En tiiä.
Härkä vaikuttaa olevan luupää.
Ei se niin paha juttu, mutta osa näistä häristä ei miellytä minua.
Olen Dorkareiska.
Uskon horoskooppeihin, koska olen Dorkareiska.
Härkä pahimmillaan erittäin paha.
Ei näytä tunteita, huutaa tarvittaessa, johtaa liikaa eli liikaa ohjailee toista ihmistä, loukkaa sanoilla, ei piittaa toisen tunteista ja liian itsepäinen kaikissa asioissa.
Hyvimmillään maailman ihanin ihminen eli itse täydellisyys.
Härkä on härkä.
Luonteet jakaantuu hyvii ja pahoihin härissä.
En tiiä miksi, mutta näin mun kokemuksieni mukaan.
Koulussa oli yksi härkä, jota inhosin.
Oli luonteeltaan silloin kuin psykopaatti.
En tunne häntä nykyään,että mimmonen on.
Nauroi mulle, kun olin pillahtaa itkuun.
Yksi härkä jonka tiiän on sitten aivan ihana, vaikkakin vähän pelottava.
Kolmas härkä epärehellinen, mutta hellä ihminen.
Dorkareiska uskoo kaikkeen lol.
Mä oon tämmönen vaan.
Hyvä ja paha?
MrJuha82outolintu
4
233
Vastaukset
- MrJuha82outolintu
Noh huumorilla mä näitä teen ja tota Dorkareiskan nimimerkkiä käytän ihan huumorimielellä.
härät on hitaita ja yrmyjä kulinaristeja. aistinautinnot tärkeitä. aina pitää olla maittavaa safkaa ja sitten tuupataan kakkoseen. ihme spedejä
- MrJuha82outolintu
Ite syön nykyään pieniä annoskokoja, eikä tuota ongelmaa mulle.
Paino pudonnu.
En silti tosi sairaalloisen lihava.
Painoa nyt 101 kiloa. - MrJuha82outolintu
Mulle aistinautinnot tosi tärkeitä eli pitää masturboida paljon ja syödä välillä hyvää ruokaa.
Mukava myös haistella hyviä hajuja.
En oo suhteessa, mut oon hyvin seksuaalinen ja aistillinen mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude17914724Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t11810402Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1069269Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k288823Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy618553Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk496867Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1796455Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri305413Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1485312Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole412595