Moi. Oon 11 vuotias tyttö ja mua ärsyttää välillä mun äidin käytös. Se sanoo että oon liikaa kännykällä vaikka oon lähinnä sillon jos on tärkeää asiaa. Puhelimessa ei esimerkiksi ole pelejä tai mitään "turhaa" Rakastan musiikkia. Varsinkin isac elliotia. Tulen hulluksi jos en saa joka ilta kuulla kun isac laulaa, alan itkeä ja nukahtaa siihen. Muuten tulee turvaton olo. Isäni asuu eri paikassa ja joka ilta pelkään että hänelle käy jotain. Että isä juo itsensä humalaan ja vaikka kuolee. Äiti ei tajua kuinka tärkeä asia musiikki on mulle. Se uhkaa ottaa kännykän multa pois pariksi viikoksi. Ja jos kaveri on yötä ja ollaan kännykällä niin se ottaa puhelimet pois minulta, ja myös kaverilta! Eihän sillä oo oikeutta ottaa mun kaverin puhelinta pois (?) Nyt se sanoo että aikoo suunnilleen repiä mun kuulokkeet ja että en saa kuunnella musiikkia vaikka se ei oo kännykällä olemista. Mä en voi elää jos musiikki viedään multa. Mitä teen? Musiikki on aina ollut mulle kaikki kaikessa.
Äiti riistää unelmat
KazimHaxu
7
150
Vastaukset
Lol
- eioovaikeeta
No osta CD-levy?
- cd-levyt
Musiikkia voi kuunnella myös ilman puhelinta. Olen samaa mieltä edellisen kanssa: voit ostaa CD-levyjä.
- Voiherranjestas
Voi teitä pikkutyttöjä ku isac elliot ja robin on kaikki kaikessa hahaXD
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634575Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273023Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua462888Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461866Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.741440- 621317
- 621233
- 2611097
- 451008