Tee maailman tyhmin matkakysymys

tyhmyys.on.kivaa

Tehdäänpä kisa: tee joku oikein tyhmä kysymys. Seuraava voi pistää vielä paremmaksi eli tyhmemmäksi.

11

248

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tassaensimmainen

Saako mennä savuttomalle lennolle jos on ilmavaivoja?

• Eunukki

Kokemuksii XXXX xXXxxXx hotellista? Pliiiiiisssss! En osaa käyttää tripadvisoria, saati sitten googlea tai jotain varaussivustoja joissa on pilvin pimein kertomuksia,

• Lemikkii

Mistä voi vuokrata Siirtolapuutarhamökin ( ps. vain yhdestä paikasta suomessa)

• kallematkalle

Jos lähtee omatoimimatkalle lentokoneella. Pitääkö olla lentolupakirja?
      Entä lentokentältä siirtyminen majoituspaikalle omatoimisesti? (ei siis paikallisen taksin toimesta)
      Voiko omatoimimatkaaja majoittua hotelliin, koska siinä ei paljon ole omatoimista?

• tiedän_monta

Minulla on koneessa ikkunapaikka ja haluan vessaan. Saanko kysyä naapurilta ääneen, voisiko hän nousta, vai täytyykö minun olla hiljaa ja tunkea vain väkisin siitä yhden tai kahden ihmisen läpi?

• 0oierhjvbe0hbveo

Saako siinä ja siinä paikassa suomalaista ruokaa? Olen odottanut tätä matkaa puoli vuotta, käytän siihen vuosilomani, maksan siitä kahden kuukauden palkan, lennän sinne kahdeksan tuntia suuntaansa ja nyt haluan tietää onhan siellä tarjolla aivan varmasti samoja eineslihapullia kuin kulman Siwassa?

• parhaistakätevin

Olen omatoimimatkaaja ja kuinka voin erottautua matkatoimiston kautta matkansa ostaneesta lentokentällä ja koneessa-kailotanko kovaan ääneen, että ostin matkani ihan itse netistä? Olen siis huippuhyperomatoimimatkailija.

• Jakomäkigogo

Ukkeli kyselee Tallinnan satamassa:
      Ollaanko jo Jakomäessä?

• moimissämäoon

Voisko joku kertoo mihin mä olen matkalla?

• 8765

Jos olen eksyksissä ulkomailla, kannattaako soittaa kotiin ja kysyä apua?

• Jonottaja

Miksi kaikki lentomatkustajat jonottavat koneessa aina sinne keittiöön tai ohjaamoon? En ole nähnyt ämpäreitä ainakaan kennelläkään joten siitä ei voi olla kyse. Ohjaamoonhan kai ei enää edes pääse, vai onko systeemit muuttuneet? Ensi kerralla minäkin menen jonottamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      3018
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2894
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2733
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2598
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2498
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2480
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2251
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2148
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2058
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2042
    Aihe