gala kebab

sä1

Mitäs ihmiset pitää gala kebab hinnoista..? Minun mielestä liian kalliit..

35

2470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gaaala

      Ihan normaalit silloin kun verot ym maksetaan kuten kuuluu.

      • hoiuk

        Kyllä..


    • kebuuuuu

      Hinta laatu todella kohdillaan.

    • musupitsat-alkaa-oleen

      nokittuna mun kohdallani.
      Paskanen läävä muutenkin.
      Makso mitä makso.

    • Häipykööt_täältä

      Ylihintaista ala-arvoista paskaa!

    • Einarinari78

      Mun mielestä siellä on kyllä todella hyvät pitsat ja kebabit. On tullut asuttua ja syötyä ympäri Suomen ja on kyllä ihan top5 luokassa. Kyläilemässä käyvät kaverit on olleet samaa mieltä.
      Hinnat on ihan normitasoa.

      • sä1

        Tosi hyvää ruokaa kyllä.! Mut olis vaan täällä kaksi kebab paikkaa lisää niin hinta kilpailua tulis tiukkaa.. Toivotaan et maahanmuuttajia olis kebab pitäjiä..! Niin sais rahalle vastinetta..


    • hyviityyppeiovat

      Galassa on hyvät sapuskat ja kiva henkilökunta!

    • Maiskista

      Gala on hyvä ruokapaikka. Henkilökunta on mukavaa ja ruoka maistuvaa. Hinnatkin on ihan kohdillaan.

    • sottanenluola

      ruoka samaa tasoa.

    • 33x33

      Paikka on puhdas , ruoka hyvää ja henkilökunta mukavaa ja ystävällistä .
      Hinnatkin kelpaa mulle .
      Sottanen inisijä vois sitte hieman perustella mitä huonoa siellä näkee vai onko asialla taas ville 15v jolla lääkitys ei kohdallaan .

    • sä1

      Toivotaan et harjavaltaan saadaan uusia kebab paikkoja..! Näistä maahanmuuttajien joukosta. Ja hinta kohdilleen. Siinä olis kilpailua kohdillaan.

    • Onko_nenääsi_venytetty

      Uskotko ihan oikeasti että jotkut noista juhlapaikanhakijoista ryhtyisi työntekoon?!?

    • sä1

      Ainakin suurin osa mitä media kertoo et maahanmuuttajista perustaa juuri näitä kebab paikkoja..! Gala kebab paikassa on hyvää ruokaa. "mut liian kallista" niin toivon et sieltä muutama ihminen olis tullut suomeen työn perässä..

    • Onko_nenääsi_venytetty

      Ikävä tuottaa unelmaasi pettymys.
      Harjavaltaan tunkeutuneista juhlapaikanhakijoista yksikään ei perusta tänne yhtäkään yritystä, saati työllisty vakituisesti yhteenkään yritykseen.

      • ennustajan.kykyjäkö

        Mistäs sää sen noin varmaksi jo tiedät?


      • Onko_nenääsi_venytetty

        Sinäkin tiedät kun pysähdyt ajattelemaan...


    • sä1

      Toivotaan nyt ainakin.. Kilpailu on hyväksi tänne.. Laskis kebab paikan hintoja..!

    • hinnathalpenee

      kuten ennenkin kun ei makseta palkkoja serkkuloille eikä veroja eikä työnantajamaksujakaan.
      valkkujen paikkoja ehditään hyvin kyllä kyttäämään

    • tyytyväinenolen

      Tykkään paikasta, hinta-laatusuhde mielestäni ok. Työntekijät todella mukavia, iloisia ja asiansa osaavia, maksan heille ihan mielelläni enemmän kuin kuusi euroa per pizza! Olisi mielenkiintoista jos turvapaikanhakijoista joku perustaisi oman raflan valtoihin, saataisiin uusia makuelämyksiä ja vähän ehkä päivitystä ruokalistoihin. Oman kokemukseni pohjalta varsinkin irakilainen ruoka on erittäin hyvää, söisin joka päivä jos osaisin itse valmistaa!!

      • Papuhousu

        Mikset opettele???


      • sulla-on

        utopia =)


    • hothothothot

      Tykkään galan ruuista. Kaipaan silti takaisin sitä alkuaikojen tulista kebab-kastiketta. Jossain vaiheessa sitä miedonnettiin.

    • sä1

      Maistakaa "Lidl Inferno pizzaa" hyvää pizzaa vaikka pakastealtaasta onkin..! :) joku vois sanoo et liian hot mut se on maku asia.

    • galafani

      Galan kebu hyvää! Palvelukin pelaa, eikä hinnoissa oo valittamista!

      • paskata

        sikapaskata
        yäk


    • sä1
    • 6894

      Saako kuitin?

      • mietovaitulinen

        Mä oon ainaki saanu joka kerta.
        Ne jotka ei tykkää nii voi syödä muualla. Mä tykkään ja käyn siellä edelleenki. Nyt niil on joku remppa menos, nii syötävä välillä muualla.


    • Tiluliluliiii

      Sorry, kuittipaperi on just nyt loppu...

    • räkäbitsa

      tuntuu et tää on galan mainostemppu laitetan tänne kysely ja sitten itse käydään kehumassa ja saadaan ilmasta mainosta ei olisis ekakerta näilläsivuilla :) mut kaikki saa syädä oreganonsa missä haluaa

    • sä1

      Ilmankos nostivat hintoja..! Remontti valmis..

      • enver-oli-homo-passa

        samaa turkkilaista pashaa edelleenkin


    • Anonyymi

      Mulle on aivan sama maksaako pizza jokusen euron enemmän kunhan se on hyvä ja ja kirjanpito kestää päivänvalon.

      Taidat olla jonkun kilpailijan mustamaalaaja :(

    • Anonyymi

      Köyhälle on kaikki kallista

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2709
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2607
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      64
      2349
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      195
      1829
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe