mihinkähän se motonet aikoo tehdä sen myymälän
mikä paikka
19
279
Vastaukset
- milloinvalmis
Sinne tulevaan kauppakeskukseen.
- VarmaTieto
Se tulee Taiston Autotarvikkeen entisiin tiloihin Joroistentielle. Siinä on Pieksämäen Motonetille riittävät tilat ja hyvät parkkipaikat.
- VieläVarmempiTieto
Se tulee Savonlinnaan oharin varteen ja on joskus kesällä 2016 valmis.
- Jounikoo
VieläVarmempiTieto kirjoitti:
Se tulee Savonlinnaan oharin varteen ja on joskus kesällä 2016 valmis.
Ajoin siitä muutama päivä sitten ohi ja pitkälle se oli jo rakennettu. Saisipa Motonetin tännekin.
- Mototroll
Jonnekkiin muualle kuin pieksämäelle.
- dirlansaa
Hevosetkin nauraa...
- Tuleetulee
Tulee Motonet joo...mutta Mikkeliin, ei suinkaan ne niin tolloja ole että pmäelle heh heh heh
Kaasisen pihalle, mutta myy vain jäteöljyä.
- ottoorava
Nallukan viereen niin on lelukaupat vierekkäin kilpailemassa asiakkaista....:)
- u26
ABC vastapäätä on tontin varannu
- Motorizednazi
MV-lehden toimiston viereen.
- Mvrakkaus
Anatoli, kajkessa olet ojkeassa. MV-rauha, rakkaus ja MV-usko, se mejdät peljastaa.
- Hintasatamarkkaa
Mv-lehden lukijamatka Tallinnaan lähtee pieksämäen motonetin edestä 32.1.2016 klo 25:00 kaikki mukaan.
- sotkettaasasioita
Kyseessä ei ole MV-lehden lukijamatka, vaan tuolloin lähtee suvakkirasistien håmåilureissu Stockhålmiin ja kaikki paikat on jo myyty, joten persemenoa!
- Peska
Hojo hojo. Rakkaat MV-lehden lukijat. Tammikuun kilpakysymys. Jos jään paksuus on 10 cm, montako senttiä jäätä on? Ensimmäinen oikein vastannut saa pinssin. Siitoimen Peskan sarkofaagista pienoismalli. Ei ole vielä oikeaa vastausta näkynyt.
- Mitä.se
Peska kirjoitti:
Hojo hojo. Rakkaat MV-lehden lukijat. Tammikuun kilpakysymys. Jos jään paksuus on 10 cm, montako senttiä jäätä on? Ensimmäinen oikein vastannut saa pinssin. Siitoimen Peskan sarkofaagista pienoismalli. Ei ole vielä oikeaa vastausta näkynyt.
vihernarkki inisee, onko pössy taas loppu vai eikö homokaveri ole käynyt viime aikoina painamassa?
Mikkeliin Säästötaloon jossa on loppuunmyynti menossa ,elikkä Raanin alueelle"
- vaktaa
vanhaan taloustalon tilaan länsiväylälle. ovat ostaneet kiinteistön jota laajentaavat.
- Toyotaeiosiakaipaa
Pittääpä mennä valittammaa etteivät lähe tekemää pisnestä tällä kylällä saatika järjestämmää homo matkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701479
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361096- 45924
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html174801- 39749
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530585- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531