Niin paljon odotin tätä vuotta ja uutta alkua

Lumipeittääalleenmeidät

sun kanssa mies. Olin niin iloinen kun elin hetken siinä uskossa että päästään aloittamaan puhtaalta pöydältä.

37

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SivustaKysellen

Ja? Kuinka sitten kävi?

• aloittajalta

Ei enää mitään mitä odottaa, ei tullut uutta alkua, ei puhdistusta. Jäi vain tahrat pestäviksi, kädet liattavaksi.

• Tajuutkaiitsekin

Ei pitäisi ryhtyä leikkimään jo varatun kanssa.

• UskoinMeihin

Se on valitettavaa, että suhteet ei ala eikä toimi palstalla. Pitäisi tehdä ihan oikeasti irl jotain, jos jotain haluaa.

• aloittajalta

Elän palstan ulkopuolella tänne puran sen mitä IRL sanomatta jää.

• Aloittajalle-
        aloittajalta kirjoitti:

Elän palstan ulkopuolella tänne puran sen mitä IRL sanomatta jää.

Olisiko syytä aloittaa se sanominen IRL?

• osaanehkäpuhuairl

LUE TÄMÄ: ERO TULI. OIKEASSA PARISUHTEESSA OIKEASSA ELÄMÄSSÄ OIKEASTI. KAIKKI MITÄ TARVITTIIN ON SANOTTU. EI PALUUTA. SE ON LOPPU.

• Kohti_uutta_

Sitten leuka pystyyn ja kohti uusia seikkailuita.

• KohtaloMeitäKuljettaa

Samoin kävi minulle. Joskin itse tein ratkaisun, koska tarjolla oli jotakin sellaista, mihin en voinut suostua.
      Tsemppiä sinulle! Nyt on vain käännettävä uusi, puhdas sivu ja jatkettava eteenpäin. Siltä puhtaalta pöydältä. Mutta tällä kertaa kuitenkin yksin.

• aloittajalta

Ratkaisun teko on joskus vaikeaa jos se tarkoittaa luopumista.

• EdKirjoittaja

Totta! Mutta, jos ei ole muuta vaihtoehtoa, on se pakko tehdä. Vaikka sattuisikin.

• kertoisit

nyt mikä meni vikaan ja mikä muka estää??

• pahaolojatkuuilmansitä

Sitä pöytää ei ole saatu puhdistettua.Jos minulta kysyttäisiin.

• seseononon

Talttahammas.

• ed---
        pahaolojatkuuilmansitä kirjoitti:

Sitä pöytää ei ole saatu puhdistettua.Jos minulta kysyttäisiin.

jos olis mulle niiin sanoisin että aletaan hommiin nyt! mulle tää on ihan yhtä tärkeetä saada hyvin tää vuos käyntiin ja koko loppu elämää ajatellen.

• MeEiOllaEnääMe

Näköjään tämä päivä on muillekkin se päivä jolloin lähdetään eri suuntiin. Surullisinta on että aina se toinen osapuoli näyttää siitä kärsivän enemmän kun toinen, ja ne loukatut taitavat kokoontua täällä.
      Tsemppiä teille kaikille sydämen särkeneille. Kyllä me vielä tästä noustaan.

• näinaionelää

Yksinolemisessa ei ole mitään vikaa.

• MinäOlenNytVainMinä

Ei niin eikä ollut tähänkään mennessä. Sitähän mietinkin että miksi menin pilaamaan niin hyvän ja hienosti toimivan sinkkuelämän sen yhden ihmisen takia joka ei sitten osoittunutkaan sen arvoiseksi.

• katkeruuspois

Hetkessä eläminen kantaa. Tuolloin et murehdi vanhoja tapahtumia, joille mitään ei enää voi, etkä lataa tulevaan liikaa painetta. Voit yllättyä odottamattomasta kiinnostuksesta, täysin uusi tuttavuus kuka ties tai juuri hän, jota odotit.

• En ole lainkaan samaa mieltä kanssasi.
        Minusta parisuhteita ei rakenneta "hetkessä elämällä"
        ja kukasta kukkaan pörräämällä.

Siksi elänkin tässä samassa suhteessa.

• katkeruuspois

Kiva. Pidä toi linja. Ihmettelen silti miks ikävä palstalla?

• Illallaa
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

En ole lainkaan samaa mieltä kanssasi.
        Minusta parisuhteita ei rakenneta "hetkessä elämällä"
        ja kukasta kukkaan pörräämällä.

Siksi elänkin tässä samassa suhteessa.

Hetkessä eläminen ei tarkoita kukasta kukkaan pörräämistä. Miksi sinä suhtaudut niin negatiivisesti kaokkeen? Koetko olevasi marttyyri kun olet pysynyt pitkässä parisuhteessa jossa et näytä viihtyvän. Hetkessä eläminen on paljin puhuttua mind fullness ajattelua jossa keskitytään nykyhetkeen. Sillä pyritään vähentämään stressiä kun ei anneta ajatusten liikaa pyöriä sellaisissa asioissa joihin ei voi vaikuttaa.

• Aloittajalle tsemppiä!

Etsi itsellesi sitoutumiskykyinen ja luotettava mies,
      kuten minä olen tehnyt, ja huomaat eläväsi samassa suhteessa jo 20.
      vuotta.

• eitarvitsehuutaa

Ja sekös Sinua kismittää??

• kukatänkinkaivoi

Tajusitteko edes vastaanneenne kolme vuotta vanhaan viestiin?

• aloitettueilopetettu

Aloitettu silloin viesti mutta on tullut uusia juttuja sittemmin :)

Joku taisi palstalla mainita Bridget Jones elokuvfn, nythän tulee tuokin vaqihteeksi telkkarista sitten.

• samankaavanaloitus

Eli itse päätrolli kävi luuppaamassa vanhaan ketjuunsa lisää tarinaa. Huomatkaa minut! Huomatkaa minut! Kirjoittelen itsekseni kun muut on niin vittumaisia ettei ne kirjoittele minulle!

• illallaa

Voi miehet kyllä te nyt olette niin syyllisiä siihen, etyä aloittajalle ei ole taivaalta tipahtanut onnen avaimia. Mielellään vielä Luiskan laukussa. Tälläiset aloitukset voi huoletta ohittaa, kun ne ei ole osoitettu kenellekään erityisesti. Toivottavasti minun hän ei luule minun ampuvan haulikolla tälläisiä pateja palstalle. Näitä siis jotka osuu moneen?

• tarinateatteri

Niinpä, ei kannata trollaa tämmöistä kuraa niin ei tarvi paikkailla aina uudella trollilla. Näkeehän sen sokea kanakin, että itselle tässä lässytellään mukavia. Jos ei muut kirjoittele mukavia niin ittehän se itteensä pitää sitten haikailla😂 man to man

• Ei_TuulaS_eikä_TuijaS

Jokaisella on omat tragediansa elämässään, ja yleensä niitä kovimpia
        arvostelijoita ja väheksyjiä ovat ne, joille on miltei pudonnut se kultalusikka
        suuhun.

T: Ei-ap.

PS. Tammikuussa 2016 olimme olleet jo yli 17 vuotta yhdessä, ja II syövistä uusi taas tai relapsoi, kuten yleensäkin joka vuosi. Relapsio per vuosi, sitä rataahan se on kulkenut, jatkuvista lääkityksistä huolimatta.

• Ei_TuulaS_eikä_TuijaS

Kirjoitit: " Koetko olevasi marttyyri kun olet pysynyt pitkässä parisuhteessa jossa et näytä viihtyvän. "

Kiitos viihdyn kyllä, mutta nyt on vähän vaikeaa taas, kun II aviomieheni 2 syövästä on erityisen aggressiivinen.

