Tehdäänpä kisa: tee joku oikein tyhmä kysymys. Seuraava voi pistää vielä paremmaksi eli tyhmemmäksi.
Tee maailman tyhmin matkakysymys
11
209
Vastaukset
- tassaensimmainen
Saako mennä savuttomalle lennolle jos on ilmavaivoja?
- Eunukki
Kokemuksii XXXX xXXxxXx hotellista? Pliiiiiisssss! En osaa käyttää tripadvisoria, saati sitten googlea tai jotain varaussivustoja joissa on pilvin pimein kertomuksia,
- Lemikkii
Mistä voi vuokrata Siirtolapuutarhamökin ( ps. vain yhdestä paikasta suomessa)
- kallematkalle
Jos lähtee omatoimimatkalle lentokoneella. Pitääkö olla lentolupakirja?
Entä lentokentältä siirtyminen majoituspaikalle omatoimisesti? (ei siis paikallisen taksin toimesta)
Voiko omatoimimatkaaja majoittua hotelliin, koska siinä ei paljon ole omatoimista? - tiedän_monta
Minulla on koneessa ikkunapaikka ja haluan vessaan. Saanko kysyä naapurilta ääneen, voisiko hän nousta, vai täytyykö minun olla hiljaa ja tunkea vain väkisin siitä yhden tai kahden ihmisen läpi?
- 0oierhjvbe0hbveo
Saako siinä ja siinä paikassa suomalaista ruokaa? Olen odottanut tätä matkaa puoli vuotta, käytän siihen vuosilomani, maksan siitä kahden kuukauden palkan, lennän sinne kahdeksan tuntia suuntaansa ja nyt haluan tietää onhan siellä tarjolla aivan varmasti samoja eineslihapullia kuin kulman Siwassa?
- parhaistakätevin
Olen omatoimimatkaaja ja kuinka voin erottautua matkatoimiston kautta matkansa ostaneesta lentokentällä ja koneessa-kailotanko kovaan ääneen, että ostin matkani ihan itse netistä? Olen siis huippuhyperomatoimimatkailija.
- Jakomäkigogo
Ukkeli kyselee Tallinnan satamassa:
Ollaanko jo Jakomäessä? - moimissämäoon
Voisko joku kertoo mihin mä olen matkalla?
- 8765
Jos olen eksyksissä ulkomailla, kannattaako soittaa kotiin ja kysyä apua?
- Jonottaja
Miksi kaikki lentomatkustajat jonottavat koneessa aina sinne keittiöön tai ohjaamoon? En ole nähnyt ämpäreitä ainakaan kennelläkään joten siitä ei voi olla kyse. Ohjaamoonhan kai ei enää edes pääse, vai onko systeemit muuttuneet? Ensi kerralla minäkin menen jonottamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822