Millainen moottoripyörä olisi hyvä aloittelijalle?

PLZ

Eli olen 12v poika (täytän 13 maaliskuussa). Minkälainen moottoripyörä olisi hyvä? En ole ennen ajanut moottoripyörillä. Joten mietin että kannataisiko hommata joku PV:een ja Monkeyn tapanen vai ihan crossi? Ja minkä kokonen olen 155cm pitkä. Ja minkä merkkinen.

9

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaasa

Itse samassa tilanteesaa

• N11n

Ootahan kuule suosiolla sinne asti ku täytät sen 15 ja harkihe sit uudestaan.

• PattayaTunturi

Osta heti Veemax 1700 cc, mitä sä niillä mopoilla pelleilemään. Munakin kasvaa ku on 200 hv.

• nynsä

onko sulla sittekin isokin?

• Pienimunainen_1000cm3

Millaisella moottoripyörällä saa ajaa 15-vuotiaana? Pippeliä eli mopo-kevari linjaa kannattaa vaalia riittävän kauan, muuten käy kuten PattayaTunturille, se on aivoista pois.

• 600cc

Valitan mutta sä saat ajaa moottoripyörällä vasta 24 vuotiaana... tää o taas sama juttu ku youtubesta kattelee ''moottoripyörä'' videoita misä riisilakit ajaa skoottereiden kanssa... korjatkaa jos oon vääräs mut ne on mopoja... kaikki alle 500cc on mopoja...

• Matkamotoristi1977

Säästä ja osta offroad pyörä, pääset montulle harjoittelemaan ja tuosta taidosta on sitten myöhemmin apua kuin maantiellä ajelet. Käytettyjä pelejä löytyy netistä ja kun niitä ropaa samalla oppii myös moottoritekniikkaa. 125cc on hyvä teholuokka siitä voi vaihtaa pienempään tai suurempaan tuntemusten mukaan. Kaksitahtinen on oiva peli kevyt ja yksinkertainen. Jos massia riittää ja melu on ongelma kannattaa kokeilla sähköpeliä...

• kokemustakaikista

Mä lähtisin Hayabusasta noin aluksi. Kuitenkin muuten jo ensi kuussa sama kysyjä kyselee, että mistä saisi Powercommanderia ym. viritysosaa kun 140hp ei riitä mihinkään.

Busalla kestää sentään tehot pari kesää kunnes sitäkin pitää virittää...

• joposankari

Osta Jopo, finnit perseestäsi katoavat. Tai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe