Päivä- ja monimuoto-opiskelu?

moninainen12

Menen opiskelemaan perustutkintoa aikuisopintoina, ja minulle on ilmoitettu, että opinnot ovat päivä- ja monimuoto-opintoja. Tässä muodossa aiemmin opiskelleet, onko teillä ollut joka päivä opiskelua oppilaitoksessa? Mitä se on käytännössä tarkoittanut? Oppilaitoksesta sain vain tiedon, että välillä on myös etäopiskelua.

2

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eijokapäivä

      Meillä monimuoto-opiskelu tarkoittaa, että koululla ollaan pari päivää viikossa, meillä ne on perjantait ja lauantait.

      Muina päivinä opiskellaan etänä tai kuka missäkin, sillä paljon on myös ryhmätöitä, joita usein kokoonnutaan tekemään koulun kirjastolle, mutta se on ryhmän oma päätös, ajan ja paikan saa päättää itse tai voi käyttää verkkoalustaa tai sähköpostailla niin ettei tarvitse tavata. Työskennellään periaatteessa ilman opettajaa, mutta jos jotain kysyttävää on tullut, niin ollaan me silti aina saatu opettajalta neuvoja.

      Opettajan vetämää lähiopetusta siis pari päivää viikossa. Se ei tarkoita, että olisi koulua vain pari päivää viikossa ja loput vapaata, sillä töitä tässä kyllä on ainakin 40 tuntia viikossa.

      Opetuspäivät voi joillakin muilla olla muutkin kuin perjantai-lauantai, ja voi olla intensiivijaksoja, tai viikko koulua ja kolme viikkoa etäopiskelua. Mitä se monimuoto teillä tarkoittaa, selviää varmaan parhaiten teidän koululta.

    • moninainen12

      Kiitos vastauksesta :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe