Pesuhuoneen pinttynyt lika pois?

siivousessu

Millä konstilla saada pesuhuoneen saippuatahrojen ja hiusvärien pinttämä lika pois laatoista? Onko hyviä ja edullsia vinkkejä?

6

1744

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jynssäri

Sini-tuotteen kosteiden tilojen hankauslevy joko pesimellä (helppo käyttää!) tai ilman. Ja pesuaineeksi Kiillon Kylppäripuhdistaja, jota saa tavan marketeista. Siinä mieto hyvä tuoksu, poistaa kalkkia ja pinttymiä ja geelimäisenä kaakeliseinillä helppo ja mukava käyttää.
      http://kiiltokodinpuhdistus.fi/tuote/kiilto-kylpparipuhdistaja/

• mummu1946

Aina kun puhutaan pesusta on kohde sitten astiat huonetilat tai pyykki meille myydään useampia aineita [esipesu, pesu,huuhtelu]
      ja jokaiseen kohteeseen omat. :)

Siivoukseen riittää käsiastianpesu aine ph 6,5-7 mäntysuopa ph 9,4 ja etikka ph 4-5 ja harjana puurunko valkofiiberi.
      Kaakelia pestessä on huomioitava saumat, ne eivät kestä voimakkaista pesuaineita joten neutralisointi kohdallaan.
      Tekisin sumutin suihkupulloon etikkaveden jolla sumuttaisin pestävän kohteen harjaisin ja huuhtelisin. Samantien sitten ruiskutan nestemäistä mäntysuopaa pesuvälinessen ja hankaan sillä tilan ja lopulta huuhtelen käsisuihkulla.

• remonnt-ressu

Kulmahiomakoneella. Suosittelisin käyttämään kivilaikkaa. Se on vähän hellävaraisempi kuin metalli,- tai katkaisulaikka.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      69
      4313
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      68
      4158
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3572
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3143
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2812
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2572
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2354
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1491
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1292
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1079
    Aihe