Millainen moottoripyörä olisi hyvä aloittelijalle?

PLZ

Eli olen 12v poika (täytän 13 maaliskuussa). Minkälainen moottoripyörä olisi hyvä? En ole ennen ajanut moottoripyörillä. Joten mietin että kannataisiko hommata joku PV:een ja Monkeyn tapanen vai ihan crossi? Ja minkä kokonen olen 155cm pitkä. Ja minkä merkkinen.

9

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaasa

      Itse samassa tilanteesaa

    • N11n

      Ootahan kuule suosiolla sinne asti ku täytät sen 15 ja harkihe sit uudestaan.

    • PattayaTunturi

      Osta heti Veemax 1700 cc, mitä sä niillä mopoilla pelleilemään. Munakin kasvaa ku on 200 hv.

      • nynsä

        onko sulla sittekin isokin?


    • Pienimunainen_1000cm3

      Millaisella moottoripyörällä saa ajaa 15-vuotiaana? Pippeliä eli mopo-kevari linjaa kannattaa vaalia riittävän kauan, muuten käy kuten PattayaTunturille, se on aivoista pois.

    • 600cc

      Valitan mutta sä saat ajaa moottoripyörällä vasta 24 vuotiaana... tää o taas sama juttu ku youtubesta kattelee ''moottoripyörä'' videoita misä riisilakit ajaa skoottereiden kanssa... korjatkaa jos oon vääräs mut ne on mopoja... kaikki alle 500cc on mopoja...

    • Matkamotoristi1977

      Säästä ja osta offroad pyörä, pääset montulle harjoittelemaan ja tuosta taidosta on sitten myöhemmin apua kuin maantiellä ajelet. Käytettyjä pelejä löytyy netistä ja kun niitä ropaa samalla oppii myös moottoritekniikkaa. 125cc on hyvä teholuokka siitä voi vaihtaa pienempään tai suurempaan tuntemusten mukaan. Kaksitahtinen on oiva peli kevyt ja yksinkertainen. Jos massia riittää ja melu on ongelma kannattaa kokeilla sähköpeliä...

    • kokemustakaikista

      Mä lähtisin Hayabusasta noin aluksi. Kuitenkin muuten jo ensi kuussa sama kysyjä kyselee, että mistä saisi Powercommanderia ym. viritysosaa kun 140hp ei riitä mihinkään.

      Busalla kestää sentään tehot pari kesää kunnes sitäkin pitää virittää...

    • joposankari

      Osta Jopo, finnit perseestäsi katoavat. Tai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1622
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1184
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1074
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      703
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe