No niin lähtö olisi sitten 15.1 ja mites malaria lääkitys olettekos ottaneet ja keltakuume.
Kiitos. T TUIJA
Gambia.ROKOTUKSET KELTAKUUME
7
283
Vastaukset
- Smeds
Neljättä kertaa itse nyt menossa, aina ollut malarianestolääkitys Doxitin. Ei ongelmia.
Keltakuumerokotus (otettu ennen ekaa reissua) jos olet Senegalin puolelle menossa,aiemmin tämä ainkin on vaadittu joskaan ei tarkistettu rajalla. - eikoskaanenää
Kyllä ne keräsivät rajalla kaikilta keltaiset rokotepassit tarkistettavaksi viikko sitten.
- Ensimmäinenkerta
Samana päivänä 15.1 lähdemme ( 2vko ). Juuri tiedustelin rokotuksia ja torstaina käymme ottamassa keltakuumeen sekä malaria estolääkitys lääkärin kanssa vielä sovitaan! A hepatiitti ilmeisesti myös
- krpcook
Samalle lennolle lähdetään mekin :) Malaria lääkitykseksi Doxitin , keltakuume, AB-hepatiitti rokotteet. Näillä mennään... Aurinkoa odotettavissa, 34 näyttää ensi viikon puoleen väliin.
Mä suosittelen myös kolera-rokote litkun nauttimista. Useissa kohteissa ei ole tullut vatsan kanssa ongelmia kun tuo suojaa aika monelta suolistobakteerilta. Ei hirveen kallis edes ole.
- duiddu
Ottakaa rokotukset.Mun tuttava kuoli vajaa vuosi sitte,lähti ilman rokotuksia nopeella lähdöllä Gambiaan ,sai taudin mitä en tiedä mutta henki lähti.
- Gambiahox
Keltakuume ja A-hepatiitti rokotteet kannattaa ottaa. Malarialääke on aina ollut myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417044
- 323958
- 463384
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402078