Leikittekö/Keräilettekö Schleichejä?

12vuotiastyttö

Itselläni on paljon schleichejä. Olen 12 vuotias mutta leikkiikö kukaan minun ikäinen tai vanhempi sschleicheillä?

12

1966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12vuotiasNea

Mä oon kans 12v tyttö ja mul on ihan sikana schleichejä. Mulla on schleish talli kans ja sellainen esterata pakkaus :) Leikin kyllä niillä vielä :)

• leik1n

Minullakin on niitä, mutta vähänlaisesti. Aloitin vasta keräilemään ja omistan kissan ja tiikerin. Leikin niillä ja pidän niitä koristeina. Olen aikuinen nainen. Leikkiminen ei katso ikää! :)

• LaraTheDog

No itse olen 10- vuotias mutta Schleissit on aina ollut osa elämää mutta niitä nimiä olisi aikasta paljon

Silver
      Strom
      Black
      Rose
      Ja muita tuollaisia mutta itsellä on yksi uusi hevonen/ poni en tiedä kumpi mutta se on tamma enkä keksi sille ULKOMAALAISTA nimeä koska kutsuma nimi olisi Blondi mutta koko nimi: ?????

• Anonyymi

Oon iteihan pian 12 ja mulla on yhteensä varmaan 35-50 Schleich -hevosta, ponia ja varsaa, melkein kaikki mahdolliset Schleichin muunlaiset heppoihin liittyvät tuotteet, esim. se estesarja, traileri, heppakuljetusauto, hevoslääkäriauto sun muuta kamaa ja itsetehty talli. Leikinkin niillä kun ehtii.

Ihan aikuisetkin kyllä taitavat keräillä Schleichejä, mutteivat varmaan leiki niillä. 🐎

• Anonyymi

Itekin* (Korjaus edelliseen : )

• Anonyymi

Mullakin on se traileri ja eläinlääkäri auto.

• Anonyymi

Kyllä leikkii ja vanhemmatkin leikkivät, jopa osa aikuisista leikkii. Schleichit ovat monelle rakas harrastus. Osa ryhtyy ihan pienoismalliharrastajiksi ja alkaa itse tekemään omia hevosia, varusteita ja talleja. Lisää tietoa voi löytää vaikkapa täältä;

http://pienoiskavio.blogspot.com/

• Anonyymi

Moi leikin myöskin schleicheillä(: mutta olen vasta 9 v:(

• Anonyymi

Olen 11 vuotias tyttö ja mulla on kans Schleich talli ja se esterata pakkaus, välillä jotkut hevoset ovat mulla koristeena mutta myös leikin niillä

• Anonyymi

no mäki oon 12 itse asiassa mul oli tänään synttärit ja joo sain lahjaks yhen uuden ja nyt mul on 35

• Anonyymi

Itse olen melkein 11v tyttö mulla on 4 heppaa ja 5 ratsastajaa kaks tallia leikin joka päivä 9v siskon kans ja aion leikkiä vielä pitkään IKÄ EI KATSO LEIKKIMISTÄ. en tajua miks suurin osa 10-11v tytöt ei leiki leluilla tms leikkiminen ei ole noloa! Onhan Venny Helénikin jo 19v ja leikkii schleicheillä.

• Anonyymi

Yllättävän kalliita nuo eläinhahmofiguriinit. Olen katsellut niitä erästä dioraamasuunnitelmaa varten. Itseasiassa olen etsinyt härkäfiguriinia 1/43 tai 1/18 mittakaavassa mutta eipä ole löytynyt ainakaan tavallisten tavaratalojen leluosastoilta.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      7768
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      55
      5788
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      80
      3283
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2903
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1678
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      209
      1610
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      330
      1323
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1172
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1169
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1071
    Aihe