No niin lähtö olisi sitten 15.1 ja mites malaria lääkitys olettekos ottaneet ja keltakuume.
Kiitos. T TUIJA
Gambia.ROKOTUKSET KELTAKUUME
7
395
Vastaukset 7
- Smeds
Neljättä kertaa itse nyt menossa, aina ollut malarianestolääkitys Doxitin. Ei ongelmia.
Keltakuumerokotus (otettu ennen ekaa reissua) jos olet Senegalin puolelle menossa,aiemmin tämä ainkin on vaadittu joskaan ei tarkistettu rajalla. - eikoskaanenää
Kyllä ne keräsivät rajalla kaikilta keltaiset rokotepassit tarkistettavaksi viikko sitten.
- Ensimmäinenkerta
Samana päivänä 15.1 lähdemme ( 2vko ). Juuri tiedustelin rokotuksia ja torstaina käymme ottamassa keltakuumeen sekä malaria estolääkitys lääkärin kanssa vielä sovitaan! A hepatiitti ilmeisesti myös
- krpcook
Samalle lennolle lähdetään mekin :) Malaria lääkitykseksi Doxitin , keltakuume, AB-hepatiitti rokotteet. Näillä mennään... Aurinkoa odotettavissa, 34 näyttää ensi viikon puoleen väliin.
Mä suosittelen myös kolera-rokote litkun nauttimista. Useissa kohteissa ei ole tullut vatsan kanssa ongelmia kun tuo suojaa aika monelta suolistobakteerilta. Ei hirveen kallis edes ole.
- duiddu
Ottakaa rokotukset.Mun tuttava kuoli vajaa vuosi sitte,lähti ilman rokotuksia nopeella lähdöllä Gambiaan ,sai taudin mitä en tiedä mutta henki lähti.
- Gambiahox
Keltakuume ja A-hepatiitti rokotteet kannattaa ottaa. Malarialääke on aina ollut myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1561441Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 41617
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552