Äiti riistää unelmat

KazimHaxu

Moi. Oon 11 vuotias tyttö ja mua ärsyttää välillä mun äidin käytös. Se sanoo että oon liikaa kännykällä vaikka oon lähinnä sillon jos on tärkeää asiaa. Puhelimessa ei esimerkiksi ole pelejä tai mitään "turhaa" Rakastan musiikkia. Varsinkin isac elliotia. Tulen hulluksi jos en saa joka ilta kuulla kun isac laulaa, alan itkeä  ja nukahtaa siihen. Muuten tulee turvaton olo. Isäni asuu eri paikassa ja joka ilta pelkään että hänelle käy jotain. Että isä juo itsensä humalaan ja vaikka kuolee. Äiti ei tajua kuinka tärkeä asia musiikki on mulle. Se uhkaa ottaa kännykän multa pois pariksi viikoksi. Ja jos kaveri on yötä ja ollaan kännykällä niin se ottaa puhelimet pois minulta, ja myös kaverilta!  Eihän sillä oo oikeutta ottaa mun kaverin puhelinta pois  (?) Nyt se sanoo että aikoo suunnilleen repiä mun kuulokkeet ja että en saa kuunnella musiikkia vaikka se ei oo kännykällä olemista. Mä en voi elää jos musiikki viedään multa. Mitä teen? Musiikki on aina ollut mulle kaikki kaikessa.

7

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lol

• Uikuti
        Uikuti
        Uikuti

• Lolihentai on piste- ja ripulispämmeri

• Kasva sontaseppo

• eioovaikeeta

No osta CD-levy?

• cd-levyt

Musiikkia voi kuunnella myös ilman puhelinta. Olen samaa mieltä edellisen kanssa: voit ostaa CD-levyjä.

• Voiherranjestas

Voi teitä pikkutyttöjä ku isac elliot ja robin on kaikki kaikessa hahaXD

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tollanen supernainen oot...

Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      119
      1774
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      69
      1323
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      48
      1097
    4. Savonlinnassa machete hyökkäys!

Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      81
      1023
    5. Tekisin sitä nyt

Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      103
      1001
    6. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      938
    7. Ihana tumma

Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      37
      903
    8. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      823
    9. En kuulu tänäkään vuonna

juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      799
    10. Suoraan Sinulle

En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      41
      799
    Aihe