Pidäteko juhlia?

enjuhli

Pidättekö isojakin juhlia kun 50v mittariin? Minä en aio juhlia sen kummennin-ikä se on taas muiden joukossa ja joka vuosi tulee lisää..

14

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain.taivas.rajana

Pitää näkyä ja kuulua ja jos joutuu tekemisiin viranomaisten lähinnä poliisien kanssa, se kruunaa illan. Sekä se, että loputkin välit naapureihin tulehtuu, lakkaa olemasta.

• Rattusp

Lähden matkalle ystävien kanssa. Kaupunki, johon menen on suosikkejani.

• viisikymmenoli

En pitänyt, 50 v villityksen pidin.

Nyt tasaantuu. Ajattelee "muita" asioita.

• en_juhli_mitään

En ole juhlinut koskaan mitään, paitsi pakolla. Omia synttäreitä ei onneksi ole pakko pitää.

Lähes jokainen päivä on mukava ilman, että sitä täytyy erityisesti juhlistaa.

• Jokukokkox

Olin 60-vuotispäivänä töissä, vaikka se olisi ollut vapaapäivä. Esimieheeni suostui mieluusti siihen että pidin tuon vapaan myöhemmin.
      Vanhenemisessa ei ole muuta juhlimista kuin se että on vielä hengissä, ja ehkä tervekin.

• Onhan.noita.juhlittu

50 -vuotispäivänäni pari työkaveria pääsi yllättämään ja pitihän heille kakkukahvit tarjota. Sitten lähdinkin toisen kaupungin romukauppaan ostamaan metallia, jota en löytänyt. Saamallani lahjakortilla ostin sadan kilometrin päässä olevasta tavaratalosta roinaa, jota en ole tarvinnut.
      60 -vuotispäiväni sain vapaaksi suuryhtiön henkilöstöpäällikön luvalla, vaikka se ei työehtosopimuksen mukaan vapaapäivä olekaan. Tarjosin itselleni kahvilassa wienerkahvit santsikupin kera. Työnantaja muisti ruhtinaallisella lahjalla (arvo olisko 1000 tai 1500 mk), kaiken rahankeräyksen olin kieltänyt.
      70 -vuotispäiväni vietin yksin omassa kämpässäni. Samanlainen perusharmaa päivä kuin kaikki muutkin.

• pikkujuhlija

Pidän palkallisen vapaapäivän ja perheen kanssa kakkukahvit ja lisäksi pyydän pari lähintä ystävääni kahveille. Minulle riittä hyvin-en ole mikään isojen juhlien ystävä.

• hytinäx1

Ei kovin isot, täytin viiskymppisiä kesäloman aikaan ja kaikki työkaverit olivat lomilla. Perheen kesken syötiin juhlallisesti ja käytiin uimassa.
      Nyt kun tulee kuuskymppiset niin ajattelin tarjota lapsille ja lapsenlapsille mukavan viikonlopun.
      Jos itse on osallistunut kavereiden viiskymppisten juhlintaan niin mielestäni on reilua tarjota vuorostaan juhlat.

• Mitäkä.mies

Kun täytin,ajattelin että tuleeko vieraita ja tiedustelin vähän etukäteen.
      Sain tietää että tulee,niin tiesin varautua.Kakkuja,syötävää ja ennenkaikkea p a l j o n juotavaa! Järjestin ja osin järjestytin kunnon bileet,kannat kattoon periaatteella.
      Oli siinä taksille töitä kun kaikki vieraat eivät edes osanneet sanoa kotiosoitettaan suharille.Autoin tietysti ja kerroin kuskille missä kukin asuu..Ilmoitin myös tietysti sen että kuski ja raittiit vieraat tulevat omalla vastuulla koska pirskeet eivät todellakaan ole kuivat.
      Paljolti on tullut kiitosta rennoista juhlista.
      Naapureita myös tietysti informoin meluhaitoista ja siitä että meno kujalla voi muistuttaa monzan kilpa-ajoja..Yllätysvieraitakin tuli,joten oli hyväksi varautua siihen että ei tarvinnut pelkkää mustaa kahvia tarjoilla.

Kaikillehan juhliminen ei maistu mut mun mielestä on syytä juhlia puolta vuosisataa oikein olan tagaa,kun vielä jaksaa.

• Tuplaonnea

Onneksi en ole naapurisi. Minä säästyin häiriköinniltä ja sinä putkareissulta.

• Mitäkä.mies
        Tuplaonnea kirjoitti:

Onneksi en ole naapurisi. Minä säästyin häiriköinniltä ja sinä putkareissulta.

Et kai olisi päivänsankaria sentään putkaan passittanut.Kyllä siinä järjestys säilyi kun olin itse jöötä pitämässä ja eihän juhlakalun sovi vetää lärvejä,tai edes samaan tahtiin kuin vieraiden.Vanha kettu osaa ottaa vettä ja kahvia välillä.Naapuritkin moikkaa vielä iloisesti,joten luulisin että ei kovin suurta mielipahaa kertynyt.
        Yksi asia jäi harmittamaan kun tilasin paikallisen yrittäjän kaivinkoneen tekemään maauimalaa,mut se vesittyi kiireiden vuoksi..Myöhemmin olisi ehtinyt mutta mitäpä sillä uintipaikalla teen.Siitä olisi vaan kuluja kun pitää palkata allashoitaja;)

• En ole ollenkaan juhlija tyyppi, vaan arjen ihminen.
      Voi kun se kuulostaa tylsältä kun sen kirjoittaa tai sanoo ääneen.
      En kuitenkaan tunne elämääni tylsäksi.
      Ihmismassoista en tykkää, enkä ole kotonani minkäänlaisissa juhlissa.
      Ylipäätään se että joutuu suunnittelemaan jotain etukäteen on hirveää.
      Ex-tempore elämä on parasta.
      Kun täytin 52 niin silloin tein kakun ja tietty kahvit systerinporukoille ja naapureille.
      Halusin kokeilla että vieläkö se onnistuu tuo kakun teko ja hyvin onnistui..

• Marititta

Miehen kanssa yhteiset juhlat kun täytettiin samana vuonna. Kunnon pirskeet. Vajaa sata vierasta, ruokaa, juomaa, bändi ja muuta ohjelmaa. Oli ihan ikimuistoinen päivä ja yö. Harmi kun nykyään vaan harvat viitsivät järjestää juhlia. Trendi on häipyä reissuun.

• ENMENNYT

Trendi tämäkin ..Jotkut kerää ja toivoo itettyä summaa rahaa osallistujilta...kun on se Balin matka haaveena-mitä helv?..EN MENE yksiinkään rahankeruujuhliin-syntymäpäivän idea ei ole rikastuttaa ahneitten ihmisten kassaa-kyse on hyötyjistä.HYI!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7876
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      173
      3766
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3279
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      249
      2507
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2165
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2015
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      28
      1940
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1902
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1778
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1773
    Aihe