Kävin tänään työterveyslääkärillä korvakivun takia.
Lääkärin katsottua korvaa hän kertoi tärykalvon olevan musta, toisen korvan tärykalvo oli normaali.
Tärykalvossa ei myöskään tapahtunut liikettä kun tehtiin niinsanottu sukeltajan paineentasaus eli pidin sieraimet suljettuna nenästä kiinni pitäen samalla kun nielaisin.
Tuossa korvassa on myäs tällä hetkellä heikompi kuulo kuin terveessä korvassa.
Oireet alkoivat eilen.
Lääkärin mukaan on todennäköistä, että tärykalvon taakse on vuotanut verta.
Mistä voisi olla kyse? mistä johtuu?.
En ole saanut mitään iskuja pään tai korvan aluelle.
Lääkäri määräsi antibiootin ja käski seurata pari oäivää ja, jos tilanne ei muutu niin sitten korvalääkäriin.
Musta tärykalvo?
3
1893
Vastaukset
- lääkärikö
itsehän sen jo tiedät!!! ei täältä apua tule!!!!! kysemällä??????
En tiennyt eikä tiennyt minua tutkinut lääkärikään toissapäivänä.
Nyt tiedän jo mistä on kysymys, minulla oli jäänyt korvaan musta kumitulppa tulppakuulokkeista joilla olin kuunnellut musiikkia.
Tunnustan, että musiikkia kuunnellessani olin niin kovassa kännissä etten huomannut että tuo kuulokkeen tulppa jäi korvaani kun otin kuulokkeet pois. Se jäi sitten korvaan kolmeksi vuorokaudeksi ja aiheutti kipua.
Eniten ihmetyttää se, että minua ensimmäisenä tutkinut lääkäri ei tunnistanut vierasesinettä potilaansa korvassa vaan luuli sitä mustaksi tärykalvoksi.
Hänellä oli kuitenkin ihan kunnolliset lamput ja tarvikkeet joilla hän korvaani tutki. Luulisi lääkärin erottavan kumitulpan tärykalvosta.- vois-olla-että-jotta
no uskoo ken tahtoo....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015