Ajelin töistä kotiin huhtikuisen auringon paistaessa kirkkaana taivaanrannalla. Minulla olisi pidennetty viikonloppu vapaata. Olin luvannut heikkona hetkenä tapetoida tyttäreni huoneen ja nyt se olisi edessä. Olin hakenut tapetit jo alkuviikosta tytön kanssa.
Astelin sisälle ja Raisa oli lukemassa keittiön pöydän ääressä jotakin opiskeluunsa liittyvää vieraskielistä kirjaa.
– Moro, mitä tänne? kysyin keittiön oviaukossa seisten. – Äähh… Timppa ei pääsekään lomille. – Jaah…, no se tietää sinulle sitten työhukia, vastasin naureskellen tytön pettyneeseen ilmeeseen.
Timppa oli Raisan avopuoliso, joka oli parhaillaan varusmiespalveluksessa. Timolla oli ikää 25 vuotta ja Raisa oli puolestaan kohta 22. Timppa oli valmistunut ennen joulua ja oli mennyt sitten varusmiespalvelukseen tammikuulla. Palvelusaika olisi kaverilla pitkän kaavan mukainen, eli vuosi menisi kutakuinkin armeijan vetimissä. Hyvää oli kuitenkin se, että hänellä olisi miltei varma työpaikka odottamassa.
Raisa oli kuitenkin raskaana, raskausviikkoja oli jotakin 15 tietämissä, niin olin kuullut hänen sanovan jollekin puhelimessa eräänä iltana. Hän opiskeli toista vuotta, mutta kevääseen päättyvän lukukauden jälkeen hänen opiskeluihinsa tulisi tauko.
Raisa oli iloisen näköinen vaaleaverikkö. Vatsa oli jo selvästä koholla ja rinnat olivat pyöristyneet isoiksi palloiksi. Raisa istui tuolilla huolimattoman näköisesti ja näin yllättävän hyvin hameen alle, vaikka tarkoitukseni ei ollutkaan mitenkään erityisesti kurkkia oman tyttäreni hameen alle. Vaalean läpikuultavat sukkahousut jotenkin säväyttivät minua.
Tunsin itseni vaivautuneeksi ja lähdin nolon tunteen vallassa pois keittiöstä. Kiipesin yläkertaan Raisan huoneeseen mitta mukanani. Mittailin paikkoja ja merkitsin lukemat seinään lyijykynällä. Kuulin rapuista askelien ääntä ja pian Raisa seisoikin vierelläni innostunut hymy kasvoillaan.
Raisa nousi tuolille seisomaan ja ottaakseen verhon pois tankoineen kaikkineen. Jälleen silmäni jäivät kiinni Raisan houkutteleviin reisiin. – Annahan olla, ehtii sen ottamaan aamullakin, yritin estellä. – Ei mene aikaa huomenna tähän vaan saadaan aloittaa heti tapetoiminen, Raisa vastasi innostuneena.
Tavallaan pakenin takaisin alakertaan sekavine ajatuksineni.
Nukuin yön levottomasti sekaisten ajatusten riivaamana. Onneksi aamu valkeni ja nousin jalkeille. Vihdoin aloitimme työt vaimoni lähdettyä työhönsä. Raisa oli aikeissa nousta jakkaralle, mutta sain estettyä hänet. Mielestäni ei ollut soveliasta, että hän kiipeilisi tuolla tavalla ollessaan raskaana. Sain kommentistani muikean katseen, mutta Raisa kuitenkin antoi periksi ja pysyi lattialla jättäen kiipeilemisen minulle. Laitoin tapettia paikalleen ja katsoin alaspäin, kun huomasin Raisan olevan kyykyssä pitäen tapettia alapäästä käsissään. Näin jotakin muutakin ja se sai ajatukseni taas laukkaamaan. Näin suoraan tyttäreni hameen alle. Pyöreät reidet olivat houkuttelevasti sukkahousujen alla kireäksi puristuneina.
Häpeäkseni tunsin elimessäni liikahduksen.
Laskeuduin alas jatkaen työtäni. Harjasin tapetin kiinni seinään ja huomasin Raisan poistuvan yläkerran vessaan. Hitaasti kävelin vessan oven taakse. Kuulin voimakkaan sihinän ja senkin kun Raisa otti vessapaperia ja pyyhkäisi itsensä kuivaksi. Sitten kuulin hänen nostavan housut ylös ja sukkahousujen kahinaa ja vielä kumilangan napsahdus päätteeksi. Veden kohina peitti alleen liikkeet vessassa ja tulin yllätetyksi oven avauduttua yllättäen edessäni.
– Isä, mitä sinä siinä..? – Pitää tulla myös vessaan, takeltelin naama punaisena.
Suljin oven takanani ja polvistuin vessanpytyn eteen. Nuuhkaisin istuinrengasta ja tunsin kiihottavan tuoksun nenässäni. Hetken aikaa kyykittyäni pakottauduin nousemaan ylös. Vedin vessan ja poistuin.
Raisa vilkaisi minua oudosti, kun palasin hänen huoneeseensa. Jatkoin työtäni ja niin olimme taas hetken kuluttua samassa tilanteessa kuin hetkeä aikaisemminkin. Häpeilemättä katsoin tyttäreni jalkojen väliin. Tunsin outoa himoa tällä hetkellä. ...
Lue koko tarina täältä:
http://seksitarinat.koeajo.com/insesti/isa-ja-tytar-kiimassa/
Isä ja tytär kiimassa
tyttärensäisä
8
10515
Vastaukset
- k7nkeri
Ihanan kiimasta
- fajjasoli
No empä tiedä
- oohuh67
kiihottavaa , nam
- yökköne
Hyyyyyyyyyyyyyiiiiiiiiiii
- mietinpävaan
Kuinkahan moni tytär oikeesti haluis nussia isäänsä
- veikkaanvaan
Veikkaampa ettei kovinkaan moni
- nakupari
Kiihottava tarina todellakin nam, nam...
- ihankipeetä
Vittu te ootte sairaita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463128Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462931Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi42834Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo552729100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512545Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322126Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä511935Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581870- 451809
- 481602