Järjetön klovnien pelko

Hojdybxtj

Tää pelko on aika uusi tuttavuus, koska tajusin pelkääväni klovneja vasta kuukausi sitten. Pelko tuli aivan yllättäen enkä koskaan ennen ole kokenut klovneja pelottaviksi. Eli tajusin pelkääväni niitä silloin kun kutsuin ystäviäni yökylään ja pyysin heitä meikkaamaan itsensä oikein karmaiseviksi. (Buhahaa kauhuelokuvia) Ite meikkasin itteni zombiksi (:D oikeesti tosi paskasti vessapaperin avulla, joka muutti meikin naamioksi :'D) Ja olin siis kutsunu 2 kaveria meille. No, eka tuli ja yritin säikäyttää sen mut en onnistunut :D Mutta kun toinen tuli ja yritin säikäyttää sen vaan seisahdin paikalleni ja jäin tuijottaan sitä kauhistuneen näkösenä ((::DD))

peräännyin sit siitä ja mun kaveri alko nauraa ilkeästi koska tajus et pelkään :P Se oli laittanu jonku pelottavan klovni- naamarin kasvoilleen ja laittanu oranssin peruukin päähänsä, mut muuten se oli normaaleilla vaatteilla. Oikeesti halusin vaa juosta vitun lujaa pois sen luota :D Kompastuin ja kaaduin maahan (jee kissanportti) Oikeesti mun kaveri on asshole, koska se käveli mun luokse puhuen jotenki vieraalla äänellä ja nautaen ilkeää syvää naurua D:

Sit se vaan istu mun mahan päälle ja tunki naamansa lähelle mun naamaa. (oikeesti makasin maassa selällää ja se istu mun mahan päällä työntäen naamaansa mun naamaan :D) Käänsin mun pään sivuttain ja irvistin ja yritin työntää sitä pois mut se laitto mun kädet jotenki oudosti jalkojensa alle ja siirty istuu mun rinnan päälle. Sit se kumartu taas mun naamaan ja kuiskasi "Want some candy?" ja vastasin: "No, i don't want your fuckin candies, bitch" (joo puhutaa hirveesti enkkuu keskenämme ja ollaa kauheita toisillemme muth)

sit se kuiskas: "Do i need to make you want some?" ja vastasin "Nyt oikeesti painu vittuun tää ei oo enää hauskaa mua pelottaa" ja aloin kiemurrella. "Muttakun mä en välitä" kaverini sanoi ja puhalsin mun korvaan ja alkoi kutittaa mua.

(Sanotaan nyt vaikka niitä Nikoksi ja Annaksi, Niko on mun päällä ja Anna jossai päin taloo) Aloin huutaa ja nauraa vaikka yritin pidätellä. "ANNA AUTAHAHAHH" huusin ja Niko alkoi vain kutittaa mua kovempaa. Kun Anna ehti eteiseen, Niko oli alkanut puhaltaa mun korviin. Anna alkoi vain nauraa kun mä rukoilin armoa puoliksi itkien ja nauraen. Ne varmaan luuli et kaikki on hyvin, mut oikeesti olin kauhuissani aina kun näin Nikon.
:(

0

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 502
        7513
      2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
        Ikävä
        230
        2630
      3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
        Ikävä
        26
        2571
      4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
        80 plus
        160
        1897
      5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
        Ikävä
        114
        1758
      6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
        Jämsä
        3
        1479
      7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
        Uusikaupunki
        0
        1357
      8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
        Ikävä
        76
        1173
      9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
        Kuhmo
        62
        1158
      10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
        Tv-sarjat
        4
        1145
      Aihe