Mikähän auttaa siihen, että keittiön pöytäkone ei mene aina langattomalla nettiin. Työhuoneen kone on langalla kiinni reitittimessä ja toimii hienosti, mutta langaton yhteys katkeilee. Siihen auttaa reitittimen buuttaus ja koneen uudelleenkäynnistys, mutta vaiva sekin. Tympii tehdä sitä joka päivä.
Jotenkin ip osoitteeseen asia liittynee?
Miksi reititin buutattava joka päivä?
4
620
Vastaukset
- asdr349dk9d
Reittimessä on jotain vikaa, ongelma ratkeaa hankkimalla uusi reititin.
- uutta_firmwarea
Miksi epäilet, että liittyisi IP-osoittesiin? Oletko tutkinut asiaa?
Joskus laitteisiin löytyy uudempia ohjelmistoja, jotka voivat auttaa. Joskushan laitteessa alun perin oleva ohjelmisto ei toimi joissain normaaleissakaan käyttötilanteissa oikein.
Etsi valmistajan sivulta. Katso ensin, mikä on reitittimesi merkki ja malli, sekä nykyinen firmware, jonka näet laitteen hallintasivulta.
Firmwaren päivityksen jälkeen voi joutua laittamaan reitittimen asetukset uudestaan, kuten langattomassa reitittimessä salausasetukset, joten jos se ei luonnistu, niin parempi olla päivittämättä itse. Apua silloin voi koettaa kysyä esim. tutuilta tai sukulaisilta. - tuhu
Kiitos vastauksista! Taidan piipahtaa dna:n kaupassa, lainakone ja josko he vaikka vaihtaisivat uuteen.
- wertwerttttt
Veikkaan että verkkolaite on Huawei tai ZTE...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179