Oon aikeissa hankkia siveysvyön ja eniten kiinnostais Holy trainer. Vähenis tää jatkuva runkkaaminen :) Onko kokemuksia, toimiiko vai olisko joku muu tosissaan olevalle ensikertalaiselle parempi? Mä 35v homo, kulli kovana noin 16, mahtaako kalun koko vaikuttaa mallin sopivuuteen? Muutenkin olis kiva kuulla oikeita siveysvyövinkkejä :)
Holy Trainer, kokemuksia?
11
3135
Vastaukset
- lukossa
Holy trainerista ei ole kokemusta. Cb6000s siveysvyöstä löytyy kokemusta useamman vuoden ajalta. Minulle tämä on ollut hyvä, helppo pitää, huomaamaton ja ennenkaikkea estää runkkaamisen. Minulle siveysvyö on tullut osaksi joka päiväistä elämää.
- Pera44
Ei kokemuksia mainitsemistanne tuotteista. Sen sijaan käytössä Mystimin siveysvyö http://www.rosawilly.fi/product/sahkokayttoiset-seksilelut/mystim-pubic-enemy-no-1-sahkoinen-siveysvyo/ Tuohon saa yhdistettyä laitteen, joka antaa sähköimpulsseja. Aivan mahtavaa kidutusta!
- Project-365
Mihin sitä siveysvyötä tarvii? Henkinen siveysvyö on kätevin.
- 77ABDL
Joskus se mielen lujuus ei ole yhtä vahva kuin henkinen vaatisi niin silloin siveysväline on hyvä apuväline. Sen käyttöön ei saa pakottaa toista vaan sen käytöstä sovitaan ja päätetään yhdessä. Päätökset ovat sitovia. Siveysvälineen käyttö vaatii sitoutumista sen käyttöön molemmilta osapuolilta eikä siitä saa lipsua. Sopimuksen rikkominen tai siveysvälineestä ulos murtautuminen päättää sen käytön pysyvästi. Vaihtoehtoisesti siirrytään käyttämään teräksistä siveysvälinettä. Lukituksen avaamisen perusteita ovat viikottainen peseytyminen ja kahden keskinen seksi. Siveysvälineen käytön perusteet ovat jokaisen omat eikä niitä tarvitse muille perustella ja ne ovat jo varsin yleisiä nykypäivänä.
- pöööööö
Siveysvyö on mukava lisä mauste.
- 77ABDL
On se hyvä. Varsin painava ja järeä. Avainta ei kannata hukata tai olet pulassa. Siitä on verkossa myynnissä paljon halpoja kopioita joiden mekaaninen työstöjälki on kamalaa ja saat viilata ja hioa terävimmät piikit pois eikä se ole teräksen ollessa kyseessä kovin nopea työ mutta jos sen muuten saa 12€ hintaan niin maksaa kyllä vaivan!
- 77ABDL
Niin ja unohdin mainita, että avaimethan sinä luovutat jollekkin luottamallesi henkilölle säilytykseen jotta seksuaalisuuttasi voidaan kontrolloida toivomallasi tavalla :)
Voin suositella, meillä ollut muistaakseni sama käytössä jo jonkun aikaa ja hoitanut hyvin tehtävänsä
- smallHT
Samoilla linjoilla ollaan. Voin suositella lämpimästi parin vuoden käyttö kokemuksella. Ergonomia otettu hyvin huomioon.
- yks_kokeilija
Ikävä kertoa totuus, mutta näistä ns. siveysvälineistä on todella helppo vetää kalu ulos. Kalun saa myös takaisin kun käyttää öljyä tai liukkaria. Itselläni on CB3000, holytrainer ja joitakin metallisia häkkejä. Toki on kehitetty monelaisia apujuttuja ulosvetämisen estämiseksi mutta toistaiseksi mikään niistä ei ole 100% varma. Holytrainer on ehdottomasti ergonomisesti paljon kehittyneempi kuin esim. CB3000. Jos haluat varman siveysvälineen, niin hommaa PA lävistys, niin silloin kalun ulosvetäminen on taatusti estetty. Kiinasta saa todella halvalla kopiota esim. holytrainerista., reilulla kahdellakympillä pääset itsekkin toteamaan , miten toimivat.
- smallHT
Tai sitten hankkia mittojen mukaan tehty esim customchastity tai maturemetal.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2655628Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641874- 1801700
- 1191201
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131131Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181521028Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71006Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41921Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288902RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49901