Hei te suomalaista ruokaa valmistavat lounasravintoloitten omistajat! Olen keski-ikäinen, työtön nainen ja haaveenani on perustaa oma lounasravintola tai kahvila lähitulevaisuudessa. Minulla ei ole minkäänlaista ammattikoulutusta eikä työkokemusta alalta, mutta omat lapseni aina kehuvat ruokiani ja sanovat, että minun pitäisi perustaa oma ravintola. Olenkin vakavasti harkinnut ravintola-alan koulutusta aikuisopistossa, mutta koulutus vie mielestäni liikaa aikaa ja sisältää paljon minun kannaltani turhaa opiskelua. Siksipä sainkin idean tarjota itseni palkattomaan työhön johonkin hyvämaineiseen ja mukavaan lounaskahvilaan/ravintolaan vastineeksi opettamisestani. Opetusta tarvitsisin erityisesti ravintolalaitteiden ja -koneiden käytössä ja suurien ruokamäärien valmistuksessa. Hygieniapassi minulta löytyy ja olen valmis tekemään monipuolisesti ja ahkerasti töitä, kunhan saan perehdytyksen. Arvioni mukaan pari viikkoa tai kuukausi voisi olla minulle riittävä aika oppia haluamani asiat ja opetuksen järjestävä työnantaja saisi taatusti motivoituneen ja ilmaisen työntekijän siksi ajaksi. Jos kiinnostaa, laita viestiä [email protected]
Ilmaista työvoimaa lounasravintolaan
motivaatio10
1
83
Vastaukset
- äskeinen
Lisäys vielä tähän, että asun Espoossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873645
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813270Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683102On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli472260- 651832
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271809- 351765
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668