mikä paikka

autoileva7

mihinkähän se motonet aikoo tehdä sen myymälän

19

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milloinvalmis

      Sinne tulevaan kauppakeskukseen.

    • VarmaTieto

      Se tulee Taiston Autotarvikkeen entisiin tiloihin Joroistentielle. Siinä on Pieksämäen Motonetille riittävät tilat ja hyvät parkkipaikat.

      • VieläVarmempiTieto

        Se tulee Savonlinnaan oharin varteen ja on joskus kesällä 2016 valmis.


      • Jounikoo
        VieläVarmempiTieto kirjoitti:

        Se tulee Savonlinnaan oharin varteen ja on joskus kesällä 2016 valmis.

        Ajoin siitä muutama päivä sitten ohi ja pitkälle se oli jo rakennettu. Saisipa Motonetin tännekin.


    • Mototroll

      Jonnekkiin muualle kuin pieksämäelle.

    • dirlansaa

      Hevosetkin nauraa...

    • Tuleetulee

      Tulee Motonet joo...mutta Mikkeliin, ei suinkaan ne niin tolloja ole että pmäelle heh heh heh

    • Kaasisen pihalle, mutta myy vain jäteöljyä.

      • ottoorava

        Nallukan viereen niin on lelukaupat vierekkäin kilpailemassa asiakkaista....:)


    • u26

      ABC vastapäätä on tontin varannu

      • Motorizednazi

        MV-lehden toimiston viereen.


      • Mvrakkaus

        Anatoli, kajkessa olet ojkeassa. MV-rauha, rakkaus ja MV-usko, se mejdät peljastaa.


    • Hintasatamarkkaa

      Mv-lehden lukijamatka Tallinnaan lähtee pieksämäen motonetin edestä 32.1.2016 klo 25:00 kaikki mukaan.

      • sotkettaasasioita

        Kyseessä ei ole MV-lehden lukijamatka, vaan tuolloin lähtee suvakkirasistien håmåilureissu Stockhålmiin ja kaikki paikat on jo myyty, joten persemenoa!


      • Peska

        Hojo hojo. Rakkaat MV-lehden lukijat. Tammikuun kilpakysymys. Jos jään paksuus on 10 cm, montako senttiä jäätä on? Ensimmäinen oikein vastannut saa pinssin. Siitoimen Peskan sarkofaagista pienoismalli. Ei ole vielä oikeaa vastausta näkynyt.


      • Mitä.se
        Peska kirjoitti:

        Hojo hojo. Rakkaat MV-lehden lukijat. Tammikuun kilpakysymys. Jos jään paksuus on 10 cm, montako senttiä jäätä on? Ensimmäinen oikein vastannut saa pinssin. Siitoimen Peskan sarkofaagista pienoismalli. Ei ole vielä oikeaa vastausta näkynyt.

        vihernarkki inisee, onko pössy taas loppu vai eikö homokaveri ole käynyt viime aikoina painamassa?


    • Mikkeliin Säästötaloon jossa on loppuunmyynti menossa ,elikkä Raanin alueelle"

    • vaktaa

      vanhaan taloustalon tilaan länsiväylälle. ovat ostaneet kiinteistön jota laajentaavat.

      • Toyotaeiosiakaipaa

        Pittääpä mennä valittammaa etteivät lähe tekemää pisnestä tällä kylällä saatika järjestämmää homo matkoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1096
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      174
      801
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe