Eli sattuisko kukaan tietämään onko laitonta tilata esimerkiksi CBD:tä sisältävää e-nestettä suomeen? En ole ainakaan itse nähnyt yhtään nettisivua mikä ei tällaisia tuotteita suomeen lähettäisi, mutta jäävätköhän sitten helposti tulliin ja mitkä ovat seuraukset jos paketti tulliin jäisi? Kertokaa ihmeessä omia kokemuksianne ja mistä ootte tilaillu :) itse olen katsellut tuolta apollyon nettikaupasta, mutta en ole uskaltanut tilata mitään kun en tiedä onko laitonta vai ei
Onko CBD tuotteet laillisia suomessa?
11
333
Vastaukset
- Wrryö
Käsittääkseni CBD on lääkeaine ja kiinni jäädessäsi syyllistyt näinollen lääkeainerikkomukseen. Ihan en ole varma kyllä tästä, mutta vahva epäilys on.
Kai ne kaiken kieltää, jos vaan keksivät jonkun verukkeen sille. - Khnllnnl
En ole tilannut, mutta CBD on lääkeaine, vaikkei päihdyttävä olekkaan. Näin ollen siis laiton. CBD-rikkaan kannabislajikkeen siemeniä saat tilata, mutta niitä ei saa Suomessa kasvattaa, koska CBD-hamppu on kielletty kasvi ja semmoisten rikkaruohojen levittelystä sinua voidaan rankaista ankarimman mukaan. Onkohan meillä yhtään kiellettyä eläintä?
- Hamputti
Itseasiassa ainoa laillinen hamppulajike Finola sisältää erittäin paljon CBD:tä.
- trupaduuri
No kuinka paljon?
Löytyskö vaikka linkkiä luotettavaan lähteeseen?
- Kysyjä2016
Entä jos öljyn tuo itse toisesta maasta itse matkustaessaan ja kyseisen maan reseptillä?
- dwdwdwd
Ei ole resepti voimassa suomessa jää öljyt tulliin vaikka olisi kyse elämästä ja kuolemasta suomi ei nöyrtyisi ja syyte/ lasku päälle.
- Hujuubbi
Juu ei siinä auta mikään. Loppuelämäsi saat narkkarin leimaa kantaa vaikka mikä syöpä olisi. Sen jälkeen sairaalassa sinua kohdellaan kuin paskaa ja kipulääkitystä et saa vaikka mikä olisi. Koska sulla on H-merkintä! Ajattele nyt.
Ja samaan aikaan rikkaat piilottelevat rahojaan veroparatiiseihin ja näyttävät täysin viatonta naamaa.
- Esjonne69
Kyllä ovat laillisia annat bj tulli vartijalle niin menee kovemman luokankin kama läpi ;)
- Annika313
Täältä olen tilannut ja aina tullut perille. https://www.holvi.com/shop/hamppumaa/section/cbd-tuotteet/
Hyvin auttanut epilepsiaan, ahdistukseen ja migreeniin. - Ruohofani
Olen itse ostanut CBD -tuotteita Ruohonjuuresta ja tykännyt niistä kovasti. Eivät taida kuitenkaan suomessa vielä myydä e-nestettä sähkötupakkaan? Olen löytänyt netistä tietoa, että CBD:tä suomalaisessa Finola -hampussa on jotakin 1-2 % välillä. Tähän olisi hyvä löytyä jotakin tieteellistä näyttöä.
- Nainenoulust
Kansalaiset ovat ottaneet lain omiin käsiin ja pian saa cbd:tä maanlaajuisesti koko Suomesta.
Cbd on kokoajan ollut laillinen luontaistuote Briteissä, Saksassa, lähes kaikissa nuissakin eu-maissa, usassa, kanadassa jne jne.
Jollei Suomi ota lusikkaa kauniiseen käteen, syntyy valtavat laittomat lääkemarkkinat.
Itse en ole tuossa mukana (mainonta, maahantuonti, levitys) mutta täytyy sanoa että Suomi tekee ison virheen jollei cbd:tä laillisesti tulla saamaan. Meitä käyttäjiä on jo yli 10 000 ja lisää tulee kun mainonta alkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703