttaisitte nyt minua capkom pelissä ,ensimmäisessä levyssä sivu suuntaan menossa eläimen oloisella hahmolla kiitos. jo etu käteen !!1


      • Kilpe
        Esko kirjoitti:

        sain sen löysin kannesta että pelin nimi on capcom ja kuvassa on maisemaa ja hahmoja .kannessa ,en ole vieläkään pääsyt eteen päin pelissä joten auttaisitte nyt minua capkom pelissä ,ensimmäisessä levyssä sivu suuntaan menossa eläimen oloisella hahmolla kiitos. jo etu käteen !!1

        Ootteko te niin saatanan taunoja vai ettekö te osaa lukea tekstiä. jos ensinksi pelin nimi on Konami ja sitte Capcom, niin hei... Kahtelin tätä ilmoitusta ihan vaan mielenkiinnolla, mutta nytten saapi rittää... Vittuillessaa toi kysyjä kyselee!!! Ei varmaan silläkään oisi parempaa tekemistä?


      • The Crow
        Esko kirjoitti:

        sain sen löysin kannesta että pelin nimi on capcom ja kuvassa on maisemaa ja hahmoja .kannessa ,en ole vieläkään pääsyt eteen päin pelissä joten auttaisitte nyt minua capkom pelissä ,ensimmäisessä levyssä sivu suuntaan menossa eläimen oloisella hahmolla kiitos. jo etu käteen !!1

        Aikaisemmin sanoit, että siinä lukee Konami, ja nyt sanot siinä lukevan Capcom. Vitun pässi ja lakkaa tuollaisten viestien kirjoitus, siilä varmasti olet fiksumpi.


      • Esko
        Esko kirjoitti:

        sain sen löysin kannesta että pelin nimi on capcom ja kuvassa on maisemaa ja hahmoja .kannessa ,en ole vieläkään pääsyt eteen päin pelissä joten auttaisitte nyt minua capkom pelissä ,ensimmäisessä levyssä sivu suuntaan menossa eläimen oloisella hahmolla kiitos. jo etu käteen !!1

        olin kin laittanut peli levyn vääriin kansiin eli kannessa ei lue cabcom ,se lukee eri pelin kannessa tässä lukee analog-kontroller ja konami sekä mistä minä nyt näen mikä teksti on pelin nimi .siinä lukee dolpy-surround sekö se sitten on dolp-surround peli eläin hahmo vaikuttaa koiralta millä vedetään peliä eteen päin ja välilä sivu suuntaan pelissä


      • Miihkali
        Esko kirjoitti:

        olin kin laittanut peli levyn vääriin kansiin eli kannessa ei lue cabcom ,se lukee eri pelin kannessa tässä lukee analog-kontroller ja konami sekä mistä minä nyt näen mikä teksti on pelin nimi .siinä lukee dolpy-surround sekö se sitten on dolp-surround peli eläin hahmo vaikuttaa koiralta millä vedetään peliä eteen päin ja välilä sivu suuntaan pelissä

        Sulla on otetta hommaan ja hyvin näköjään saat vedätettyä muita mukana. Mulla ainakin oli tosi hauskaa lukea sun provoas. :-D
        Mulla on monta samannimistä peliä vaikka hahmot ovat erilaisia. Mulla on ainakin kymmenen peliä, joiden nimi on EA SPORT ja sit on kymmeniä pelejä, joiden nimi on DISNEY.
        Yhden pelin nimi on MULTILINK. :-D


      • KKK
        Esko kirjoitti:

        olin kin laittanut peli levyn vääriin kansiin eli kannessa ei lue cabcom ,se lukee eri pelin kannessa tässä lukee analog-kontroller ja konami sekä mistä minä nyt näen mikä teksti on pelin nimi .siinä lukee dolpy-surround sekö se sitten on dolp-surround peli eläin hahmo vaikuttaa koiralta millä vedetään peliä eteen päin ja välilä sivu suuntaan pelissä

        Katso sitten sitä levyä ja lue siitä siinä pitäis lukea se pelin nimi kuvan ylä puolella.


