mikä paikka

autoileva7

mihinkähän se motonet aikoo tehdä sen myymälän

19

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milloinvalmis

      Sinne tulevaan kauppakeskukseen.

    • VarmaTieto

      Se tulee Taiston Autotarvikkeen entisiin tiloihin Joroistentielle. Siinä on Pieksämäen Motonetille riittävät tilat ja hyvät parkkipaikat.

      • VieläVarmempiTieto

        Se tulee Savonlinnaan oharin varteen ja on joskus kesällä 2016 valmis.


      • Jounikoo
        VieläVarmempiTieto kirjoitti:

        Se tulee Savonlinnaan oharin varteen ja on joskus kesällä 2016 valmis.

        Ajoin siitä muutama päivä sitten ohi ja pitkälle se oli jo rakennettu. Saisipa Motonetin tännekin.


    • Mototroll

      Jonnekkiin muualle kuin pieksämäelle.

    • dirlansaa

      Hevosetkin nauraa...

    • Tuleetulee

      Tulee Motonet joo...mutta Mikkeliin, ei suinkaan ne niin tolloja ole että pmäelle heh heh heh

    • Kaasisen pihalle, mutta myy vain jäteöljyä.

      • ottoorava

        Nallukan viereen niin on lelukaupat vierekkäin kilpailemassa asiakkaista....:)


    • u26

      ABC vastapäätä on tontin varannu

      • Motorizednazi

        MV-lehden toimiston viereen.


      • Mvrakkaus

        Anatoli, kajkessa olet ojkeassa. MV-rauha, rakkaus ja MV-usko, se mejdät peljastaa.


    • Hintasatamarkkaa

      Mv-lehden lukijamatka Tallinnaan lähtee pieksämäen motonetin edestä 32.1.2016 klo 25:00 kaikki mukaan.

      • sotkettaasasioita

        Kyseessä ei ole MV-lehden lukijamatka, vaan tuolloin lähtee suvakkirasistien håmåilureissu Stockhålmiin ja kaikki paikat on jo myyty, joten persemenoa!


      • Peska

        Hojo hojo. Rakkaat MV-lehden lukijat. Tammikuun kilpakysymys. Jos jään paksuus on 10 cm, montako senttiä jäätä on? Ensimmäinen oikein vastannut saa pinssin. Siitoimen Peskan sarkofaagista pienoismalli. Ei ole vielä oikeaa vastausta näkynyt.


      • Mitä.se
        Peska kirjoitti:

        Hojo hojo. Rakkaat MV-lehden lukijat. Tammikuun kilpakysymys. Jos jään paksuus on 10 cm, montako senttiä jäätä on? Ensimmäinen oikein vastannut saa pinssin. Siitoimen Peskan sarkofaagista pienoismalli. Ei ole vielä oikeaa vastausta näkynyt.

        vihernarkki inisee, onko pössy taas loppu vai eikö homokaveri ole käynyt viime aikoina painamassa?


    • Mikkeliin Säästötaloon jossa on loppuunmyynti menossa ,elikkä Raanin alueelle"

    • vaktaa

      vanhaan taloustalon tilaan länsiväylälle. ovat ostaneet kiinteistön jota laajentaavat.

      • Toyotaeiosiakaipaa

        Pittääpä mennä valittammaa etteivät lähe tekemää pisnestä tällä kylällä saatika järjestämmää homo matkoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe