Egyptin Hurghadaan häämatkalle

Miu

Onko kenelläkään kokemusta paikasta häämatkakohteena?

5

1164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manna

Ei varsinaisesti häämatkakohteena, mutta muutoin. Kannattaa satsata hotelliin ja käydä erilaisilla retkillä, sillä muuten siellä ei ole mitään koettavaa. El Daharin ja Sakkalan molemmin puolin on ärhäköitä kauppiaita, jotka machomaiseen tapaan maanittelevat kaupan tekoon.

• Ihan ok paikka

Voin suositella ainakin hotellia Sea Garden, sillä se oli paikallisiin olosuhteisiin nähden viihtyisä. Tuntui olevan ainakin aurinkovarma paikka, mutta aika epäsiisti ja rakenteilla oleva. Kauppiaiden tyrkyttämiskulttuuri ottaa päähän. Hurghadassa ei itsessään ole mitään nähtävää. Jos siis ei ole auringonpalvoja, reissu voi olla aika turha. Matkanjärjestäjien retket obat ylihintaisia, mutta omatoimiretket taas älyttömän halpoja. Me käytiin Kairossa ja se olikin reissun huippukohta. Retkeily kannattaa ehdottomasti esim. Kairoon, Luxoriin ja El Gounaan. Satsatkaa ihmeessä hotelliin, varsinkin kun kyseessä on häämatka. Sea Gardenin pedit oli aika kovia! Hyvää matkaa!

• ...

Kokemusta on Hurghadasta, mutta ei häämatkalaisena. Kannattaa lähteä Kairon ja Luxorin matkoille, joita matkatoimisto järjestää. Hurghada on ainoastaan turisteja, hiekkaa ja hotelleja täynnä, eikä siellä ole itsessään mitään nähtävää. Basaareissa ei ole oikein mitään järkevää ostettavaa, pelkkää turistirihkamaa.

Ja mikä tärkeintä: muistakaa ottaa käsien desinfiointiainetta mukaan ja putsata kädet aina ennen syömistä. 80 % turisteista saa vatsataudin. Paikalliselta lääkäriltä saa lääkkeet, mutta kannattaa ottaa lääkkeitä mukaan myös kotimaasta.

• ottaa

tosiaan käsien desifiointiainetta mukaan (meillä oli AntiBac 99,9% tappaa bakteerit). Huolimatta siitä vaimoni sai vatsataudin, mutta paikalliset lääkkeet on niitä ainoita oikeita "tappamaan vatsataudin". Se tehoaa sen paikan/maan tauteihin.

• kakakaka

Ei Hurghadaan muutoinkaan, saatika häämatkalle. Petytte varmasti. Ellei sitten kyseessä ole ensimmäinen ulkomaanmatka, jolloin se tuntuu varmasti mielenkiintoiselta paikalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4311
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2370
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1921
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1515
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      10
      1367
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      831
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      757
    10. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27