Olen äreä, koska puolituttu akka levittelee minusta perättömiä luulojaan täytenä totena ympäriinsä:

- minulta ei ole poistettu kohtua, kuten hän "mutuilee"
      -minulla ei ole endometrioosia, kuten hän "mutuilee"
      - minulla ei ole kilpirauhasen vajaa toimintaa, kuten hän "mutuilee"

On erittäin epäeettistä, ja moraalitonta levitellä omia, virheellisiä luulojaan
      hädin tuskin tuntemansa ihmisen elämästä täytenä totena.

• normiruokamäärä

2 raakaa perunaa vuorokaudessa on normimäärä ravintoa aikuiselle miehelle kertoo avaruuselokuva yksin marsissa.

• Ei_kultalusikkaa
        normiruokamäärä kirjoitti:

2 raakaa perunaa vuorokaudessa on normimäärä ravintoa aikuiselle miehelle kertoo avaruuselokuva yksin marsissa.

Ei kiinnosta, juuri tällä hetkellä. (Perunoissa on kyllä runsaasti helposti sulavaa tärkkelystä, mutta kun ottaa huomioon, että niissä on energiaa keskimäärin vain noin 87-90 kcal/100g, tuntuu 2 perunaa hyvin vähäiseltä määrältä. )

Ajatella, että jollakin ihmisellä voidaan joutua ottamaan
        vähintään 1 krt kuussa verikoe 8 vuotta putkeen,
        syöpien, tai pikemminkin niiden jatkuvien relabointien tai
        relapsointien vuoksi, jatkuvasta hoidosta huolimatta.

Vuodessa on 12 kuukautta: 12 x8= 96.
        Mutta niinä vuosina, kun sairaalavuorokausia on ollut yli 200,
        on verikokeita otettu vähintään joka 3 päivä.

Ilman muuta, minä odottelen että kultalusikka tipahtaa taivaalta suuhuni. Ja ilman muuta, mietin mieluisinta asentoa, ja mieheni minun pettämistäni, kun pelkkä polven nojaaminen lattiaan aiheuttaa mustelmia. Pilihän siinä on ensimmäisenä mielessä, kun toinen ripuloi verta pyttyyn.

En ole ap.,
        mutta minua kismittävät toisten ihmisten huolien väheksyjät!
        Mistä he tietävät, missä tilanteessa ap. odottaa uutta alkua. Jospa
        hänen miehensä on vaikka alkoholisti, jonka piti yrittää pysyä raittiina?
        Jos mies oli luvannut hakeutua (vieroitus)hoitoon, ja oli sovittu, että
        vielä tulee yksi yhteinen alku. Mutta mies pettikin lupauksensa, ja tiet erkanivat?

Tai mies oli luvannut jättää toisen naisen, ja vielä piti tulla yksi uusi yhteinen alku,
        mutta mies pettikin lupauksensa, kenties jopa muutti sen toisen naisen luo.

• Luulojen_oikoja

Turhanpäiväisiä kysymyksiä koko palsta pullollaan tyyliin

- kuinka usein humallut?
      -onko kalun koko tärkeämpi kuin aivojen suorituskyky?
      - käytätkö stringejä?
      -nukutko alasti?
      - mikä on mieluisin hiusten väri?
      - tykkäät pyllystä vai ryntäistä?

• Luulojen_oikojatar
    • ehkä_paras_mahdollinen

Sellast se on, virtuaalirakastelu. Ei jää kuin tahmainen käsi, jonka viereen sitten raukeana köllähtää. Mutta se hyvä puoli siinä kyllä on, ettei se valita eikä sano vastaan.

ootko muuten koskaan saanu oikeeta pillua tai munaa?

• satelliititavaruudessa

Jos avaruusjuttuja katsoo taivaaltakin, kyllähän satelliititkin loistavat vähän kun heijastavat auringon valoa, ISS avaruusasemakin näkyy kyllä samalla tavoin :)

Babylon 5 -avaruusasemaa ei ole vielä kuitenkaan rakennettu :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2866
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2058
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1568
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1258
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      901
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      877
    Aihe