Järjetön klovnien pelko

Hojdybxtj

Tää pelko on aika uusi tuttavuus, koska tajusin pelkääväni klovneja vasta kuukausi sitten. Pelko tuli aivan yllättäen enkä koskaan ennen ole kokenut klovneja pelottaviksi. Eli tajusin pelkääväni niitä silloin kun kutsuin ystäviäni yökylään ja pyysin heitä meikkaamaan itsensä oikein karmaiseviksi. (Buhahaa kauhuelokuvia) Ite meikkasin itteni zombiksi (:D oikeesti tosi paskasti vessapaperin avulla, joka muutti meikin naamioksi :'D) Ja olin siis kutsunu 2 kaveria meille. No, eka tuli ja yritin säikäyttää sen mut en onnistunut :D Mutta kun toinen tuli ja yritin säikäyttää sen vaan seisahdin paikalleni ja jäin tuijottaan sitä kauhistuneen näkösenä ((::DD))

peräännyin sit siitä ja mun kaveri alko nauraa ilkeästi koska tajus et pelkään :P Se oli laittanu jonku pelottavan klovni- naamarin kasvoilleen ja laittanu oranssin peruukin päähänsä, mut muuten se oli normaaleilla vaatteilla. Oikeesti halusin vaa juosta vitun lujaa pois sen luota :D Kompastuin ja kaaduin maahan (jee kissanportti) Oikeesti mun kaveri on asshole, koska se käveli mun luokse puhuen jotenki vieraalla äänellä ja nautaen ilkeää syvää naurua D:

Sit se vaan istu mun mahan päälle ja tunki naamansa lähelle mun naamaa. (oikeesti makasin maassa selällää ja se istu mun mahan päällä työntäen naamaansa mun naamaan :D) Käänsin mun pään sivuttain ja irvistin ja yritin työntää sitä pois mut se laitto mun kädet jotenki oudosti jalkojensa alle ja siirty istuu mun rinnan päälle. Sit se kumartu taas mun naamaan ja kuiskasi "Want some candy?" ja vastasin: "No, i don't want your fuckin candies, bitch" (joo puhutaa hirveesti enkkuu keskenämme ja ollaa kauheita toisillemme muth)

sit se kuiskas: "Do i need to make you want some?" ja vastasin "Nyt oikeesti painu vittuun tää ei oo enää hauskaa mua pelottaa" ja aloin kiemurrella. "Muttakun mä en välitä" kaverini sanoi ja puhalsin mun korvaan ja alkoi kutittaa mua.

(Sanotaan nyt vaikka niitä Nikoksi ja Annaksi, Niko on mun päällä ja Anna jossai päin taloo) Aloin huutaa ja nauraa vaikka yritin pidätellä. "ANNA AUTAHAHAHH" huusin ja Niko alkoi vain kutittaa mua kovempaa. Kun Anna ehti eteiseen, Niko oli alkanut puhaltaa mun korviin. Anna alkoi vain nauraa kun mä rukoilin armoa puoliksi itkien ja nauraen. Ne varmaan luuli et kaikki on hyvin, mut oikeesti olin kauhuissani aina kun näin Nikon.
:(

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Huomenna teen sen

        Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
        Ikävä
        81
        3614
      2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

        Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
        Maailman menoa
        200
        2022
      3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

        Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
        Suomalaiset julkkikset
        26
        1988
      4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

        Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
        Kotimaiset julkkisjuorut
        27
        1618
      5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

        Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
        Ikävä
        166
        1445
      6. Miten nyt sanoisin

        tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
        Ikävä
        88
        1425
      7. Susta on tullut

        Ihana nainen. ❤️
        Ikävä
        52
        1139
      8. Mistä vuodesta

        lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
        Ikävä
        104
        1132
      9. Tämä ei voi jatkua

        Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
        Ikävä
        55
        874
      10. Voitko vain unohtaa

        Minut. En ole sinun arvoisesi
        Ikävä
        59
        850
      Aihe