NAINEN!!!!

Piilossa

Joko uskallan tulla esiin? Vieläkö riehut ja rähiset täällä olemattomista asioista?

Mä vain tiesin, että sinussa on sellainen piirre, että kun leimahdat, on viisainta mennä piiloon ja odottaa, kunnes olet saanut ajatella asiat mielessäsi läpi, rauhoittunut ja järjenvalo on alkanut uudestaan tuikkimaan.

Pitäisikö minun lepytellä sinua jotenkin? :)

23

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-morkkis

      en ymmärrä

      • ex-morkkis

        voisiko olla kiinni siitä että tunteissa vaikuttaa kirjoitelmiini.


    • Oletkomies

      Haha :D

      • PääNäkyvissä

        Joo, olen. :)


      • Oletkomies
        PääNäkyvissä kirjoitti:

        Joo, olen. :)

        Tuo voisi kuvata minua :)


      • PuolivartaloaNäkyy
        Oletkomies kirjoitti:

        Tuo voisi kuvata minua :)

        :) Sittenhän voisit olla hän. No, ei leikitä tulella. Hän on jokatapauksessa ainutlaatuinen, yritän ymmärtää hänen luonnettaan. Nyt pois. Tämä on sairas paikka.


      • Oletkomies
        PuolivartaloaNäkyy kirjoitti:

        :) Sittenhän voisit olla hän. No, ei leikitä tulella. Hän on jokatapauksessa ainutlaatuinen, yritän ymmärtää hänen luonnettaan. Nyt pois. Tämä on sairas paikka.

        Välillä vähän räjähdän, mutta lepyn ajan kanssa :)


      • EiVieläKokonaanNäkyvissä
        Oletkomies kirjoitti:

        Välillä vähän räjähdän, mutta lepyn ajan kanssa :)

        No vielä tämä vastaus. Uskon sen. Minua se ei haittaisi. Osaanhan nimittäin välillä antaa hyvinkin aihetta :) Mutta myös lepytellä. Hyväksyntä molemmin puolin ennen kaikkea.

        Nyt lähden.


      • Äläkävastaaenää
        EiVieläKokonaanNäkyvissä kirjoitti:

        No vielä tämä vastaus. Uskon sen. Minua se ei haittaisi. Osaanhan nimittäin välillä antaa hyvinkin aihetta :) Mutta myös lepytellä. Hyväksyntä molemmin puolin ennen kaikkea.

        Nyt lähden.

        Vittuako aina kirjottelet täällä jokasen kiimasen naaraan kanssa? Annat niitten uskoa että kaipaat niitä ja saat roikkujia perään ja hulluja sen naisen kimppuun jota oikeasti kaipaat.


      • NukkuvaLohikäärme
        PuolivartaloaNäkyy kirjoitti:

        :) Sittenhän voisit olla hän. No, ei leikitä tulella. Hän on jokatapauksessa ainutlaatuinen, yritän ymmärtää hänen luonnettaan. Nyt pois. Tämä on sairas paikka.

        Poistuit varmaan jo? Olisin vain puolustuksekseni todennut minulla olleen tänään elämää palstan ulkopuolellakin. En siis ole ollut täällä, edes rähisemässä kenellekään.

        Senkin taidon kyllä osaan...miesparka...ota selvää, jos uskallat ;-)


      • Annasenollajo
        NukkuvaLohikäärme kirjoitti:

        Poistuit varmaan jo? Olisin vain puolustuksekseni todennut minulla olleen tänään elämää palstan ulkopuolellakin. En siis ole ollut täällä, edes rähisemässä kenellekään.

        Senkin taidon kyllä osaan...miesparka...ota selvää, jos uskallat ;-)

        Mee takaisin nukkumaan. Aloittajan viesti ei selvästikään ole sulle.


      • LohikäärmeKylppärissä
        Annasenollajo kirjoitti:

        Mee takaisin nukkumaan. Aloittajan viesti ei selvästikään ole sulle.

        Ei varmaan ollutkaan, ja menen kyllä käskemättäkin. Saanen kuitenkin harjata hampaani ensin.


      • Vähäntylykommentti
        Äläkävastaaenää kirjoitti:

        Vittuako aina kirjottelet täällä jokasen kiimasen naaraan kanssa? Annat niitten uskoa että kaipaat niitä ja saat roikkujia perään ja hulluja sen naisen kimppuun jota oikeasti kaipaat.

        sulta, vaikka osittain saatat olla oikeassa, osittain taas et. Voihan se olla että se oikea kuitenkin lukee aloittajan kirjoitukset ja tunnistaa ne itselleen ja ne ilahduttavat häntä. Ei se silloin haittaa, vaikka joku muu niihin vastaisi, kun hän tietää kuitenkin olevansa se, joka on kirjoittajan ajatuksissa. Et voi tietää, kun et myöskään ole se nainen. Siksi sun ei ehkä pitäisi sekaantua, vaikka hyvää tarkoittaisitkin.


    • sitäsetarkoittaa

      Pohtija se on. Kun se akka meinasi tappaa itsensä.

      • enhaluismääkään

        On sil kyl sairas akka. Ei ihme ettei haluu sitä omaks vaa pitää tollsen haju raon.


      • EiSeSeOo

        Ei pohtian hän-nainen oo täällä uhkaillu millään itsensä tappamisilla. Se on joku muu.


      • senakka
        EiSeSeOo kirjoitti:

        Ei pohtian hän-nainen oo täällä uhkaillu millään itsensä tappamisilla. Se on joku muu.

        Lady on red se on.


      • korjaus
        senakka kirjoitti:

        Lady on red se on.

        On siis.


      • inon
        korjaus kirjoitti:

        On siis.

        On in in.


    • kylläjooehdottomasti

      Pitäisi :)

    • eivaravenettäkaada

      Pysy piilossa

    • leppymistäeinäkyvissä

      Nyt on kyseessä pitkäaikainen leimahdus. Kannattaa pysyä kaukana minusta.

      • harhojavaan

        Palstalla ei leimahtele oikeet. Viiskymppinen täti vaan kuumissa-aalloissaan syttyy välillä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      198
      32797
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      255
      21132
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      431
      10735
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6585
    5. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      72
      5310
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      53
      4735
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      195
      4030
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1597
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      100
      1517
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      52
      1449
    Aihe