      • Esko
        KKK kirjoitti:

        Katso sitten sitä levyä ja lue siitä siinä pitäis lukea se pelin nimi kuvan ylä puolella.

        kiittos kkk koska sinulle ,koska löysin kuvan ylä puolelta sen ja siinähän lukee pal ,eli nyt voitte auttaa minua ,olen jumissa pal pelissä eläimen vaikuttamalla hahmolla ,tämä alkoikin jo rupeamaan jumittavaksi peliksi joten nevoja otetaan vastaan .kiitos jo etu! käteen


    • sugared

      Ai se onkin se peli juu... Se on aika vaikea, mut ei kannata hermostua. Aluks sun pitää mennä eteenpäin, sitten oikealle, sitten vasemmalle, sit hyppää sinne puuhun ja syö se luu. Varo ettet tukehdu. Sit liikut vähän sivuttain, ryömit siihen isompaan luolaan ja nukut siellä viis kuukautta. Sen jälkeen etsit siitä pienemmästä luolasta kaulapannan sille koiramaiselle hahmolles ja liikut vähän sivuttain. Lopuksi juokset vielä keskimmäistä siltaa pitkin(varo ettet tipu) ja tadaa... olet päässyt koko pelin läpi.
      Jos
      a) peli jumittaa vielä tämänkin jälkeen
      b) et ymmärtänyt neuvoja
      C) tulee muita ongelmia
      ...soita Omo infoon.

    • cheater

      tunge se peli perseesees ja pureskele ohjekirjaa oikee kunnolla ja viäl kannet tunget perseesee jos et tajuu mitää saatanan hintti

    • perdettä kudittaa

      juo bärfina eeäs

    • asd

      Ei vittu repesin tolle Eskolle, Hyvä Esko, ja muuten tää keskustelu on aloitettvonna 2002.. :D

    • Esko fani

      Hyvä Eskoooooo!

    • Esko

      Eiko kukaan ,voi tosiaan auttaa olen jumissa yhä konami-pelissä??

    • Eskofani

      mene esko töihin

    • justjoo07

      oli kyl hauskaa lukea tää

      • Esko--

        Olen vieläkin jumissa tässä play stationin konami pelissä ensimmäisessä kentässä ,ettetkö nyt ketään voi auttaa tässä asiassa?? kysyn vaan kiittäen tv. esko


      • tuplapaska
        Esko-- kirjoitti:

        Olen vieläkin jumissa tässä play stationin konami pelissä ensimmäisessä kentässä ,ettetkö nyt ketään voi auttaa tässä asiassa?? kysyn vaan kiittäen tv. esko

        pelaatko vieläkin samaa peliä 12 vuotta olet samaa peli pelannut vaihda jo levyä !!!


    • Esko--

      Olem edelleen jumissa tässä ,pelissä voiko joku nyt taivan tähden auttaa ,menee hyvä peli hukkaan jonka ,ostin helluntai kirppu torilta

    • For_the_esko

      press: left, right, up, up, x, o, o, left, triangle, x, square, right

    • PalliWalruus

      Esko, oletko jo päässyt eteenpäin? Voin auttaa sinua jos vielä olet jumissa.

    • Hohhoijakkaa

      Trolli aloitus eikö nämä pelleilijät kannata jättää omaan arvoonsa. Joku humoristi ilmeisesti löytäny minnesotaburns youtube kanavan ja apinoi sitä

    • eSKO-

      For the esko ei auttamut koodit voiko joki muu auttaa jumissa olevaan tilanteeseen ,vuosien varrella kannet ovat hukkuneet mutta hahmolla on myös jonkinlaisia voimia ja tarvike valikkko aikesi kerran ,en saa sitä uudelleen esiin apua kiitos jo etu-käteen

    • Varmakonstijumeihin

      Siitä pelistä pääsee esko eteenpäin kun kierrät frisbeegolf radan läpi ja sillä pelillä heität ne korit se yleensä auttaa jos on jumissa pelissä. Tuon jälkeen pitäisi päästä eteenpäin se myös lisää onnistumista jos kiertää sen golfradan aku ankka kalsarit jalassa 20asteen pakkasessa.

    • Anonyymi

      Olem päässyt vähän eteen-päin mutta ,olen yhä jumissa pelissä. miksi et vaihda peliä ,kysyi ystäväni vielä kun olimme veikkaus-pisteellä täyttämässä lappuja .jotka on historiaa .mutta edes-mennyt mummoni aina sanoi ,että yksi peli ensin loppuun pelaaesko ,on muu tuhlausta ja hänen toivettaan kunnijoitan ja haluaisin päästeä eteen päin tässä pelissä mennään sivuttain ja eteen-päin hahmolla ketä ,muistuttaa eläimen oloiselta hahmolta ja välillä voi saada taika-homman

    • Anonyymi

      tv. esko

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe