Jos lennätte Finnmatkojen lennolla Phuketiin kannattaa varautua siihen, että koneen viihdejärjestelmä ei toimi. Lennettiin viikko sitten ja se oli silloin jo rikki ja nyt kuultiin että rikki edelleen. Eivät sitten viitsineet ilmoittaa asiasta matkustajille, jotta voisi varautua tilanteeseen ottamalla mukaan lehtiä ja vaikka leffoja tabletilla. En kyllä olisi ottanut Finnmatkojen matkaa, jos olisin tiennyt, ettei koneessa voi nauttia leffoista. Se on aina ollut ihana alku lomalle.
Viihdejärjestelmä rikki Finnmatkoilla
23
198
Vastaukset
- matkatoimistovaihtoon
Joo, lisäksi koneen valot ei toimi. Niitä ei saa yöksi himmennettyä vaan valot palaa kirkkaina läpi yön. Älä siis luule nukkuvasi koneessa. Ja nyt kai lento piteni parilla tunnilla. Hyvin menee.
- Liekki000
Kyllä hyvin toimi niin viihdejärjestelmä kuin valotkin 15.12 ja 31.12. Neljä elokuvaa tuli katsottua molemmilla lennoilla.
- Matkakuumeinen
Kuinka monta elokuvaa on? Onko tullut enemmän leffoja kuin 2013 oli?
- Liekki000
Elokuvia oli muistaakseni 9 joista pari lasten leffaa. 7 eurolla sai viihdejärjestelmän käyttöön. Matka menee nopeesti kun neljäkin leffaa katsoo...
- aivansamaaa
Itse kosken VIIHTEESEEN vasta perillä.
- Eitoiminut
29.12. ja 3.1. ei toiminut. Finnmatkoilta kysyin niin saivat sen välilä toimimaan mutta sitten brakasi taas. Kyseessä varmaan vain yksi kone jossa rikki.
- Turhia.leffoja
Ei haittaa, sillä en katselisi mitättömiä elokuvia lennoilla, vaikka minulle maksettaisiin siitä. Kuljetan taskussani omaa viihdejärjestelmääni, joka soittaa mielimusiikkiani tauotta. Edes arpojen myyntikuulutukset eivät häiritse nautintoa.
- 43434
eikö ihminen pärjää muutamaa tuntia ilman viihde sontaa...ilmeisesti ei ja vielä yö aikaan.
- Tarjanne61
Olin maksanut myös viihdejärjestelmästä premiumluokan matkustajana etukäteen. Saapa nähdä, minkälainen korvaus tulee reklamaation jälkeen tililleni.
- onkohantotta
Eikö premiumluokassa ole ilmainen viihdejärjestelmä? Ainakin blue comfortissa on.
- Tarjanne61
Voi hyvänen aika, eihän se mikään ilmaInen ole. Kaikesta lennolla saatavasta premiumpalvelusta, viihdejärjestelmä mukaan lukien on maksettu jo hyvissä ajoin etukäteen ennen matkaa !
- onkohantotta
Tarjanne61 kirjoitti:
Voi hyvänen aika, eihän se mikään ilmaInen ole. Kaikesta lennolla saatavasta premiumpalvelusta, viihdejärjestelmä mukaan lukien on maksettu jo hyvissä ajoin etukäteen ennen matkaa !
Lähinnä tarkoitinkin sitä, että kuuluu premiumpalvelun hintaan.
- lincoln69
Onkohan joku saanut matkatavarat 5.1 lennolta blx 806? Meillä on neljä matkalaukkua jossain. Koneesta oli jätetty lähes kaikki matkalaukut pois, näin saatiin kone kevyemmäksi. venäjän ilmatila piti kiertää, lentokin kesti 13h. Mitään viestiä en ole saanut finnmatkoilta, kun kysyin että milloin laukut saapuvat. Kukaan ei ole vaivautunut vastaamaan. Jos olisi tiennyt etukäteen etteivät laukut tule koneeseen oltaisiin tärkeitä kamoja otettu käsimatkatavaroihin. Viihdejärjestelmä toimi kyllä.
Arto- cherrycherry
Krabin lennon 3.1. matkatavarat saapuivat Suomeen 6.1.
- ldlddldldld
Arto, perusasioita on se että ruumaan menevään laukkuun ei laiteta tärkeitä tavaroita kuten lääkkeitä, avaimia tms. Täysin omaa hölmöyttä jos auton tai kodin avaimet jääneet lähtökentälle.
- Omateväät
Otan tabletin mukaan joka tapauksessa...
Ja koneen viihdetarjonta ei välttämättä natsaa oman maun kanssa tai se leffa on jo liian tuttu, joten viihde voi olla -0 - vanhassavaraparee
Jopa finskin uusissa koneissa viihde-järjestelmä auttamatta vanhentunut ja sisällöltään huonompi verrattuna vanhoihin koneisiin. Tähän kun vielä lisätään kovat penkit, voidaankin sitten melkein todeta, että virheinvestointi nämä uudet Boingit, toki lentomelutaso ehkä vähän alhaisempi, mutta kakaroiden parku sitäkin kovempi.
- Toisenlainenkokemus
Et siis ole lentänyt a 350?
- 76767
UUdet koneet on muuten airbusseja ja niitä samoja on myös muilla yhtiöillä eli ei vaan Finnairilla. Uudet A350 koneet ovat tämän hetken nykyaikaisemmat lajissaan että lennä sinä vaan niillä Boingeilla.
- näinköON
Kun näin on, niin tietty pitäs saada uusi matka ja ilmatteeks.
- lentopelko
Minä olen lennoille mennessä jo aina niin tuitereissaan ettei tule paljon elokuvia katsottua.Yritän vain olla häiritsemätä kanssamatkustajia ja omasta mielestäni olen siinä onnistunutkin.
- valitettavasti
Tui Tuin lennolla ei pysy Tuitereissaan, viinanmyyntikin on niiiin hidasta.
Tuohan on pieni ongelma Tui Tui lla, minä ainakin jännitäisin pysyköö nuo Tui Tuin
rännälit ilmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859